Az utolsó mondatod, bölcs igazságot állít. Mindezek ellenére nem nehéz megjósolni ezeknek a gépeknek az értéknövekedését. Ezzel együtt az alkatrészek ára is emelkedik. Egy Portugál cég, hosszabb ideje árulja a felújított Sachs blokkokat 1600 euróért. Nyilván van rá kereslet, igaz ezt nagyon sok gépbe tették annakidején.
Rendben! Működő blokkot adtam 25-ért, gyújtást 6-ért. Van hűtőm amiért szerintem 5 a reális (ennyiért egy éven belül itthon többen is hirdettek). tehát amit főtengely hibával,+ a képek alapján igen kétes állapotban hirdet a pacák45+43 ezerért, azért én 36-ot kértem, igaz henger és hengerfej nélkül. Azért itt sem tudod a henger állapotát( Nicasilos, vagy hüvelyezett, használható, vagy kikopott, stb, a dugó elég ótvar. Ráadásul "Afitos" nevű fórumtársunk a nyár végén 42000 ft-ért adott el(sajnos túl későn vettem észre, és megelőztek) Közel 2.5 teljes Cobtát igen jól dokumentált nagyon jó állapotban, darabokban!
Persze tudom a kinti árakat, de kutyatenyésztő koromból igen jól megfigyelhettem, hogy az Osztrák inkább megveszi a sz.art sokszoros áron, mint, hogy tőlünk venne sokkal jobbat! Csak kínkeservesen lehet nagyon kitartó munkával elérni, hogy korrekt üzletet köthess velük!
az a véleményem (persze ez szubjektív) hogy ezek a hírdetett cuccok közel sem érnek ennyit, de azt tudjuk, hogy amíg lócitrom van, addig veréb is akad előbb-utóbb!
Ok, igazad van, de ennek megvan a henger dugó hengerfej, meg a hűtő. Az ember amúgy hondát gyűjt és azért azt is tudja, hogy a Cobra nem olcsó. Egyébként nekem levegősek a Puch-jaim, tehát inkább nektek, gtl-eseknek patent a blokk...
Érdekes, ezt a hirdetést figyelemreméltónak nevezed és többen is érdeklődtek iránta a fickónál, én meg többször kínáltam tavasszal Cobra cuccokat BEÉPÍTHETŐ, ennél sokkal jobb állapotban kb. a feléért, de arra alig jelentkezett valaki! Azoknak akik elvitték őket, utólag is köszönöm, mert akkor sokat segítettek rajtam, és legalább jó helyre ment el a cucc, és nem a tolvaj hordta el!
Szia Slick, ilyenkor azért szólhatnál, tudod, hogy érdekelnel az ilyenek, és egy kopasz vázat csak nem akarna tőlem ellopni talán senki. Ha mégis, akkor már van riasztó is meg egy szép nagy komondor, aki nem kifelyezetten barátkozó típus!
Felhívtam az embert, kiderült, hogy beállt a főtengely. A karbik nem eredetiek, stb. Az gyanús, hogy nem mosta le a blokkot. Lehet akár repedt is. Ennek ellenére, figyelemre méltó a cucc...
Közel a feléért? 80 at mondott rá én mondtam neki 75 öt hogy ne kelljen felrakodnom a kocsira. Nekem nem kell. Nagyon szépen jár a motorja zörgésmentes.
Azért tettél rá ajánlatot, és ha igaz amit mondott a tulaj, végén fel is hivott hogy odaadja neked, az igért összegért.Pedig már a végén közel a feléért odaadta volna bárkinek.
VDO 120KM/H-s kilométerórát keresek megvételre.
Ilyet, mint a képen látató...
Akinek van, kérem jelezze...
Persze tudom a kinti árakat, de kutyatenyésztő koromból igen jól megfigyelhettem, hogy az Osztrák inkább megveszi a sz.art sokszoros áron, mint, hogy tőlünk venne sokkal jobbat! Csak kínkeservesen lehet nagyon kitartó munkával elérni, hogy korrekt üzletet köthess velük!
az a véleményem (persze ez szubjektív) hogy ezek a hírdetett cuccok közel sem érnek ennyit, de azt tudjuk, hogy amíg lócitrom van, addig veréb is akad előbb-utóbb!
Más: van valakinek Puch Condorhoz alkatrésze, anyaga, esetleg tapasztalata ilyen géppel? Érdekelne a véleménye!
Most megyek Magyarországra, hozok Írországba pár Zündapp-ot, itt hiánycikk, nincs belőle egy sem.