NGK 6 arol 2t természetesen kilőve IGAZ?
Karburációs problémák lehetnek szerintem ellenőrizz mindent a-zs-ig.
Amit emzoli is javalott annakidején mindent állíts leggazdaságtalanabbra nagy fúvóka fel a schibertűt meg ilyenek aztán indulj visszafelé.Hengerfejtömítésed remélem van és nem sziloplaszt.
Szerintem húzd fel a tűt és adj neki 1,5 2,5-között levegőt alapjárat fülre olyan 2000 levegőszűrő legyen és jó szórakozást amúgy ez melyi motor?
Másik.. Lenne kérdésem hogy mi lehet a gond a rákba. hogy reggel bejárattam a blokkot. és ma meg fulladozik és leáll és nehezen indul... :S bár a gyújtása pöpec szép nagy kékszikrája van.amikor beindul akkor csk magasfordulaton nem áll le. csak amikor elengedem a gázt akkor leáll... :S:S :(
mire gondoltad hogy jó lesz? :S Bár börzézni meg nem szeretném mert mondjuk 86xor kell kimennem hogy mire nagy nehezen megvesz valaki, De amúgy ez a moci sose volt neten úgy hogy felrakom a netre és meglátom hogy hogy alakul a dolog. Bár a mocinek va szikrája akkuról. de beindítani még nem próbáltam mert dugulásos. majd lesz időm akkor próbálkozom.
amúgy eladó forgalmi nélkül. bár előtte persze megpróbálom életet lehelni bele csak kellene bele 6 voltos aksi és ezt a motorszerelőtől vettem. elsősorban alkatésznek gondoltam. De aki nagyon akarná megcsinálni akkor megis csinálhatná.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dejóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
nem hiszed el de nemrég erről volt szó hogy milyen szép:mik a tevek vele?mennyi volt ?odadom érte a herculesem:.-)
válaszoltam. ÉS amúgy vettem czetka 175-öst. :)
gyakorlatilag hiánytalan! és nincs szétrohedva és a krómozásoknál csak felületi rozsdások. és könnyen tisztítható.
Ez van benne...
Ami nem volt tökéletes ebben a " tuning "-ban hogy nem kalkuláltam bele a 80-as lökethossz növekedését...
Látszik is hogy a tanktól nem lehet levenni a hűtősapkát...
Nem mondanám annyira más kategóriának mert a K50 Rlc-m is ugyan ilyen csak más első villával és vizes...
VAlamint az megint más hogy raktam bele a 2 felömlős 50-es helyett egy Gyári 4 felömlős 80-ast... Azt a könnyű vázat nagyon jól viszi...
Bekelett látnom hogy nem értek kétütemű motorokhoz és jobb ha másra bízom azt amit magam ugyan megtudnék csinálni ( jobban menne nem kérdés) csak annyira belekutyulnék a vezérlébe hogy a hajamrakenhetném.
Karburációs problémák lehetnek szerintem ellenőrizz mindent a-zs-ig.
Amit emzoli is javalott annakidején mindent állíts leggazdaságtalanabbra nagy fúvóka fel a schibertűt meg ilyenek aztán indulj visszafelé.Hengerfejtömítésed remélem van és nem sziloplaszt.
Szerintem húzd fel a tűt és adj neki 1,5 2,5-között levegőt alapjárat fülre olyan 2000 levegőszűrő legyen és jó szórakozást amúgy ez melyi motor?