Szó sincs lekicsinylésről. Azt is irtam, hogy lehet, hogy megveszem, mert tetszik. Csak sajnos nincs karbantartva, és rengeteg pénzembe fog kerülni, hogy jó és szép legyen.
Eddig csak olvastalak benneteket, de most mondanék valamit:
elég öreg vagyok, még versenyezetem az Éles sarkon meg az 50-es kupában valamikor a 80-as években. Volt a versenysorozatban néhány "kinti" motor a rengeteg Simson között. Ezek kivétel nélkül mind csak blokként kerültek be az országba, mind Simson vázba kerültek. Agyon voltak javítva, tuningolva, de még így is nagyon komoly ellenfelek voltak. Egy Kreidlerre és egy vizes Sachsra pontosan emlékszem, ezek ismerős versenyzőknél voltak. Később nekem is sikerült egy Kreidler blokkot szereznem, persze ramaty hengerrel meg dugóval. Sokat kisérleteztünk vele, a keménykrómos hererbe acél persely került, napokig kellett a felömlőknél síkba kireszelni...Soha nem lett jó, akkor már megszakító nélküli gyujtást használtunk. 8 ezer körüli fordulattal, mindig megragadt. Nyilván az alu henger, acél persely, házi dugó hármas termikus egyensúlyát nem tudtuk öszehozni. Szóval csak csínján a Simson/Kreidler fikázásával, ez egy letünt kor kényszer szülte versenytechnikája, amiben rengeteg munkaóra fekszik.
át abban az esetben ha egy kreidler mondjuk szakadt állapotú és de eredeti! akkor lazán megérhet 70-50-et.:). de ha simóblokkosnál nem ér sokat. de így vegyük figyelembe hogy pl mennyit ér egy kreidler blokk nélkül saccra mondom 20 ezer. meg a külön simson blokk az meg kb sacc 15 ezer. és így ha benne van a VÁZBAN AKKOR IS MAX 35EZER ...:) mert az eszmei értékét vesztette el.
Na de az a poén hogy ha ugyanolyat vennék akkor a simó felni kopaszon kopottasan méág nincs hozzá tengely sem dob me gumma sem. és 2000 ft darabja+ posta akkor mirőlbeszélünk?:D ez nekem párban gummával fékdobbal tengellyel csavarokkal csak 4 ezer + posta. na akkor ez kurvára megérte:D bár többhelyen 4-5 ezer darabja kompletten.
A bing 12-es sztem az kicsit kevés.:S mert nekem van dellorto sha 14/12-es karbim és alig ment vele vagyis fuldoklott. Bár a simson karbim fel van fúrva 17,5-ösre) és polírral szépen megcsinált de még mindig nem az igazi. mert pl valamelyik nap mentem vele miután bemelegedett akkor alig pörög fel..:S de a dugók gyűrűk jók. nem szorulnak egyáltalán. de sztem a gyertya ügy lesz vagy gyújtás.
Elmentem megnézni a Simsonba oltott Kreidlert. Háááááááááát, nem valami nagy szám. A motor, a váltó, jónak tűnik, de a többi...
Rengeteget kellene rákölteni, de azért lehet, hogy még egyszer megveszem, mert nem reménytelen.
Dugattyú KUKA!
Szeretem látni azt amikor egy kiváló motort a legszarabb olajjal tankolnak és azt is jó tményen.Az már azért cudar ha koxgyűrű keletkezik abban sávban ameddig a dugattyú járt!
Motrszerelőnek (nem sufnituningbajnokoknak henem hozzáértőnek) nenagyon mutogasd a képet mert ahogy szokták mondani mifelénk leköpködnek.(lekő mosni oszt utána boncolni)
Hali vettem full komplett alufelni szettet a simómhoz ami kiváncsi leszek hogy fog sikerülni betenni mert a SIMÓ 16 COLOS A KEREKE A SACH KERÉK MEG 17 COLOS. :) ÉS AZ ÁRA ÖSSZESEN 4 EZER FORIT VOLT :D bASSZUS BERAGADT A CAPSLOK
Valakinek van esetleg?
Józsi?
Lócsi Isti?
Ami a képeidnél van, az hazánkban olyan 60E-t ér. Ennél sokkal szebbett vittek el előlem 70-ért. Oyan állapotú volt, mint az én narancs Zündapp-om.
Simson tökéletes.
elég öreg vagyok, még versenyezetem az Éles sarkon meg az 50-es kupában valamikor a 80-as években. Volt a versenysorozatban néhány "kinti" motor a rengeteg Simson között. Ezek kivétel nélkül mind csak blokként kerültek be az országba, mind Simson vázba kerültek. Agyon voltak javítva, tuningolva, de még így is nagyon komoly ellenfelek voltak. Egy Kreidlerre és egy vizes Sachsra pontosan emlékszem, ezek ismerős versenyzőknél voltak. Később nekem is sikerült egy Kreidler blokkot szereznem, persze ramaty hengerrel meg dugóval. Sokat kisérleteztünk vele, a keménykrómos hererbe acél persely került, napokig kellett a felömlőknél síkba kireszelni...Soha nem lett jó, akkor már megszakító nélküli gyujtást használtunk. 8 ezer körüli fordulattal, mindig megragadt. Nyilván az alu henger, acél persely, házi dugó hármas termikus egyensúlyát nem tudtuk öszehozni. Szóval csak csínján a Simson/Kreidler fikázásával, ez egy letünt kor kényszer szülte versenytechnikája, amiben rengeteg munkaóra fekszik.
itt van egy RS pl. érdeklődj meg nála. Pontosan nem tom az árat.
Ilyen gázcsövet keresek a gázszektorba MAGURA felirat található ha jól gondolom Puch,Ktm,Sachs típúsú motorok voltak ilyennel szerelve.
Kreidler Florett RS, Kreidler Florett RSH. Fahrzeugtyp, K 54 / 53 CH.
Rengeteget kellene rákölteni, de azért lehet, hogy még egyszer megveszem, mert nem reménytelen.
Szeretem látni azt amikor egy kiváló motort a legszarabb olajjal tankolnak és azt is jó tményen.Az már azért cudar ha koxgyűrű keletkezik abban sávban ameddig a dugattyú járt!
Motrszerelőnek (nem sufnituningbajnokoknak henem hozzáértőnek) nenagyon mutogasd a képet mert ahogy szokták mondani mifelénk leköpködnek.(lekő mosni oszt utána boncolni)
NAGGYON BRUTAL.
Kell egy bing 12 kompleten beleügyeskedett schibertűvel?Cinezett úszóval?
DS? 20 és adok mellé egy krómhengert.Blokk nincs.De lehet hogy lesz meret nemigen jönnek érte.És akkor is ugyan annyi krómhenger nélkül.