sztem a benzincsap szivárog. azaz kell bele új gumitömítés. és a karbiban is a úszószintet megnézni mert leet hogy a úszó koppanásig felmegy a karbiplafonig és emiatt nem tudja teljesen lezárni a tűt alul azaz benzinzárótű.. meg vmint érdemes tömítést csinálni a úszófedélnél. Amúgy ha van kompresszorod érdemes minden nyílást kifújatni azaz fúvókánál akkor a benzincsőnél meg mindenhol. bár ezt szétszedet állapotban kkell csinálni.a fúvókákat hagyd benne.
Hogy veszem én ebből ki a karbit, alig férni hozzá... benn a vázban középen...
Bal alul van egy kifolyó szerűség ott csöpög ki a benzin ha áll és nem zárom el a csapot, (noooormááááális?) az úszó nem igazán működhet benne. Ehhez nem lenne rossz egy kis doksi a karbihoz. Ma lebontottam a burkolatokat, a lánc piszok laza, kosz-mocsok dögivel, brigéciolért kiált. Ezek nem foglalkoztak ezzel semennyire se az már ebből is látszik. Holnap (ma) tovább bontom... Egyenlőre üzembiztos legyen, amíg pluszok vannak használnám aztán télen egy teljes szétbombázás lesz szükséges, mert ez nem az én színvonalam
Amit linkeltél szerintem a legocsmányabb KS.
Lehet ez lesz a jövő évi pályagép.
Hogy veszem én ebből ki a karbit, alig férni hozzá... benn a vázban középen...
Bal alul van egy kifolyó szerűség ott csöpög ki a benzin ha áll és nem zárom el a csapot, (noooormááááális?) az úszó nem igazán működhet benne. Ehhez nem lenne rossz egy kis doksi a karbihoz. Ma lebontottam a burkolatokat, a lánc piszok laza, kosz-mocsok dögivel, brigéciolért kiált. Ezek nem foglalkoztak ezzel semennyire se az már ebből is látszik. Holnap (ma) tovább bontom... Egyenlőre üzembiztos legyen, amíg pluszok vannak használnám aztán télen egy teljes szétbombázás lesz szükséges, mert ez nem az én színvonalam