a felső csavart kellene kicsit beljeb tekerni amikor a motor meleg.
azzal állítod az alapjáratot.
a másik az alul meg nem hiszem hogy állítható. mert az alapjárati fúvóka van benne. de ha állítható akkor koppanásig tekerdbe és onnan kifelé egy kör vagy másfél körrel és közben húzogasd a gázt és nézz meg hogy mikor adja jobban a fordulatot. lehet kicsit beljebb vagy kijjeb negyed vagy félfordulattal hangolni. ha sem jó akkor valószínű fars levegőt szím azaz tömítés kell csinálni rá a karbi úszóházánl és a henger és a karbi közöttire.
Igen, Veszprémben vettem, de valami azt súgja hogy a haverod egy dealer, mert 2 nappal előtte még Pápán láttam hirdetni, szerintem ugyanezt... mire rátelefonáltam már elvitték. az eredeti tulaj szerint Veszprémbe :)
Akárhogyis, most az enyém :)
Te is Veszprémi vagy ?
Üdv!
Ezt a motort ismerem haveromtól vetted szerintem Veszprémben. Nagyon patika állapotú nekem is tetszett. Kicsit hangolni kell a karbin aztán jó lesz.
Köszi, mi már beszélgettünk ugye ? :) Lesz kép a karbiról, dugulás nem hiszem hogy van, ha hidegen magas akkor az miatt ne parázzak és melegen állítsak bármit is ugye ?
Hát, nem tudom mi látszik... leginkább a takarítás hiánya :) : http://i56.tinypic.com/288r4fp...
A két jobb oldali csavarral kell manipulálni ?
bár tudnál képet küldeni a karbiról? aalapjárat hidegen kicsit magas szokott lenni az normális. de ha bemelegszik akkor visszaáll alapjáratra. de hogyha fulladozik akkor két dolog van ami érdemegmegnézni hogy nem e dugulása van, amásik hogy keveset kap és akkor beállítani kell.
Sziasztok, beköszönök ide is, csatlakoznék a klubhoz egy Maxi g4-el, még ismerkedünk, de kezdem megszeretni a piszkot.
Mindjárt 1 kérdés a tudorokhoz : hidegen magasnak találom az alapjáratot, viszont melegen már majdnem kevés, ill. épphogynem fullad, mit állítsak és hova ?
Egy kép a piroskáról : http://i52.tinypic.com/e1419w....
Köszönöm a lehetőséget, jó gurulást mindenkinek !
köccike de ez elég nagy :S
inkább 14-17 es bing kéne...
mert a 17 essel magas az alapjárat... a 18-assal meg kövérgázon megtorpaz azaz lefullad meg nem kap naftát a főfúvival van gond nem bír fel szívni a benyát. persze mind a kettő a tűszelep a gondja mert nem belevaló egyik sem. :(
kéne gyári felújítószett. akko jó lennne volna
Jóllátom hogy 0.16 nál az egyik fórumtársunk van egy piros zündappal a videón?
http://translate.googleusercon...
azzal állítod az alapjáratot.
a másik az alul meg nem hiszem hogy állítható. mert az alapjárati fúvóka van benne. de ha állítható akkor koppanásig tekerdbe és onnan kifelé egy kör vagy másfél körrel és közben húzogasd a gázt és nézz meg hogy mikor adja jobban a fordulatot. lehet kicsit beljebb vagy kijjeb negyed vagy félfordulattal hangolni. ha sem jó akkor valószínű fars levegőt szím azaz tömítés kell csinálni rá a karbi úszóházánl és a henger és a karbi közöttire.
Akárhogyis, most az enyém :)
Te is Veszprémi vagy ?
Ezt a motort ismerem haveromtól vetted szerintem Veszprémben. Nagyon patika állapotú nekem is tetszett. Kicsit hangolni kell a karbin aztán jó lesz.
Hát, nem tudom mi látszik... leginkább a takarítás hiánya :) :
http://i56.tinypic.com/288r4fp...
A két jobb oldali csavarral kell manipulálni ?
Mindjárt 1 kérdés a tudorokhoz : hidegen magasnak találom az alapjáratot, viszont melegen már majdnem kevés, ill. épphogynem fullad, mit állítsak és hova ?
Egy kép a piroskáról : http://i52.tinypic.com/e1419w....
Köszönöm a lehetőséget, jó gurulást mindenkinek !
http://www.google.hu/search?q=...
inkább 14-17 es bing kéne...
mert a 17 essel magas az alapjárat... a 18-assal meg kövérgázon megtorpaz azaz lefullad meg nem kap naftát a főfúvival van gond nem bír fel szívni a benyát. persze mind a kettő a tűszelep a gondja mert nem belevaló egyik sem. :(
kéne gyári felújítószett. akko jó lennne volna