Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, hogy ezen az oldalon német és osztrák gépek vannak, de remélem ez is tetszeni fog az ittlakóknak! Fantic tx 220 grand prix 6 seb. Ford.: 8900/perc, 8,3 le,
90 km/h, 1977-es évj. Karbi 19-es Dellorto.
Írtam mail-t !
Az jöhet bármikor...
M50 Jet?
van vázam is többit email-ben..
Na ebben reménykedtem ! A régit valaki már hegesztette és nem tudom újra esztergával leszúrni a bordást részt, ami pedig a cs 25 -ön volt sokkal kisebb tengelyre való. Nagyon S.O.S lenne mert a hétvégére kész szeretnék lenni a vázzal, és fognék bele a motor részbe. Előre is köszi !
én!
Sziasztok !
Most, fogtam bele a fiam, zündapp cs 50 felújításába. szerencsére sikerült beszereznem egy cs 25-öst így rengeteg problémám megoldódott alkatrész terén, főleg,hogy a váz és az idpmok teljesen megegyeznek, és az Övé törött volt. A gond a kis lánckerékkel van, nem tudok hozzá szerezni, és az övé is már mókolva volt nem tudom helyrehozni. Ki tudna segíteni benne ? Előre is köszönöm !
Kepet es egy email cimet kaphatnek esetleg?
Nekem van pár db, 125-1000-ig.
És hány darab laverdáról tudtok? Az enyémen kívűl? Ez érdekelne.
háát ez bizony képtelenség...
Mint a piros holló. 8-10 darabról tudunk. Azért egy képet feldobhatnál róla...
Egyébként itthon mennyire gyakori jószàgok ezek?
Most talàltam az e-bay-en, de előtte faragok egyet. :)
Nekem az rs-hez, reszelővel kellett gyártani...
Igen, az enyém 1978-as. ;)
Ezen a fórumon inkább a régebbi, 60-as, 70-es, esetleg nyolcvanas évekbeli gépeket gyűjtő népek vannak. Bár lehetnek átfedések is. Talán robogós fórumon tudnak segíteni.
Üdv mindenkinek. A minap szert tettem egy Kreidler RMC 50 E. tipusú mocira. Csak a gyújtàskapcsoló kulcsa nincs meg. Valaki tud esetleg itthoni forràst?
Köszönöm!
ja kérem,hogy kint mennyit kérnek érte,az egy dolog...azt minimum felezni kell!
Válaszoltam!
Mik a vélemények a Sachs tc50-ről? Milyen áron mozognak?
A Dkw rt 159, amit a múltkor bemutattam, azért mégsem olyan szuper gép. Hosszabb úton már előjött egy-két hiba. A hátsó kerék elpattogott, pedig elvben hidraulikus csillapítás van benne. Kivettem, hogy megjavítom, de ez már egy primitív peremezett házban van és nem a szétszedhető fajta. Kénytelen voltam a Ktm olasz telóját berakni. A tank belül rozsdás, ezért csak benzinszűrővel lehet használni. A blokk azért nagyon frankó, ez a legjobb a gépen. A fékek sem olyan jók, mint a többi motoromon. Ha belegondolok, hogy a Ktm-eken tárcsafék elöl-hátul, hidraulikus csillapítás mindenhol, indexek, fordulat és km-óra , meg még kényelmesebb is, nameg feleannyiba sem került...
Valamiért nemtudom feltölteni a videót