Ki mondta hogy költsél rá milliókat.
Bár ha egy jó motort akarsz akkor bizonyám költeni kell rá, ha nepperkedni akarsz akkor elég hogy legalább üzrmképpessé tedd és megbízhatóvá tenni. és akkor eladni jóáron, ennyi. ez a logika.
Bár a KTM PL40-esre most nem költök, mert csak addig jutottam el hogy pöccröff moci legyet és jól menjen. És majd a vevő lefesti olyanra amilyet akar. Érted?
nem hiszed el? akkor adj majd nekem 60ezer forintot és akkor kimegyek a trafipax elé és akkor küldik a képeslapot és akkor továbbítom neked jó?:D:D
Amúgy valóban ennyit megy mert első 14-es lánckerék van, meg 50-es fúvóka helyett 60a- fúvóka van rajta meg minden fojtás kiszedve. bár van videóm róla csak nem tóljól sikerült mert épp akkor közeledtem a sünökhöz...
Enyimét öcsém úgy letömítettem hogy csak azon keresztül kap levegőt és tök profi az egész.
Először is petróleumlámpával (más nem volt ami meleget ad) felmesegítettem a fekete gumit és jó fél órás egyenetés után megadtam neki a gyári formályát.Utána gyantás zsugorcsőből nagyon szépen igényesen kialakítgattam az oda megfelelő darabot és összedugtam a karbiva a levegőszűrűő a motoron lévő pózhoz hasonlóan és összemelgítettem őket.
Nagyon jól tömít rendesen érzed, hogy a levegőszűrőn szív!
Az iszonyatos torokhang megszűnt szóval nagyon kellemes lett és még a karburátort is belehet állítani szóval bódotá.
A hátránya, hogy egyben kell leszedned a karbit a levegőszűűvel és készz plusz két csavar nem túl sok.
Hiányzik a légszűrő a DS hez:( Azért füstöl mert nincs rendes szívása. Amúgy a gyári fekete műanyag valami nagyon kikeményedett és nem lehet feltenni rá úgy hogy még tömítsen is.
280-60 a típus.
Keress rá...
MEg én kajakra rosszul érzem magam ha 5 forintot kell a gépre költeni.
Kúrva ritka, ilyen van 'zundapp' gépébe is, amiről töltöttem fel videót a Youtube-ra.
Bár ha egy jó motort akarsz akkor bizonyám költeni kell rá, ha nepperkedni akarsz akkor elég hogy legalább üzrmképpessé tedd és megbízhatóvá tenni. és akkor eladni jóáron, ennyi. ez a logika.
Bár a KTM PL40-esre most nem költök, mert csak addig jutottam el hogy pöccröff moci legyet és jól menjen. És majd a vevő lefesti olyanra amilyet akar. Érted?
Komolyan mondom ha valaha lesz még jó motorom elmegyek Balatonkörbemotorozásra.
Azé me száros lett? Ne viccelj...
Azóta kívül-belül meg lett pucolva, fénylik a műanyag is rajta..
Amúgy valóban ennyit megy mert első 14-es lánckerék van, meg 50-es fúvóka helyett 60a- fúvóka van rajta meg minden fojtás kiszedve. bár van videóm róla csak nem tóljól sikerült mert épp akkor közeledtem a sünökhöz...
Először is petróleumlámpával (más nem volt ami meleget ad) felmesegítettem a fekete gumit és jó fél órás egyenetés után megadtam neki a gyári formályát.Utána gyantás zsugorcsőből nagyon szépen igényesen kialakítgattam az oda megfelelő darabot és összedugtam a karbiva a levegőszűrűő a motoron lévő pózhoz hasonlóan és összemelgítettem őket.
Nagyon jól tömít rendesen érzed, hogy a levegőszűrőn szív!
Az iszonyatos torokhang megszűnt szóval nagyon kellemes lett és még a karburátort is belehet állítani szóval bódotá.
A hátránya, hogy egyben kell leszedned a karbit a levegőszűűvel és készz plusz két csavar nem túl sok.