eladó szinte gyárias állapotú ktm mss 50 motor itt ott kicsit megkopott mindene működik rendesen index, világítás, duda, még a eredeti ulobox van benne, 4 sebis sachs blokk van benne. A motor megbízásból eladó ára fix 120 ezer! nem több sem kevesebb. DE fontos tudni hogy a motor nem egy versenymotor nem 6 vagy 10 valahány, tákolt motorról van szó!
Mindene eredeti kivéve egykét apróság, pl hátsó indexek, mert a előző tulaj lehagyta. Van hozzá gyári júállapotú üléslemez, meg patika állapotú króm kormány. még gyári kulcsok is vanna hozzá.
ÉRD emailben!
Aceton az van itthon. Végül is inkább sport-értéke van a dolognak, mert ha egyszer sikerül, akkor máskor is. A Rick már csinált ilyet, de most hárított, mondván nem ér rá...
Sok minden lehet, az enyém ilyen, és szerintem a kapcsolási rajz ból is ezt hámoztam ki. Persze ennyi idős gépeknél már akár ezerszer is összecserélhették a visszajelzőket, vagy azok kábeleit.
A kék az üres? Ahány motor annyi féle, hát ez hogyan van? Bár nálam történt egy érdekes dolog, de hogy hogyan azt nem értem. Még pedig az, hogy nálam a zöld volt az üres állás jelző, egyszer csak megszűnt világítani. Hetek múlva viszont üres állásban a sárga kezdett világítani! Ki érti ezt? Mindenkinél így jeleznek a visszajelzők ahogy leírtad? Vagy tudsz olyant akinél másképp?
Igazából nem oldja fel,tehát nem folyik el,csak felpuhul a fölső 1-2 mm annyira, hogy kis csavhúzóval túrható legyen.
Utána megint áztatás és túrás.
Aceton helyett megfelel az etilacetát,ez is meglehetősen agresszív oldószer,a kereskedelemben mint gumiragasztók oldószerét forgalmazzák.
Sima nitro hígítóra rá sem pipál az alaplap.
A motelek.net oldalon van motoplaccs javításáról némi irkafirka.
Tök mezei diódák vannak benne (ezért is ájulnak el)
Ha egyszer kiásod a döglött diódánál célszerű a dióda elől kivezetékezni,mert az egy ökörség, hogy ott,abban a folymatosan hűlő-melegedő közegben vannak mezei prosztó félvezetők.
A cdi egyszerű mint az ék: dióda, kondi,tiri, nem egy atomfizika,kb bármelyik azonos irányú impulzussal működő robogóra való egybeépített trafó/cdi jóhozzá.
asszem Moser úr nem értekezik arról,hogy miként boncolja fel a kiöntött cuccokat, én acetonba áztattam pár napig,attól felpuhul,és kitúrható a döglöttcdi a trafóból, de ezt is csaak egyszer csináltam,és magamnak se soha többet,egyszerűbb egy robitrafó.
Nekem gt cobrám van, ezen a piros az üres jelző. A Slick, meg a Gorcsa a márkatársad. Majd ők megmondják a frankót...
Más, a Kreidleren kiakadt a váltókar rugója. Csinált már valaki ilyet?
Igen, az enyémen csak egy fura csavar van. Köszönöm a képeket. Még azt szeretném kérdezni hogy gtl-nél melyik visszajelző lámpa mihez kapcsolódik? Melyik az üres állás jelző?
A csavarral lezárt betöltő nyílás maga a nívó pálca is egyben, mármint a csavarral van egyben. "fél méteres mipolán cső"? Az meg mi? Hol van, esetleg képet tudsz róla betenni hogy kell kinéznie és hol található?
Zündapp blokkos Laverda a Képes-motoron.
Mindene eredeti kivéve egykét apróság, pl hátsó indexek, mert a előző tulaj lehagyta. Van hozzá gyári júállapotú üléslemez, meg patika állapotú króm kormány. még gyári kulcsok is vanna hozzá.
ÉRD emailben!
Utána megint áztatás és túrás.
Aceton helyett megfelel az etilacetát,ez is meglehetősen agresszív oldószer,a kereskedelemben mint gumiragasztók oldószerét forgalmazzák.
Sima nitro hígítóra rá sem pipál az alaplap.
Zöld: tompított lámpa
Sárga: index
Tök mezei diódák vannak benne (ezért is ájulnak el)
Ha egyszer kiásod a döglött diódánál célszerű a dióda elől kivezetékezni,mert az egy ökörség, hogy ott,abban a folymatosan hűlő-melegedő közegben vannak mezei prosztó félvezetők.
A cdi egyszerű mint az ék: dióda, kondi,tiri, nem egy atomfizika,kb bármelyik azonos irányú impulzussal működő robogóra való egybeépített trafó/cdi jóhozzá.
asszem Moser úr nem értekezik arról,hogy miként boncolja fel a kiöntött cuccokat, én acetonba áztattam pár napig,attól felpuhul,és kitúrható a döglöttcdi a trafóból, de ezt is csaak egyszer csináltam,és magamnak se soha többet,egyszerűbb egy robitrafó.
Más, a Kreidleren kiakadt a váltókar rugója. Csinált már valaki ilyet?