Értelemszerűen a csavarral lezárt betöltő nyílás való erre. Oldalt van a nívó csavar, az jelzi ha elegendő. 80-as hajtómű olaj jó bele. Kb. egy liter. A szellőzőn meg egy kb. félméteres mipolán csőnek kell lennie, ami tieden is ott van, ha jól emlékszem.
Ez a gép nagy teljesítményű. Viszonylag sok olaj van benne. A hőterhelés miatti térfogat-változás és a hőelvezetés miatt praktikus megoldás. Puchok alatt ezért nincs soha tócsa...
Tudja valaki hogy a cobrán a blokk tetején miért van két olaj töltő nyílás? Melyik mihez tartozik és mennyi folyadék kell beléjük? Illetve mit ajánlotok?
Most volt időm megjavítani a kuplung bovdenemet a cobrán, de nem old a kuplungom bármennyit állítok rajta. Eddig tökéletesen működött. Mit ronthattam el? Bár igazán a bovden forrasztásán és vissza rakásán kívül nem nyúltam semmihez! A váltót berakva egyesbe behúzott kuplungal sem tudom gurítani a motort mert sebességben marad, nem old a kuplung.
Uraim!
Feltettem a Jófogásra egy rakat maradék Hercules alkatrészt, valamint 17"-os Comstar kerekeket, és egy pár olyat, mint az Imoláké volt, de az első kerék is dobfékes benne. Ha közületek érdekel valami valakit, akkor a felrakott ára alatt megkaphatja. Van egy TÉNYLEG jó állapotú Puch Ranger elsővilla is! Hívhattok és írhattok is!
Ja a Herkules alkatrészeket esetleg elcserélem Puch kezelőszervekre, műszerekre, lámpákra, vagy más értelmes cuccokra is!
Köszi a figyelmet!
slampixxx@gmail.com
Vagy keress meg Facebookon, köszi.
Feltettem a Jófogásra egy rakat maradék Hercules alkatrészt, valamint 17"-os Comstar kerekeket, és egy pár olyat, mint az Imoláké volt, de az első kerék is dobfékes benne. Ha közületek érdekel valami valakit, akkor a felrakott ára alatt megkaphatja. Van egy TÉNYLEG jó állapotú Puch Ranger elsővilla is! Hívhattok és írhattok is!
Ja a Herkules alkatrészeket esetleg elcserélem Puch kezelőszervekre, műszerekre, lámpákra, vagy más értelmes cuccokra is!
Köszi a figyelmet!