Na mivan a babettával?
Látom beindult az üzlet ha nagyon megy bevehetnél!
különben ha már ennyire bennevagy a boltolásban egy TS-MZ-t szerezz ha tutsz!Jólenne a nyáron 125ccm-es menni mivel megvan a jogosítványom!
Azzal már könnyedén leugornék hozzád vagy egy közös örjöngésben is bennelennék!Akár fórumtagokkal is!Ricknek üzenem hogy a velenceibe bennevagyok mert nagyonszéphelyeken megyek le odáig!
Nem kellene ütlegelni ha friss a motor bele.
Kisebb karbival középen is gyengébb volna.
Amelyik 2t utsó fokozatban elforog 8-9 ezerig, az nem fog menni 4-5 ezer alatt.
Na srácok gondoltam berakom ide is ha valami kell akkor ne habozzatok.
Tehát eladók a következők:
13"-os felnik 4 évszakos gumival
Komplett Nissan Micra alkatrésznek
1993 évjáratú hifi
Erősítő(Sony Deck Pioneer) Akai hangfallal
6 fejes Philips videó
12/200 voltos tv kocsiba is jó
3 db monitor 15 és 17"-osok
P3-as komplett számító gép dvd író olvasóval
Tűkőreflexes fényképező
1986-os évjáratú Jawa Babetta gyári állapotban új kora óta 2000km-tert ment
Tettem fel egy rövid videót a KTM-ről, ha valakit érdekel.
Már az elejétől problémáztam azon, hogy alul szerintem nem megy rendesen. Na ma kipróbálta egy srác, akinek volt már jónéhány hasonló gépe, SlickRick Cobráját is ő hozta be anno. Szóval azt mondta, hogy szuper jó a járgány, ezek mind ilyenek alul. Ott merült fel, hogy kisebb karbival biztos jobb lenne alul, de nyilván felül lenne rosszabb. Szóval megnyugtatot. Ma járattam is a gépet, enyhe lejtőn óra szerint 105-öt mentem vele (6. , 8000-es fordulat).
Majd alkalomadtán GPS-el megnézem, mennyire pontos az órája
Persze, hogy lehet!
Hercules-emen is az van. (zöld) Ami mától már Jankóé.
Bár én raktam rá, de ez tökéletesen passzol rá.
És a moped-museum.de is 21-est ír.
De a 21-es reális (szokásos) 50-es motorra?
Létezhet, hogy az gyárilag lett rátéve?
Miután szerintem a motorom KTM 80 PL volt, így lehet, hogy a blokkot cserélték 50-esre, a karbi meg maradt.
Szevasztok!
Felmerült ma, hogy a KTM-en nem eredeti karbi van. Bing 21 van most fenn, 82-es fő és 45-ös alapjárati fúvókával. Lehet ez gyári egy 50 ccm-es blokkon?
az adatlapomon kintvan az e-mail cimem irj rá hogy bővebb képeket vársz zündappal kapcsolatba...látom Sachs kedvelő vagy van több tipusához cuccom.. üdv
Nagyon szép a tank és van hozzá egy KRÓMHENGEREM!
mik azok a kisebb hiányoságok?
Látom beindult az üzlet ha nagyon megy bevehetnél!
különben ha már ennyire bennevagy a boltolásban egy TS-MZ-t szerezz ha tutsz!Jólenne a nyáron 125ccm-es menni mivel megvan a jogosítványom!
Azzal már könnyedén leugornék hozzád vagy egy közös örjöngésben is bennelennék!Akár fórumtagokkal is!Ricknek üzenem hogy a velenceibe bennevagyok mert nagyonszéphelyeken megyek le odáig!
Ez a blokk meg 3 sebességes, téged nem érdekel...
Hány sebességes és mennyibe kerül?
Kisebb karbival középen is gyengébb volna.
Amelyik 2t utsó fokozatban elforog 8-9 ezerig, az nem fog menni 4-5 ezer alatt.
Tehát eladók a következők:
13"-os felnik 4 évszakos gumival
Komplett Nissan Micra alkatrésznek
1993 évjáratú hifi
Erősítő(Sony Deck Pioneer) Akai hangfallal
6 fejes Philips videó
12/200 voltos tv kocsiba is jó
3 db monitor 15 és 17"-osok
P3-as komplett számító gép dvd író olvasóval
Tűkőreflexes fényképező
1986-os évjáratú Jawa Babetta gyári állapotban új kora óta 2000km-tert ment
Már az elejétől problémáztam azon, hogy alul szerintem nem megy rendesen. Na ma kipróbálta egy srác, akinek volt már jónéhány hasonló gépe, SlickRick Cobráját is ő hozta be anno. Szóval azt mondta, hogy szuper jó a járgány, ezek mind ilyenek alul. Ott merült fel, hogy kisebb karbival biztos jobb lenne alul, de nyilván felül lenne rosszabb. Szóval megnyugtatot. Ma járattam is a gépet, enyhe lejtőn óra szerint 105-öt mentem vele (6. , 8000-es fordulat).
Majd alkalomadtán GPS-el megnézem, mennyire pontos az órája
Hercules-emen is az van. (zöld) Ami mától már Jankóé.
Bár én raktam rá, de ez tökéletesen passzol rá.
És a moped-museum.de is 21-est ír.
Létezhet, hogy az gyárilag lett rátéve?
Miután szerintem a motorom KTM 80 PL volt, így lehet, hogy a blokkot cserélték 50-esre, a karbi meg maradt.
Felmerült ma, hogy a KTM-en nem eredeti karbi van. Bing 21 van most fenn, 82-es fő és 45-ös alapjárati fúvókával. Lehet ez gyári egy 50 ccm-es blokkon?
Csak a telefonszámod.
Leginkább Zündapp fanatikus vagyok.
A többi csak mellékes.
A mostani fotók pedig 'vasutasjanko'-nál készültek.
Vagy adj MSN-t!