Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De itt melyik a Zoóólibá?:D
nem,nem ez a te fotod..
Émmá tettem be kábé egy éve.

Már akkor is elmondtam, hogy ez a kép egy motoros buli másnapján készült, dél körül, amikor már megint aznap volt:)

Magyarul nem nyertük volna el a józan mozdonyvezetők érdemérmét:)
Itt éppen azt játszottuk, hogy ki tud értelmetlenebb arcot vágni.
Asszem nyertem:)
link
nna akkor én is rakok képet magamról...
Nesze.
De minek magyar, ha pár hét múlva úgyis külföldön van?
Magyart linkelhetnél inkább.
Ennek jó de az előző típusok amivel mentem KS50 AC, GTS50, CS50,C50 mind nem volt jó. Ennek viszont jó.
Én eddig is tudtam, hogy jó a váltója, csak te kötötted az ebet...
Lehet viccnek fogod venni de ennek most eléggé pontos a váltója a többi Zündapphoz képest. Nem annyira lötyögős. Most van pár másik motorom is amiből eléldegélek szóval nem létkérdés az eladása.
Tök mindegy milyen hengere van, attól nem lesz ritkább. Csak csúnyább.
Egyébkéntmeg csak hetek kérdése mikor lesz eladva, neked úgyis szar a Zündapp váltója.
Igazi maffiozó...
Az a jó, hogy ezt soha nem gyártották.
KS 350 prototípus.
Meg légyszives tedd meg hogy raksz be magadról ide valami képet. (Többiek is megtehetnék nagyon PL puchi mint egyik legrégebbi fórumozó) Mert érdekel milyen arcok bújnak meg a nicknevek mögött. Kezdem én.:
Háát, ez valami 40 loerő az má nem jaffa szint.
Ez meg olyan tuningoltnak néz ki. Nagyon nyers azzal a vizhűtővel az elején. Olyan mintha valami tuning lenne. Amúgy előzőekhez visszatérve nagyon hasonló a Simsonblokk egy Zündappéhoz. Csak a 'dappé túl van bonyolítva helyenként sok speckó szerszám kell. De a váltó az ugyanúgy az a csapágygolyós agyrém. Kuplungról már sokszor beszéltem. Jó ez ameddig nem kell széthúzni a blokkot
Jawa 350.

Csinik a szatyrajid.
Az a cündi a legkirályabb amelyiknek nagy levegős hengere van, de szögletes.
Pár éve aludoztam egy iylenre, de részint messze volt, rászint meg hiányos is volt.
hajrá.
ja igen csak összekevertem. bocs.
Amúgy ez a Zündapp KS50 mennyire számít ritkának egy szögletes blokkoshoz képest vagy amúgyis? Kezd a szívemhez nőni a motor Eredeti állapotában nem is tetszene valószínűleg de így ilyen Cafe Racerre átépítve nagyon megtetszett. A lila fényezés kopott így le lesz fújatva zongorafeketére. KM órát már bekötöttem karbi lassan kész. Csak km óra lesz rajta középen kis tartóval. Hamarosan lesz róla kép is.
A 700-as egyhengeres 2T-t nem a Sherco, hanem a Maico gyártotta!
Miért lenne sok? ~65 Le hátsó keréken kell egy supermotonak!
Kétüteműt semmiképpen nem raktam volna bele, hosszabb távokat is megyek vele, fontos szempont volt a kis fogyasztás és a tartósság.