Na akkor eztet holnap elküldöm. De sztem az a dugó jó lesz bele ami küldtem de annak a gyűrűjét lecseréled és aztán tuti kompresziója lesz. Reméljük... Hamár tuningolod akkor tervezz rá rezót:) És csinálj körbejárós vidit:) Mert nagyon kivi vagyok erre.
:) Detonálni fog akkor ennyi erőlvel építhatünk egy diesel 2t-t:) Bár hallottam ilyet is a szomszédomnak a traktorkának van ilyene 2 T kéthengeres asszem 600 ccmes :) Bár sokszor azon filóztam hogy a porlasztást hogy oldanám meg. bár ez nagyon izgat a dolog. :)
Áhhá valószínűleg ez kell oda!
Ez megemeli a hengert annyira hogy ne verjen bele a hengerfejbe.
A hengerfejet meg valószínű biztonsági okokból (tutira mentek) marták ki.DE HA MEGKÜLDÖD A magasítást akkor feltehetem a normális gyári hengerfejet.
Ahha összelehet hozni, a gyűrűstiftet átteszem máshova hogy csakne a kipucsatornába fusson!
De most találtam egy ugattyút gyári elko ami 38.5 csak nem megy bele a hegnrbe mert nagyon szorul de elvileg azt is beletudom tenni ha kicsit szedünk le a falából szóval kipróbálgatom mindkét verziót! A TRM hegnet úgy tudod megmondani hogy (most nem tudom meilyik oldali) a felömlőnél ahol a hegngertalp van belevan ütve halványan.
A hengerfejet meg átudom mostmár alakítani hoppá egycsapásra lesz tuning hengerfej stb stb stb.
Itt a kép, szerintem ez kellett bele és jónak kell lenni e akkor és küldöm ingyen elsőbbségivel postára. Remélem a dugóban meg a hengerben nem tettél nagyobb kárt? Amúgy kedzem sejteni hogy ez vmi tuning cuccc lehetet. Vagy nem tom.
hm....... DE nem lehet hogy más típusú turbós blokkba való? Váááárrrjjjjukkk csak itt van nálam vmi alátét a blokk és a henger köztire való. ami durván 5-8 mm-es alátét. van hozzá lehet hogy az kellett volna bele. bár azt nem tudtam hogy mire kellet. holnap lefotózom és ide rakom ha tényleg ez kell akkor ingyen elküldöm neked saját költségemre az alátétet. Vááá mégis ma lefotózom...
Háááát.
Szerettem vona ha jó de sajnos nemjó.
Ugyanis mint kiderült a falusi paraszttuner a hengerfejből azért mart ki hogy a dugatyú elférjen ugyanis:a dugó hoszabb a gyárinál a csapszegnél összeillesztettem (ugyanis úgy látni ha hoszabb vagy rövidebb) és sokkal magasbb a gyárinál.
A csapszeg benne valami köracél az illeszkedés tökéletes de hát megbaszhatom ha nem belevaló a dugó.
Amikor elszállta az agyam azért összeraktam hogy mivan (elakartam törni a gyűrűt amikor megláttam hogy a gyűrű illesztés a kipuablakban fut(!)) beindult tolásra meg minden nagynehezen.
Egybedolgoznak az ütemek szóval olyan mintha 4ütemű 4hengeres lenne nem pörög meg olyan fos jellegtelen az egész hangja nem lehet leírni hallani kell.
Amikor megláttam a dugó belsejét majdnem eldobtam, kivolt marva a belseje (valami könnyítés lehetett) a seeger beletörve, gyűrűk szarul illeszkednek, szóval totál nem passzol.
Röviden ennyi.
MEggyütt a henger dugó hengerfej!
Kíváncsi leszek mit tud bár látszik a hengerfejet már a falumedzsik esztergályosa megművészkedte a préssávot a marha kiesztergálta belőle és a feltámaszkodásait is a hegnerfejnek.
Amúgy szép furat jó dugó és ez a lényeg kíváncsi vagyok beindul-e mert a dugót hosszúnak találom.
Amúgy TRM HENGER!Ami legnagyobb kirájság DS-ben.
MEgyek ma még összerakom.
Lassú lesz az égés, de legaláb detonálni fog, ha 6os kompresszió fölé mész:)
az
volna
a
kérdésem
,
hogy
préssáv
nélküli
hengerfejnek
lehet
-
e
valami
baja
vagy
nem
kell
oda
a
préssáv
?
Áhhá valószínűleg ez kell oda!
Ez megemeli a hengert annyira hogy ne verjen bele a hengerfejbe.
A hengerfejet meg valószínű biztonsági okokból (tutira mentek) marták ki.DE HA MEGKÜLDÖD A magasítást akkor feltehetem a normális gyári hengerfejet.
Ahha összelehet hozni, a gyűrűstiftet átteszem máshova hogy csakne a kipucsatornába fusson!
De most találtam egy ugattyút gyári elko ami 38.5 csak nem megy bele a hegnrbe mert nagyon szorul de elvileg azt is beletudom tenni ha kicsit szedünk le a falából szóval kipróbálgatom mindkét verziót! A TRM hegnet úgy tudod megmondani hogy (most nem tudom meilyik oldali) a felömlőnél ahol a hegngertalp van belevan ütve halványan.
A hengerfejet meg átudom mostmár alakítani hoppá egycsapásra lesz tuning hengerfej stb stb stb.
Háááát.
Szerettem vona ha jó de sajnos nemjó.
Ugyanis mint kiderült a falusi paraszttuner a hengerfejből azért mart ki hogy a dugatyú elférjen ugyanis:a dugó hoszabb a gyárinál a csapszegnél összeillesztettem (ugyanis úgy látni ha hoszabb vagy rövidebb) és sokkal magasbb a gyárinál.
A csapszeg benne valami köracél az illeszkedés tökéletes de hát megbaszhatom ha nem belevaló a dugó.
Amikor elszállta az agyam azért összeraktam hogy mivan (elakartam törni a gyűrűt amikor megláttam hogy a gyűrű illesztés a kipuablakban fut(!)) beindult tolásra meg minden nagynehezen.
Egybedolgoznak az ütemek szóval olyan mintha 4ütemű 4hengeres lenne nem pörög meg olyan fos jellegtelen az egész hangja nem lehet leírni hallani kell.
Amikor megláttam a dugó belsejét majdnem eldobtam, kivolt marva a belseje (valami könnyítés lehetett) a seeger beletörve, gyűrűk szarul illeszkednek, szóval totál nem passzol.
Röviden ennyi.
továbra is érdekelne
ha meg van még
email: schonher@citromail.hu
Lehet jobban járnál egy drágábbal, de közelibbel.
MEggyütt a henger dugó hengerfej!
Kíváncsi leszek mit tud bár látszik a hengerfejet már a falumedzsik esztergályosa megművészkedte a préssávot a marha kiesztergálta belőle és a feltámaszkodásait is a hegnerfejnek.
Amúgy szép furat jó dugó és ez a lényeg kíváncsi vagyok beindul-e mert a dugót hosszúnak találom.
Amúgy TRM HENGER!Ami legnagyobb kirájság DS-ben.
MEgyek ma még összerakom.
Amúgy ő is eladó.
Az egy roncs én olyat biztos nem veszek mire megcsinálom ott lennék árban mintha megveném ezt.
Küldtem egy ilyen 40-ért....
Amúgy 89-ért adják.