Szia Gyuri!
Nagyon szerethető a Mazda, az biztos.
Nekem az fontos volt, hogy veteránozható legyen. 2011 március 1-én az lesz. Különben súlyos regisztrációs díjat kellene fizetni. Úgy meg nagyon drága lenne. Egyébként is az első széria a szebb
jó a mazda tetszik gyorsan körülnéztem a piacon a tied lealább 1500eu volt láttam szép turbokat 2500-3000 eu környékén vizsgával de ezek rx7 II verzió füzöm az asszonyt milyen jó lenne kabriozni egy 200le vel.
Ne haragudj, de az ajánlatod szerint jelenleg a blokkfedelek és a hengerfej használható mindössze. Minden más fejújítandó. Köszi, de ezek nem kellenek.
Nah felújítottam a vastelepi szökevény motoros szivattút bár tom nem idevág a téma, de azért kérek kommenteket:) Mind a kettő pöpecül működik! és nagyon jó kompresszióval és a szelepek is elég tutik! szal keveset használtnak tűnik. ÉS csak az egyiket újítottam fel a másik meg tartaléknak lesz.
Hello.
Említetted, hogy legyezőhengerfejes blokkcuccokat gyűjtesz meg lényegében mindent ami van a motorhoz.
Volna egy blokkom gyújtás karbi nélkül sérült hengerrel felújítandó hajtókarral azért írom le, hogy ne zsákbamacska legyen.
Ha gondolod ajánl egy árat és vidd el.
Gagyi fényezés, nem eredeti órák, ócska tank, nem eredeti első kerék...... stb stb
Nagyon szerethető a Mazda, az biztos.
Nekem az fontos volt, hogy veteránozható legyen. 2011 március 1-én az lesz. Különben súlyos regisztrációs díjat kellene fizetni. Úgy meg nagyon drága lenne. Egyébként is az első széria a szebb
Ha gondolod a faridomra lámpára stb beüzletelhetjük.
http://www.mopedriders.org/htm...
http://youtu.be/pAcgaqeRfgc
Képet tennél?
Említetted, hogy legyezőhengerfejes blokkcuccokat gyűjtesz meg lényegében mindent ami van a motorhoz.
Volna egy blokkom gyújtás karbi nélkül sérült hengerrel felújítandó hajtókarral azért írom le, hogy ne zsákbamacska legyen.
Ha gondolod ajánl egy árat és vidd el.