Várjál azt a kérdésed hogy hogy szoktam fixálni a lendkereket amkor lelazítom nem értem.A lendkerék ékjét szoktam körbetekerni szigetelőszalagal hogy ne vesszen el.
A gyújtásalaplapot szoktam 3 helyen megpontozni (az alaplapot is és a blokkot) hogy egyféle viszonyítási alapként szolgáljon a majdani visszahelyezésnél.Ez csak viszonylagos helyzet ezután ELŐGYÚJTÁST ÉRDEMES ELLENŐRIZNI.Gépszerelő Úr elmondása alalpján 1,4 miliméterrel a felső holtpont előtt kell megszakítania.
Ajánlhatok egy oldalt odormotor.hu ott találsz magyar viszonylatban elégsok alkatrészt maxihoz is meg máshoz is most kérdeztem őket pont most jött válasz de csak ambika dugattyújuk van ami nekem negyon alacsony minőségű.
Ha kell valami nekem is van egykét cuccom de már szinte semmi ahoz ami régebben volt.
Gépszerelő Úrat becsüld meg nagyon sokat tud segíteni.
NA a lendkeréken és a főtengelyen a menet jobbos szóval semmi extrém.
HA lehúzó kell akkor eltudom póstázni de ha közelben vagy gyere el érte(Tatabánya) kölcsön oda adom majd kérem vissza mert nekem megszűnt az esztergályos ismeretségem.
A méreteket később mondom még lekell mérnem.
Sziasztok!Tisztelt Puchinátor közös ismerősünk a Gépszerelő mondta forduljak hozzád bizalommal a kérdéseimmel!Kezdő puch felújító volnék a kérdéseim a következők:Puch maxi lendkerekén a csavaranya bal vagy jobb menetes?Hogy szoktad fixálni a lendkereket mikor lelazítod?Ha lendkereket le akarom huzatni milyen menetű és mekkora szélességű lehuzatót esztergáltassak?Válaszod előre is köszönöm!Debla
Jankó,
ilyen vezérlő doboz a KTM-emben is van.
Ez az indexhez és a világításhoz kell. Itt a rajza.
Kellene benne lenni egy NiCd akkunak is, csak azzal működőképes.
Az nem lehet mert független ettől a motor rendesen működik....
Kizárásos alapon ahogy megnéztem villogóautomata , akkutöltő szerepe van. De amit nem értek hogy hogyan fér bele abba az akku...Elvileg a fáma 1 ah -akksit ír és az lehet hogy befér....
Ez egy érdekes szerkezet...De hogy miért kellett összezsúfolni egy dobozba nem értem...
Mondom hogy semmi vagyis hát amik eddig voltak meg hát ugye amióta megvetem azóta küzdök karbulális gondokkal.
De talán így ez is megoldodik holnap kikisérletezem.
A gyújtásalaplapot szoktam 3 helyen megpontozni (az alaplapot is és a blokkot) hogy egyféle viszonyítási alapként szolgáljon a majdani visszahelyezésnél.Ez csak viszonylagos helyzet ezután ELŐGYÚJTÁST ÉRDEMES ELLENŐRIZNI.Gépszerelő Úr elmondása alalpján 1,4 miliméterrel a felső holtpont előtt kell megszakítania.
Ajánlhatok egy oldalt odormotor.hu ott találsz magyar viszonylatban elégsok alkatrészt maxihoz is meg máshoz is most kérdeztem őket pont most jött válasz de csak ambika dugattyújuk van ami nekem negyon alacsony minőségű.
Ha kell valami nekem is van egykét cuccom de már szinte semmi ahoz ami régebben volt.