a ducatit ne tegyél bele hanem nullás lendítő tömeget csinálj azaz csak a megszakító részt esztergáld ki belőle és azt tegyed bele és a gyújtás meg akkumulátorról menne.
és nullás lendítő tömeg lenne igaz hogy alacsonyan kicsi a nyomaték de a magas fordulaton meg iszonyat brutál lenne. vagy keress rá a netre hogy inner rotor na azt tegyed be az olyan mint a babszi gyula. :) és membránosított legyen :) hajrá :)és akkor a karbi szívó része legyen menetszéllel szembe ahogy nő a sebesség jobban kapja a levegőt.
bár én a jawa mustangnál megcsináltam hogy egyszer tiszta begyával és tölcsért tettem a karbinál ahogyan menetszél van. és lazán kimentem 80-ra gyári 38-as hengerre persze az lett a vége hogy besült a henger és gyűrű törés.
Reggel eladtam a Spacy-t, úgyhogy ma újra a Minttel kellett mennem.
Elküldtek megint a Ferihegyre, de mint tudjuk, 50 fölé akkor sem megy, ha ledobom a Himalájáról... Kiváncsi voltam a szintidőmre, így megnéztem, 35 perc alatt sikerült teljesíteni ezt a távot.
HAVAZIK VAZE!
Jött egy ember, kifizetette, és már vitte is.
Oemgé
és nullás lendítő tömeg lenne igaz hogy alacsonyan kicsi a nyomaték de a magas fordulaton meg iszonyat brutál lenne. vagy keress rá a netre hogy inner rotor na azt tegyed be az olyan mint a babszi gyula. :) és membránosított legyen :) hajrá :)és akkor a karbi szívó része legyen menetszéllel szembe ahogy nő a sebesség jobban kapja a levegőt.
bár én a jawa mustangnál megcsináltam hogy egyszer tiszta begyával és tölcsért tettem a karbinál ahogyan menetszél van. és lazán kimentem 80-ra gyári 38-as hengerre persze az lett a vége hogy besült a henger és gyűrű törés.
Elküldtek megint a Ferihegyre, de mint tudjuk, 50 fölé akkor sem megy, ha ledobom a Himalájáról... Kiváncsi voltam a szintidőmre, így megnéztem, 35 perc alatt sikerült teljesíteni ezt a távot.
Blokk szétszedve, elromlott a berugó parafás lóf@szja.