A Lendítőkerék nem tud elfordulni mert ékkel van rögzítve!
Az ék hiánya esetén tud elfordulni meg ha elnyalta de ez speciális eset inkább hulladékoknál jellemző!
Az említett ékre vigyázz mert szopás újatreszelni alátétből!
Én volt hogy egy nap 9 éket reszeltem és abból 8-at elvesztettem mindíg amikor készlett!
Persze éket venni jobb ezt csak igénytelen motoroknál alkalmaztam.
HA nem találod meg az éket ritkán de előfordulhat hogy a lendkeréken van met a mágnesesség lekapta.
Na egyenlőre ennyit Sok Sikert a Puch felújításhoz
Tisztelt Puchinátor!Köszönöm szépen a mindenre kiterjedő útbaigazítást!A lehuzatórol annyit hogy köszönöm de már az esztergályosnál van a blokk és csináltatok egy lehuzatót!A lendkerék fixálást ugy értettem hogy mikor az anyát lazítod le a főtengely végéről azt hogy lazítod le hogy a lendkerék ne forogjon el.Gépszerelő Úr már nekem is nagyon sokat segített önzetlenül és ez nagyon jol esett!Ezúton is köszönöm neki és neked is!Ha problémám lesz még jelentkezem!Addig is minden jót!
Szia kipe! honnan veszed hogy van nekem k55-ösöm? :) Pont sajna nekem sincsen meg pont kéne egy komplet első lámpa nekem agy másikhoz... :S Bár most próbálok helyettesíteni vás vmi hasoló km óranélüli lámpával de még mindig nem találtam megfelelőt... Amúgy mindenem megvan ami a egész motorra kell.
NEm tudom mennyira vagy képben de a tomos puch liszenszre épült mint azt emzoli főszakértő mondta.
Egyes típusok abszolút ugyanazok tomosban mint puchban.Pl Ms50 Colibri...
Ha valamit nemtalálsz Maxihoz érdemes körülnétni Tomos cuccok között is hátha találsz használható alkatrészt.
Elmondom (de köztudott) hogy minden motort szétszedés előtt patikai tisztára lekell mosni puch azegy műszer illik rá vigyázni.
Nem bíztatlak de rengeteg tuning kapható MAXIRA nagyon jó minőségű atena polini tuningok is vannak rá persze nem olcsón.
Szimeringet csapágyat betudod szerezni csapágyboltban de olyat kérj ami olaj benzin hő mindenálló.Én szoktam csinálni ha nem bízom meg egy szimeringben akkor bedobom egy napra benzinbe akkor kiderül sokminden.
Gépszerelő Úrnak van 2 blokkja azthiszem.Ő aztmodja felújította!
Egyes puch típusok közt is vannak hasonlóságok még ha kívülről tök már motornak tűnik az én MAXIM a váltója egy az egyben DS 50 L ami későbbiekben úgy a hetvenes évek közepén a monza-ba került bele.A dugattyúk az érdekes kérdés mert a puch (50 60-as évek adott ki motorokat 10-es csapszeggel megkell nézni hogyha ilyent rendelsz akkor a számodra megfelelőt rendeld!Nem tudom a tárcád mennyire engedi de az ambika dugót kerüld el.Szar.
2T olajat nem tudom mit használtál eddig de AROL 2T meg iyleneket ne használj!
Gyerünk Puchi, lássuk ahogy megveszed. Hisz olcsó.
Ez a Tisztelgést meg fejezzétek már be.
Hivatalos levelezésbe szokták manapság használni, nem fórumon!
(bocs:)
Az íves retesz, (ék) nem tarcsa, csak pozícionálja a lendkereket.
A lendkereket a KÚP tartja!
Jó fasza az olaj nékün is nem?GEc.besevagysztárba@zdmeg.
A Lendítőkerék nem tud elfordulni mert ékkel van rögzítve!
Az ék hiánya esetén tud elfordulni meg ha elnyalta de ez speciális eset inkább hulladékoknál jellemző!
Az említett ékre vigyázz mert szopás újatreszelni alátétből!
Én volt hogy egy nap 9 éket reszeltem és abból 8-at elvesztettem mindíg amikor készlett!
Persze éket venni jobb ezt csak igénytelen motoroknál alkalmaztam.
HA nem találod meg az éket ritkán de előfordulhat hogy a lendkeréken van met a mágnesesség lekapta.
Na egyenlőre ennyit Sok Sikert a Puch felújításhoz
Üdv puchinátor
Te is rakhatnál képeket a Cobráról.
"puch azegy műszer illik rá vigyázni."
NEm tudom mennyira vagy képben de a tomos puch liszenszre épült mint azt emzoli főszakértő mondta.
Egyes típusok abszolút ugyanazok tomosban mint puchban.Pl Ms50 Colibri...
Ha valamit nemtalálsz Maxihoz érdemes körülnétni Tomos cuccok között is hátha találsz használható alkatrészt.
Elmondom (de köztudott) hogy minden motort szétszedés előtt patikai tisztára lekell mosni puch azegy műszer illik rá vigyázni.
Nem bíztatlak de rengeteg tuning kapható MAXIRA nagyon jó minőségű atena polini tuningok is vannak rá persze nem olcsón.
Szimeringet csapágyat betudod szerezni csapágyboltban de olyat kérj ami olaj benzin hő mindenálló.Én szoktam csinálni ha nem bízom meg egy szimeringben akkor bedobom egy napra benzinbe akkor kiderül sokminden.
Gépszerelő Úrnak van 2 blokkja azthiszem.Ő aztmodja felújította!
Egyes puch típusok közt is vannak hasonlóságok még ha kívülről tök már motornak tűnik az én MAXIM a váltója egy az egyben DS 50 L ami későbbiekben úgy a hetvenes évek közepén a monza-ba került bele.A dugattyúk az érdekes kérdés mert a puch (50 60-as évek adott ki motorokat 10-es csapszeggel megkell nézni hogyha ilyent rendelsz akkor a számodra megfelelőt rendeld!Nem tudom a tárcád mennyire engedi de az ambika dugót kerüld el.Szar.
2T olajat nem tudom mit használtál eddig de AROL 2T meg iyleneket ne használj!