Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt mondom, hogy SZERINTEM megért ennyit, de azt Neked kell tudni, hogy Neked megéri-e. Az Imola most is fent van 80.ért. Arra is kipufogó és fejidom kell, a többi jónak méz ki, az is reálisnak tűnik! Persze, ha keresni akarsz rajta, vagy pláne szakítani, akkor nem, csak saját célra , főleg közlekedni!
Tehát akkor egy ilyen , vagy hasonló állapotú monza olyan 70 körüli értéket kóstál!?
Köszönöm az értelmezési segítséget!! Értem, tehát az olasz az isten, a többi meg mind f.s. Megjegyeztem egy életre! Azért én megmaradok a Puchoknál, mert mazohista vagyok! Nekem a megbízható tisztán olasz motorok kora az Aermacchi-val véget ért. Hiába szép a forma, ha állandóan szenvedni kell , hogy használni tudjam!
Na erről van szó! Mennyit ér? Kinek mennyit. Azért eléggé jól egyben volt a szerkezet, szerintem kis költséggel talpra állítható, mindennapi járkálós állapotba hozhatónak látszott. Nem gyári új állapotról beszélek!
Egy ilyen Szimó szemrebbenés nélkül elkel 80-ért, és sokkal többet foglalkozol a használható állapotban tartásán!
Persze várhatsz itthon pár évet, hátha kifogysz jobbat ennyiért, bár az árak rohamosan emelkednek, és egyre több a menthetetlen tákolmány.
A kintivel más a tapasztalatom, de ez valószínűleg az én hibám, 400-500 euró alatt évek óta nem láttam hasonló Monzát, vagy Imolát hirdetve.
Persze, ha azért érdekel, mert keresni akarsz rajta, az itthon szinte biztos kudarc, más, ha kinti ismerőst szerzel, aki eladja, mert Ő háromszor annyit kap érte, mint, ha te hírdeted kint!!! Az Imola is elég jónak látszik ennyiért, bár már lassan egy éve hirdetik kisebb megszakításokkal. Már rég megvettem volna, ha lenne helyem, és pénzem rá!
Mint már régebben mondtam, a fórumon szóban mindenkit érdekel minden motor, csak egy forintnál legyen olcsóbb, és ötszáz ezerért el tudja adni következő nap!
Természetesen ez nagyon sommás vélemény,! Vannak páran, ha nem is sokan, akik azért az élni, és élni hagyni elv alapján üzletelnek. Szerencsére velük is össze lehet futni a fórumon ( nekem is sikerült!!!), bár egyre ritkábban, mert sokan évek óta alig írnak itt.!
Bár már nincs is fent a hirdetés! Tehát ezek szerint mégis kapós volt.
Mennyit szabadna kiadni ezért?
Szerintem nem. Annyiért már ausztriából lehet hozni ép darabokat. Kitudja mi hiányzik. Eléggé tákolt.
A monza mennyit érhet? Megér 75-öt?
Tisztelt Gorcsa úr, segítek értelmezni. A laverdának semmilyen 125-ös blokkja nem volt, és - hogy téged idézzelek -a legkedvezőbben megszerezhető sz@rt építették be. Nem volt céljuk a125-ös fejlesztés.Későbbiekben is 1 400-as 3 hengeressel szöszmötöltek, de abből se lett semmi, szerencsére.
Igazából nekem lenne egy működő Puch Cobra GTL Sebringem de itt úgysem kell senkinek körülbelül adom Gorcsa véleményét. Igazából van egy pluszba és nem igazán fogok vele foglalkozni mivel van több motor is ami most jobban érdekel.
A jófogáson van jó Imola 80-ért, és Monza szétkapott blokkal 70-ért!
Nem vagyok benne biztos, de, ha nem így volt, akkor mégis csak hülyék voltak akik a saját jó blokkjuk helyett egy sz.rt raktak a motorjaikba!!!
Te Sima, ez nem fog menni. Több műszaki jellegű oka is van, pl. lökethossz és vezérlés probléma. Tanult barátaink, valszeg ennél duvábban fogják megfogalmazni...
Le lett szedve a henger a szürke KS 80-ról. Sajnos már hüvelyezett, de lehet újra csinálni, mert elég szarul néz ki.
Véleményeteket szeretném kérni, hogy maradjon 80 ccm-es vagy lecsökkentsem a hengerűrtartalmat 50 ccm-re, így legálisan használható lenne segédmotorként.
Vízhűtőt is keresek a géphez, ha valakinek van jelezze kérem!
Azért ebben ne legyél olyan biztos!
Igen, erről van szó, Lehet, hogy olcsóbb is volt a Zündapp blokkja ( bár nem hiszem), de azért jónak is kellett lennie ahhoz, hogy betegyék a saját gépükbe!!! Sőt, szinte biztos, hogy tartósabbak is voltak az olasz blokkoknál!!!
Tavasszal, hiába hirdettem itt is Imolát, Monza 4 c-t, és sima Monzát, végül mindet más vonalon vitték el, pedig felújított blokkokkal 40-50 -ért adtam őket, mert nem volt megoldva a biztonságos tárolásuk. Azóta is hiába kínáltam itt a fórumon alkatrészeket, nem kellett senkinek. Ja tavasszal két Cobra is volt darabokban, szintén olcsón, végül Vasutas és egy két kolléga viszegetett belőle apránként. Kicsit az az érzésem, hogy itt (tisztelet a kevés számú kivételnek), ha eladni akar, akkor mindenki nyugati árat számol, ha venni, akkor viszont semmi nem elég olcsó. Az igen ritka, hogy valami mindkét félre nézve előnyös áron elkeljen. Persze ez a mai világ nem a spottársiasságról szól, értem én, csak nem biztos, hogy nem az lenne a jobb. Egyébként ezen a fórumon keresztül komplett motort még soha nem tudtam eladni!!! Azért ez után is felteszem, ha lesz valami, de sokat nem várok már tőle!!
Gorcsa
Nekem van zündapp motoros laverdám igazán pofás kis gép.Méghozzá tökéletes ősszeállítás:-német szív
_elegáns olasz külső
Igen, valóban egyszerűbb volt sok cégnek leszerződni a Sachs-szal, mert a levegős, meg a vizes is csodás kiforrot konstrukciók voltak. Ha valaki nem forgatja 9000 fölé és full sziniti olajjal keveri a benyát, -sokat kibír... ja, és az a morini blokk a Fanticban tényleg 8 lovas.
Köszönöm a választ!
Ugyan így vagyok én is: ha a felsorolt mocik eladók, engem is érdekelnek, nameg mindenkit, aki ezen a fórumon van...
De. csak nem voltam a fórumon!
NEM egyforma, nem rakható fel. Más a felfogatása és a terpesztése is!!!
Nem tudja senki a választ?