Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most épp nem vagyok otthon (a csettegő viszont igen), de emlékeim szerint Bing 85/12/124-es karbi van rajta, ugyanazzal a légszűrőházzal, mint amilyen a te Saxy-don van, papír szűrővel.

A légszűrő tesztjéhez jó megoldás, ha pl. Yamaha Joghoz való szűrőszivaccsal helyettesítem ideiglenesen a papírszűrőt?

Gyertyából mit érdemes belerakni (hőérték, pontos típus)?
ha tudsz képet dobni a karbiról + lev szüröröl egyszerübb a megoldás! Ha csak hidegbe szarakszik az üzemanyag,és levszürő gond+ gyertya höérték!
Arra gondolsz, hogy már nagyon eltömődött? De akkor miért csak hidegben jön elő a probléma? A koszos szűrő esetén nem kellene lomhának, gyenge teljesítményűnek lennie?
igen savallo,nem krom csak polir,de nem fogom hegesztgetni,ha van egy szep allapotu....legalabbis errol szoltak a hiradasok
Mér, nem mondtam semmi rosszat.
bár muszáj velem így viselkedned? BÉKE BAZDMEG.
amúgy úgy tudom hoggy ez savállóból kell lennie és hegeszthető és polírozható....
bár nem szart akartam csak jót.
ez van...
ime,de szerintem egyertelmuen le lett beszelve,csak te vmi szart akartal ramsozni
neked meg kuss.
okéé. vágom ez amúgy az nem összefújókált hanem gyári szín volt.. de van két féle krómsárvédőm van sztem saját szemeddel kéne megnézned hogy melyik kell :)
Szerintem szurkemetallal nem szereltek gyarilag.....kromozott volt gyarilag.

Felajanlottam egy szetszedett blokkot jo fotengellyel,henger,stb.amibol cszak a fotengely tobbet er...Szerinted ,ha hozol egy osszefujokalt sarvedot,majd meg vigyem kromoztatni?ja meg mondtam,h hatsolampa,erre all csak a talp volt meg
Gondolkoztam milyen ütős színe legyen a pályagépemnek...
Asszem megtaláltad nekem!
Ménemvolt?
Nálad a kályhaezüst az szürkemetál?
nem szart hoztam. hanem két féle volt és te nem tudom melyikre gondoltad.. amúgy ami vittem az full horpadás mentes tuti állapot az szürkemetál volt. ha szögletes kivitelűre gondoltad akkor azt kellett volna vigyek.
azért mondtam hogy gyere le és nézz meg hogy melyik kell és azt viszel el. na akkor melyik kell? amúgy igazán rakhatnál fel a motorodról képet hogy melyik cometed van. :)
Szia Spapda!
Más hőértű gyertyával próbálkoztál már? Nekem nyáron volt hasonló élményem amikor magasabb hőleadó képességű gyertyát kaptam a gépbe elég szarul ment szenvedett rendesen ereje nem nagyon volt. Hasonló tüneteket produkált, annyi különbséggal hogy a gyertya feketés szmötyis volt.
Akkor a 175-225 C (BOSCH W7) hőleadó képességű helyett 240-280 C (NGK 8) volt benne.
Valószínű hidegben alacsonyabb fordulaton nagyobb terhelés mellett érdemes kisebb hőleadású gyertyát kipróbálni.
Remélem tudtam valamit segíteni Üdv
Brumokam,allitolag a mult heten te valami krom nelkuli szart hoztal sarvedo gyanant?
na nem jöttök 7 végén a sárvédőért meg megnézni a ,mocit? ja hozzad a blokkot is ami igértél. :)
nekem van ulo boxom bár úgy vettem hogy beépítem a mocimbe de a motor időközben elkelt és ez megmaradt. szal ha kell szólj.
csúúúúúúúccssss! igazán csajos!
Sziasztok!
Nem tudja valaki hol lehet kapcsolási rajzot találni SACHS HERCULES SUPRA 3D-hez?
Kérdezném még, hogy az ULO boxot( feszültség szabályozó, index relé, akksi egybe) hogy lehet tesztelni? Az akksiból valószínű elfolyt a sav az kuka, de a feszültség szabályozó érdekelne jó e még, meg az hogy mit éshogyan kell bekötni. A motor új szerzemény alkatrésznek szántam de azt hiszem ezt fogom összerakni, mert a másikról belemegy a blokk.
Üdv és mindenkinek és előra is köszönök bármiféle segítséget