Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát mihez képest.
A Monza nem ritka.
Üdv

Kell a karbi?MAmég megmondom hogy hányas a tömítés.








Eladó lendkerék:5000Ft
Véletlen van egy eladó Monzám.
Nem érdekel?
Van már egy tippem... Átüt a gyújtótekercs azért van ez most hogy nem akar indulni pipával...
Aztakurvamindenit! nem semmi ahogy megcsinálták. Másik hogy a simsonnal kapcsolatban hogy ki az a hülye aki megveszi 100-150 ezerért egy simót amikor ott van 40-50-ért..... Bár így is aligbírom eladni a szinyót. ÉS inkább ritka motorokba utazom. :) pl szívesen elcserélném egyí motorért egy simsonnal. pl puch, ktm ami van:)
Ó gyűrű.Majd délután írom hogy hanyas.DE szerintem te is megtudo d mégni tolómérővel.
Tisztelt Debla20!

JAvaslom kérdezd öreg barátodat gépszerelő Úrat.Boccs hogy lepasszollak de erre nem tudok mit mondani.
Oké, oké, elhiszem!
most mivan, tényleg elég rendszeresen benne vagyunk a 100 ban.
Nem hencegés, de így van.

Elég színvonalasra akarom, a lehető legtöbb Zündapp információval, hogy külföldről is látogassák.
Nem sok olyan van, ahol minden megtalálható, a történelemtől a fűnyírókon át a hajómotorokig...
Majd, ha 7 évig benne lesz a zuza klub a 100 leg látogatottabb oldalok listájába, akkor kezdhetsz aggódni:)
Akkor nem verem nagy dobra a Zündapp klubbot.
Mert még azoknak is felmegy az ára.
Jaaah, és kifelejtettem:
azt mondod ha módosítom, nem ér többet?
nah mutatok neked valamit, de elötte támaszd ki az állad!

nézd csak meg mennyi is az ára!
egyébként ezt egy holland barátom árulja.
csinált már jó pár ilyen szupercuccot, volt, amit 4500 euró körül adott el!
A simsonok ára azért van ott ahol, mert a klub felverte a létezésével.
Tök mindegy mit csinálsz, itthon úgyse tudsz semmit eladni reális áron!
"Nyamvadék" Simsonok jobb árba mennek, pedig azért van ám külömbség.

Egyébként te azért csinálod a KTM-et, hogy elad?
eBay-ről minden alkatrész beszerezhető.
Szerintemjobb lenne ha eredetire megcsinálod akkor többet ér. DE azzal is számolni kell ha módosítasz akkor nem ér többet vagyis nem igazán tudod jobban eladni.. :S Bár az én ktm-emen töröm a fejem hogy mi aza ami még nem eredeti rajta... bár a hátsó teleszkópok eredetik rugótörések vannak benne mind kettőben meg a hátsó alufelni és kellene bele eredeti krómfelni, meg egyforma magura fék meg kuplungkarok, meg kipufogó. De ha vkinek van ilyensmije akkor örömmel fogadnám. A ktm embléma van vkinek ilyene az is örülnék neki.
Képek esetleg vannak?
Mutatok én is.

Első idommal mi a terved?

Fekete lesz, átszabom az ülést egyszemélyesre - az már szinte kész- , és kap egy másik első elemet - az épp most készül. Meg újrahúzom az ülést.
De komolyan, erre a tűgörgős dologra van ötletetek? Már csak azért is, mert egyet elnyelt a pince feneketlen mélye... És úgy, gondolom nem lenne szép hangja. Ha nem tudom a golyóscsapágyra való cserét megoldani, akkor ki tud megdobni egy (de inkább néhány) darab tűgörgővel?
hehe, úgy látom, ez a motor mindig is fórumtagé lesz.

Kezdte 'zundapp'-nál -- Gorcsa -- most Paulus.

Üdv a köreinkben!
Mik a tervek vele kapcsolatban?
Sziasztok Puchosok!
Még nyáron vettem meg Gorcsától azt a sárga Imolát, amit ide is feldobott. Most már egy ideje nagyszabású felújításban/átalakításban vagyok...
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy valaki próbálta-e már a blokkban (váltóban) levő tűgörgőket golyós csapágyra cserélni? Egyáltalán van-e ilyen méretű csapágy?
Puchi meg tudnád mondani hogy a 14 es karbiban milyen úszóháztömítés van? És ha O gyűrű akkor hány cm átmérőjű?
Nem tudja valaki mi baja van a TT nek?
a képen lévő cuccra elcserélnél vmire? pl?
Hát elég érdekesen szedtél szét a blokkot... Először a mágnes lendkereket kell levenni, és aztán a kuplungot ha nem megy akkor is kell le venni de nem erőszakosan akkor főtengely kuka lesz. és amikor mind kér oldalról már csupasz akkor barkácsboltban vehető olcsón csapágylehúzó és azzal szedd le és ne kalapáccsal mert az is kuka lesz a főtengely meg a menete elnyíródik meg görbül. CsAk azért írtam mert számtalanszor csináltam ezt már a csapágycserét. Ebben az esetben most valahogy a kuplungot szedd szét tudom erős benne a rúgó de ez van, satuba fogdbe finoman szét kell aztán benne kell lennie egy csavarnak az csavard ki lés finoman kalapáccsal üsd ki de alátétnek tedd alá vastad alulemezt hogya csavarmenet ne nyíródjon el.De remélem segítettem. Phew kicsit hosszúra írtam...