Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és a lényeget elfelejtettem 7 es a fúvókán a külső menet ami belemegy a karburátorba
ehez a típúsú Dellorto Versenykarburátorhoz kellene.
Üdv Urak megvan mitől nemindult a Laverda és érdeklődnék segítséget kérnék tőletek valami motorbontó telefonszámot nem tud valaki esetlegesen mert egyszerűen nemtudok alkatrészt szerezni a karburátorjába, Ugyanis ez a motor azért nemindult be (Hidegen) mert a gyári 110 es főfúvókája helyett valaki egy 268 as méretűt rakott bele (a 2.5 -es fúró lötyög benne :DDDD) és kellene nekem hozzá egy 110 es Tűs fúvóka amit sehonnan nemtudok beszerezni valaki segítsen nekem Legyen oly kedves Köszönettel:Szecska
Köszi! Értem.
jó kérdés ha különolajzós lenne akkor két tartálya kell lennie általában a ülés mögött van a benzintank, és a olajzótartály meg a ülés alatt van(csomagtartóban van)
vagy egyszerűbb a karbinál van egy cső ami bemegy ha 3 cső van akkor különolajzós, ha csak két cső van akkor csak keverékes. mert a két csőnél az egyik benzin cső, a másik megvákuum cső az meg pumpálja a benzint a karbiba. remélem világos?
Urak!
Valakinek volt Lido SL- je (Suzuki motoros)? Ez különolajozásos? Ha igen, akkor hol az olajtartálya?Kell-e bele aksi, és ha igen, akkor hol a helye?
Robogókhoz tiszta hülye vagyok!
Köszi a segítséget!
az baj hogy nekem többségben ktm comet cuccok vannak de nem minden jó ebbe a puch m szériába, de egy két dolog jó lehet bele, pl a blokk cuccok, akkor a lábtartók, meg bár a kipufogó más mert a ktm comet és a puch m széria kipufogói mások....
Ebben viszont van fantázia. Brumo, neked minden van ami erről hiányzik. Igaz?
Ennek a motornak nincsenek történelmi vonatkozásai, nem nagy műszaki kuriózum, de még csak nincs is nagy híre, amiért különösebben keresnék. Ha ez lett volna Swarci első motorja, akkor talán lenne rá kereslet, de így nem ér egy petákot sem, ha csak nem magadnak csinálod!
Amit belefeccölnél egy restaurálásba, annak a tizedét kapnád érte egy aukción, feltéve, hogy szerencséd van!
igen így van csak akkor érdemes ha az ember restaurál egyet magának akkor így oké de ha tovább passzolni az meg nem ér me mert olyan kicsi hasszonnal megy tovább vagy egyenlő a nullával. Legalább valamilyen szinten kell foglalkozni a motorral hogy legyen értéke hogy eladható legyen:) Lásd a cometjeim. PL jelenleg felújítatlanu nem igazán érnek valamit csak a "köcsög nepperek" veszik meg áron alul. és ők meg azt hiszik hogy ezen gazdagszanak meg. Tévedés sajna.... (kivéve ha mákja van hogy kinről jön ember vesszi meg eurós bankókkal..) na ezt nem szeretem.... inkább magamnak csinálgatom meg ktm-eket :) csak sok pénz kell hozzá meg idő.. =(
A dax se aktuális már Jön a jó idő kellenek a motorok.
Üzleti szempontot tekintve 0 érték. Ha már restauráltál gépet, akkor tudod mekkora feladat. Ha van érzelmi oldala a projektnek, pl. A nagyfateré volt, akkor persze más a helyzet. 800-900 óra is rámehet, meg a sok apró nehezen beszerezhető cucc utáni kajtatás...
Miért? tudsz ilyen eladót?
mert kéne nekem is :)))
Szerintetek mit ér egy ilyen masina? 125 Trophy KTM.

Lepusztult állapot, beállt blokk, de nagyjából hiánytalan.
Ez így már korrekt. A rendszámozás németben filléres dolog, nem érdekli őket a papír, csak nem minden típusra adják meg (tapasztalat).
A gond az, Ha már csak a hirdetés szövege nem tökéletes német, és nincs kinti telefonszám, nem fognak keresni. 1-2 érdeklődő akad, mint nekem a 3000csi-re, de aztán mégis csak egy kint élő magyaré lett, aki majd kint el fogja tudni adni sokkal többért.
A matek érdekesség képen: itteni ár 1,2Mft felújítás még ennyi és 8-ért fogják feldobni a kinti oldalakra.

A 2db ss50 elkelt, köszönöm az érdeklődést. A Dax még aktuális.
Én meg türelmesen várom a képeket a kerékről!
Köszönöm! :)
Kálmánnál van 2 db pont, gumikkal.Címet tudod.
Keresek DS50 hez kerekeket!
Üdv kérdeznék mitől lehet az hogy az egyik gépem hidegen egyszerűen sehogysem akar beindulni de ha megmelegítem a gyertyát azonnal indul és ha párcsepp benzin a hengerbe megy utána mig kicsit meleg simán indul és megyis tehát benzint kap mitőlvanez?
ez nekem magas....mitől lesz jobb,ha a szivatót levágom a felére?
Aha!
ez valami fünyirónak a porlasztója?ettöl szerinted jobban megy?
Nem erről van szó. Itt a többség a finom dolgokat magának veszi, mert igen jó móka ezekkel a kis gépekkel közlekedni. Abba neked van igazad, hogy a német, meg az osztrák keletről nemigen szeret gépet venni, főleg papirok nélkül. A tendencia viszont az, hogy a készletek fogytán vannak, az árak meg emelkednek, így aztán mégis csak ráfanyalodnak a mi cuccainkra. Valaki nekem azt mondta, ha 10 motor összegyűlik az udvarán, telefonál a hollandnak, az eljön érte és ezer eurót fizet darabjáért.... Ez még akár igaz is lehet!