Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a beszámolót.
Nekem mondjuk a Wankel felni jobban tetszik, stílusosabb. Ha minden jól megy, akkor lesz olyan is mint neked volt, mert erre az alkatrész autóra hajtok most.
http://hyperinzerce.cz/x-cz/in...

...na ez az a ritkább felni, a sötétszürke betétet leszámítva, ilyen volt az én autóm is
na akkor kicsit hagy OFFoljak

'97-'99 körül volt nekem, (elvileg van még róla papírképem, beszken és beteszem majd) egy '84-es RX-7, röviden tömören : imádtam :-)

gyári ezüstmetál, azokkal az extrákkal amiket te is írtál, a ritkábbik (szögletes mintás) polír alufelnivel, plüss belsővel, extra bőr kormány, szintén már a nagy lökhárítós nagy hátsólámpával és nekem még volt rajta hátúl egy nagy fekete, puha kacsacsőr szárny is mint a lenti cikkben is látható autón (ez az új műszerfalas volt nekem is).
Már pontosan nem emlékszem, de olyan nyolc-kilenc ezerig, simán kipörög a motor, a lágy, csendes villanymotor hang ekkorra átvált ordító sugárhajtómű hanggá és közben a relatív kis súlyának köszönhetően ment mint a rakéta...rizsrakéta :-)
típushiba : ekkor, nagy fordulatról gázelvételkor kurva nagyot robban a kipufogó, a leömlőjénél a tömítés cseréjével ez orvosolható.
Van kis motor generálja is, ekkor még elég a bolygómozgást végző trochoid "dugatyú" három élén lévő "pengéket" lapocskákat cserélni.
Én nekem anno ezekkel nem kellett foglalkoznom hibátlan volt az autó amikor vettem ( a Black to Black zenekar tagja hozta be svájcból) és amikor eladtam. Tizenegykét éve, egy huszonéves srácnak ez igencsak pinamágnes volt

http://totalcar.hu/magazin/sze...
http://totalcar.hu/tesztek/maz...
köcci a vidit és nagyon érdekes amiket mutatnak, és még érdekes is a kipufogóhűzése is. de nem tudom hogy az mekkora előny?
Rossz hírem van a számomra.
Itt nincs fúrfaragás. Kamra csere van, ha nagy a gáz (kb. 150 000 Ft/db). A kamra azonban nicasilos, így igazából a rotor tömítés kophat el, azt érdemes 120-150 ezrenként cserélni. Az enyémben 96 000 km van. Amúgy ezek a motorok sokat kibírnak (250-300 ezret is). Itt viszont nem lesz szelepégés, meg vezérműszíj/lánc átugrás, vezérműtengely kopás.
DE őszintén szólva engem bár régóta érdekelt a wankel működése őszínén.
És volt olyan is hogya vaterán vki eladta egy wankelmotoros stabilmotort. és asszem 150 vagy 300 köbcentis és csak az baj hogy drágán kínáltak. ÉS pedig érdekelne és építenék volna egy vankelblokkos motort:) :D
értem.
és az ilyeneknél hogyan csinálják a motorgenerált? gondolom nem egyszerű. mert máskép kell csinálni. BÁr a két és négyüteműeknél egyzserűen megcsinálják fúrás gyűrűzés oszt jóvan. De a wankelnél meg hogy ? gondolom nem fúrnak hanem síkolnak? Már a utóbbi érdekes lehet mert ha síkolnának akkor a köbcentije nem nő hanem csökken? BÁr a hengerfúráskor a köbcenija nő. vagy tévedek? :S
Az volt a cél, hogy különleges és szép legyen.
Cél teljesítve
Itthon 10 alatt van a működő RX-7-ek száma.
mondd csak hogy hogy vetted fejébe hogy ilyet vegyél ?:S
Akit érdekel a Wankel:
http://autorelease.ru/articles...
A lap alja felé egy jó kis animáció a Wankel működéséről.
Az anyját!
Hááát, nem csalódtam japánban! Gratula!
Na a feelinggel nincs gond. Nincs alatta kipufogó és úgy szól, mint egy nagyon komoly versenyautó. 1146 ccm, 115 LE. Két rotoros Wankel. Motoros ablakok, tükrök, elektromágneses tank és csomagtér nyitás. Leszedhető tető, kvázi kabrió. Elöl-hátul tárcsa. Nagyon szép belső, kivéve a középkonzolt. Ott sajnos volt egy kis barmolás.
tényleg elég pöpec állapotúnak tűnik :) és egész tiszta a motorja is. na írhatnál azért hogy milen a motorja meg mik az extrái? utolsóban üdv ismét a fórumban :)
Nem csak az ára érdekel...
De igazából elsősorban a feeling érdekel, nem a ccm-ek száma.
Mik az extrák? Hány lóerő? Hogy találtad?
Tényleg az ára érdekel csak?
Kérdez meg inkább, hogy hány LE, vagy hány ccm, vagy milyen extrák vannak benne, stb. Arra szívesen válaszolok.
Te, ez ROHADT SZÉP!
Mi pénz volt?
Sztem ilyen fékmunkahenger való rá: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...
Én nem így tudom a besorolást.
A gép első generációs Mk2-es. Pár kép a hazahozatalról és pár nap - főleg tisztogatás - után. Bitang lesz a gép. Ha mondanál pár szót a tapasztalataidról az RX-7-el kapcsolatban, azt megköszönném. Remélem nem hajtanak el emiatt a kollégák bennünket.
Nana! DE legyen békesség! mert megint miattatok fog ismég kihalni a fórum! csak nna.
Az jó látod nekem is éppen ezért kéne.
Nemmellesleg azért mert ritka, érdekel, kíváncsivagyok rá.
Mert mondjuk van egy klubom, és mert mondjuk szeretem?!
Miért te minek veszel zündappot?
A KS 50 tetszetős gép.
Minek az neked?
Mindig mást akarnál venni.