Már akkor is elmondtam, hogy ez a kép egy motoros buli másnapján készült, dél körül, amikor már megint aznap volt:)
Magyarul nem nyertük volna el a józan mozdonyvezetők érdemérmét:)
Itt éppen azt játszottuk, hogy ki tud értelmetlenebb arcot vágni.
Asszem nyertem:) link
Lehet viccnek fogod venni de ennek most eléggé pontos a váltója a többi Zündapphoz képest. Nem annyira lötyögős. Most van pár másik motorom is amiből eléldegélek szóval nem létkérdés az eladása.
Tök mindegy milyen hengere van, attól nem lesz ritkább. Csak csúnyább.
Egyébkéntmeg csak hetek kérdése mikor lesz eladva, neked úgyis szar a Zündapp váltója.
Meg légyszives tedd meg hogy raksz be magadról ide valami képet. (Többiek is megtehetnék nagyon PL puchi mint egyik legrégebbi fórumozó) Mert érdekel milyen arcok bújnak meg a nicknevek mögött. Kezdem én.:
Ez meg olyan tuningoltnak néz ki. Nagyon nyers azzal a vizhűtővel az elején. Olyan mintha valami tuning lenne. Amúgy előzőekhez visszatérve nagyon hasonló a Simsonblokk egy Zündappéhoz. Csak a 'dappé túl van bonyolítva helyenként sok speckó szerszám kell. De a váltó az ugyanúgy az a csapágygolyós agyrém. Kuplungról már sokszor beszéltem. Jó ez ameddig nem kell széthúzni a blokkot
Az a cündi a legkirályabb amelyiknek nagy levegős hengere van, de szögletes.
Pár éve aludoztam egy iylenre, de részint messze volt, rászint meg hiányos is volt.
Amúgy ez a Zündapp KS50 mennyire számít ritkának egy szögletes blokkoshoz képest vagy amúgyis? Kezd a szívemhez nőni a motor Eredeti állapotában nem is tetszene valószínűleg de így ilyen Cafe Racerre átépítve nagyon megtetszett. A lila fényezés kopott így le lesz fújatva zongorafeketére. KM órát már bekötöttem karbi lassan kész. Csak km óra lesz rajta középen kis tartóval. Hamarosan lesz róla kép is.
Miért lenne sok? ~65 Le hátsó keréken kell egy supermotonak!
Kétüteműt semmiképpen nem raktam volna bele, hosszabb távokat is megyek vele, fontos szempont volt a kis fogyasztás és a tartósság.
Már akkor is elmondtam, hogy ez a kép egy motoros buli másnapján készült, dél körül, amikor már megint aznap volt:)
Magyarul nem nyertük volna el a józan mozdonyvezetők érdemérmét:)
Itt éppen azt játszottuk, hogy ki tud értelmetlenebb arcot vágni.
Asszem nyertem:)
link
De minek magyar, ha pár hét múlva úgyis külföldön van?
Egyébkéntmeg csak hetek kérdése mikor lesz eladva, neked úgyis szar a Zündapp váltója.
KS 350 prototípus.
Csinik a szatyrajid.
Pár éve aludoztam egy iylenre, de részint messze volt, rászint meg hiányos is volt.
Kétüteműt semmiképpen nem raktam volna bele, hosszabb távokat is megyek vele, fontos szempont volt a kis fogyasztás és a tartósság.