Zsákhenger.HA tuningolni szeretnéd nagyon egyszerű.
Tesző a hengertalp alá 1milis tömítést.
Ez a könyebb része de most jön a bonyolultabb 2 féle módja van a további tuningnak. szalagfűrésszel levfűrészeled a hengerfejet (saccra belövöd) és visszahegeszted awival.A lapvastagség pont leveszi a megfelelő mennyiséget.
A másik kicsitt bonyolultabb kiszeded a főtengelyt és lepréselteted a hajtókat vörösizzásig hevízed oxidáló lángal majd ráversz üllőn ketőt oldalanként majd még cseresznyepiros álapotában tulhűtött vízbe dobod ami legyen olyan -20 celsius.Mitán kihűlt hideg állapotában a satuban derékszögeled majd mehet az összerakás.
Ezzel elérted a húzásra sokkal jobban igénybevehető hajtókart a tűgörgőknél meg majd bekopik a bronzpersejt cseréled ptfe-re.
És a lágan megnyújtott hajtókar tökéletesen belövi a préssáv és a dugattyútető távolságát.
Fékbetét?
Szerintem a tartály formája nem oszt nem szoroz. A féknyereg az irányadó. Ha olyan van rajta, mint a Zündappomon akkor jónak kell lenni az Ferodo FDB 213-nak.
A katalógus is ezt a típust írja a Hercules RX9-hez.
köszi, de nekem a szögletes tartályos fékem van (nemtudom csak a tartály formája más vagy az egész), de engem érdekelne a fék, össze kellene nézni a kettőt, nem akarok rontani a motorom eredetiségén
Fuck
Úgy be lettem oltva...
Suliban az udvaron kötök fel egy dobozt a Batavusra, jön oda egy ember, hogy hol a hengerfejem?
Nézem a motort, nézek az emberre...
Nézek értetlenül...
Hát basszus, nincs hengerfejem!
Helló
kb 2 éve adtam el egy ilyen blokkot és Sachs Tc 50-es crossnak volt a blokkja csak ki lett szedve mert egy 80-as ugyanilyen blokkot tettek bele és ezt is megkaptam mellé nem ment túl jó de igen nyomatékos volt rövid sebességi fokozatokkal.
Fiuk ugy látszik beindul a lopásszezon pedig még nincs tavasz,a barátom puch cobráját mult hét végén az udvarukbol ellopták.Ha a kép alapján valaki ráismerne kérem értesitsen.
Az ülléshuzat piros szerintem több ilyen nincs és a blokk bal oldalán felül törött a karter valami ragasztoval van visszaragasztva a kerekei ez a kép ota ki lettek cserélve eredeti puch ra.
Ha valakinek bontásba vagy eladára kinálnak puchot kérem értesitsen.elöre is köszi és nagy lakatot mindenkinek!
Mai börze pár érdekessége
A kis Zündapp olyan eszméletlent lépett alattam, esküszöm, hogy megilyedtem. A konkra kis taposásra is lazán nyomta a satut! Nagyon tuti cucc
Zsákhenger.HA tuningolni szeretnéd nagyon egyszerű.
Tesző a hengertalp alá 1milis tömítést.
Ez a könyebb része de most jön a bonyolultabb 2 féle módja van a további tuningnak. szalagfűrésszel levfűrészeled a hengerfejet (saccra belövöd) és visszahegeszted awival.A lapvastagség pont leveszi a megfelelő mennyiséget.
A másik kicsitt bonyolultabb kiszeded a főtengelyt és lepréselteted a hajtókat vörösizzásig hevízed oxidáló lángal majd ráversz üllőn ketőt oldalanként majd még cseresznyepiros álapotában tulhűtött vízbe dobod ami legyen olyan -20 celsius.Mitán kihűlt hideg állapotában a satuban derékszögeled majd mehet az összerakás.
Ezzel elérted a húzásra sokkal jobban igénybevehető hajtókart a tűgörgőknél meg majd bekopik a bronzpersejt cseréled ptfe-re.
És a lágan megnyújtott hajtókar tökéletesen belövi a préssáv és a dugattyútető távolságát.
A part II. az.
Szerintem a tartály formája nem oszt nem szoroz. A féknyereg az irányadó. Ha olyan van rajta, mint a Zündappomon akkor jónak kell lenni az Ferodo FDB 213-nak.
A katalógus is ezt a típust írja a Hercules RX9-hez.
Elvégre te vágod.
köszi, de nekem a szögletes tartályos fékem van (nemtudom csak a tartály formája más vagy az egész), de engem érdekelne a fék, össze kellene nézni a kettőt, nem akarok rontani a motorom eredetiségén
ha itthon van rakjál fel légyszi képeket !
Nekem annó egy MKI / B -m volt, imádtam
Úgy be lettem oltva...
Suliban az udvaron kötök fel egy dobozt a Batavusra, jön oda egy ember, hogy hol a hengerfejem?
Nézem a motort, nézek az emberre...
Nézek értetlenül...
Hát basszus, nincs hengerfejem!
kb 2 éve adtam el egy ilyen blokkot és Sachs Tc 50-es crossnak volt a blokkja csak ki lett szedve mert egy 80-as ugyanilyen blokkot tettek bele és ezt is megkaptam mellé nem ment túl jó de igen nyomatékos volt rövid sebességi fokozatokkal.
Az ülléshuzat piros szerintem több ilyen nincs és a blokk bal oldalán felül törött a karter valami ragasztoval van visszaragasztva a kerekei ez a kép ota ki lettek cserélve eredeti puch ra.
Ha valakinek bontásba vagy eladára kinálnak puchot kérem értesitsen.elöre is köszi és nagy lakatot mindenkinek!
A kis Zündapp olyan eszméletlent lépett alattam, esküszöm, hogy megilyedtem. A konkra kis taposásra is lazán nyomta a satut! Nagyon tuti cucc