Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brumo, kb ilyennek kéne lennie egy scramblernek:
persze leszámítva az első villát-kereket...
Képzeljétek el a minap mire leltem van itt mosonmagyaróváron még egy szerelő de ő mindent szerel puchot kreidlert simsont babettát egyszóval minden veterán motrot most van öcsém simsonja felújításon nála nademind1 is érdekesség van neki egy 1 világháborús bmw r 6 ja full restauráltan és egy kreidler rmc majd ha megyünk be öcsém szimójáért lefényképezem őket gyönyörűek!
Van állítási lehetőség a súbertűn (ne is mondd, Babettán szívtam vele eleget), itt látszik a karbi: http://www.bingpower.de/shared...
Csak alapjárati csavar van.
De felborul ezt a felborulás jó irányba kell tudni előidézni és akkor lesz jó a motor.A tűn valószínűleg 3-kis rovátka van amivel a tű helyzetét tudod változtatni ha a felsőbe teszed egy szegényebb ha az alsóba teszed egy dúsabb keverék alakul ki értelemszerűen ha a középső egy köztes arány.A tű helyzete meghatározza a motorba jutó keverék(benya/gáz) összetételét.Az egész karbibeállítás az úszószint és az alapjárati keverékösszetétel beállításával kezdődik ezt fülre ellehet végezni a "levegőcsavart" (ha van egyáltalán azokon a karbikon ha jóltudom nincs) tekered a megfelelő összetételt a kis motorod örömújjongásban fogdja vagy ha nincs levegőcsavar akkor a súber állíócsavarjával beállítasz egy neked tetsző alapjáratot meleg motornál.Aztán ha minden ok de még mindíg szar a motorod akkor a tűállásával kedesz el játszani az előzőeket szemelőtttartva (fellső rovátka szegény alsó dús).Halkan jegyzem meg hogy a gyertyakép alapján valószínűleg dúsítanék a keveréken mielőtt valami baja lesz a motornak, ezzel játszol 1 hétéig a végén rájössz mikor jó.Gyertya sosem hazudik szikraköz a gyertyánál0,4miliméter megszakító0,3 0,4között minden szépen kimérve hézagmérővel!
A megszakítófilcre egy csepp olaj.Előgyújtás a gyári szerint!
A kipu ha elvan rakódva akkor is legyengülhet a gép tisztícsd meg.A karbit pucold ki légszűrőt ha nincs új akkor porold ki.tömítéseket ellenőrizd főleg hoyg a légszűrő ne legyen lelazulva.Kb ennyi gyorstalpalón.A motorok általában más keveréket igényelnek +5 mint +30-C fokon.Télen talán a hideg levegő miatt de máshogy működnek a dolgok.Hengertalpnál ellenőrizd a leszorítóanyákat nincsenek-e lelazulva.
Megnézem, eddig Brisk N19C volt a gépben, ezzel vettem már a masinát. A neten azt találtam, hogy ez a Bosch W9AC-nek felel meg (125-ös hőérték, szemben a gyári ajánlás W7A 175-ösével). Tavasztól mostanáig jó volt, mindig őzbarnára égett, a motor is húzott rendesen (mondjuk a melegindítás mindig nehezebben ment, mint a hidegindítás, de ez gondolom tipikus gyertyahézag probléma, legalábbis ilyesmit olvastam pár helyen). Most a hidegben vannak problémák, nem tudom, hogy ez a viszonylag nagy gyertyahézagnak köszönhető, vagy túl szegény a keverék a hideg üzemhez, több benzint kellene neki adni.

Gyertyahézagot hogyan illik szakszerűen állítani?
De hát a gyári ajánlás (Bosch W7A) és az NGK B6HS hőértéke ugyanaz: http://vbklub.net/gyertyak.htm

A súbertű állításával nem borul fel a különféle gázállásoknál a benzin-levegő keverék aránya?
Esetleg tegyek egy próbát az előző gyertyával? Mármint a gyertyahézag kisebbre állításával? Mert az a gyertya őzbarnára égett mindig, csak a hideg beálltával előjöttek ezek az erőtlenkedések. Lehet, hogy csak a túl nagy gyertyahézagot nem tolerálja a gép ilyen hidegben? Mert az NGK-val (kicsi hézag) ugyan megszűnt a leállás, de szürkés fehérre ég ki, és emelkedőn még mindig erőtlen.

Ma délben mentem egy kört a városban, langyos napsütésben. Viszonylag jól ment, kevésbé volt erőtlenebb a nyáron tapasztaltnál. Este, amikor jöttem haza, már rendesen gyenge volt ugyanazon az emelkedőn, amin délben még jobban teljesített.
A készítő.
Tudom. De ki készíti?
Sor2-es Babetta.
Ma raktam légszűrőt a Cobrába egy Verhovináét mert pont jó bele. Meg felpolíroztam a fék/kuplung kart. Beállítottam a karburátort. Holnap jön az első fék.
Hah ezmiez?:D Honnan van a kép?
Adj nagyobb képet, meg árat!
Brisk N15Yén ezt hajtom előgyulát nézd meg 2,0mm lev.szab nincs-e lelazulva a karbiról és belöl száraz legyen, a karbi nállam BING 1/12/104.
0:53 körül Puch Maxit robbantanak fel!:D
http://youtu.be/NOjuQUqltWc
www.vatera.hu%2Fauto_motor_alk..." title="http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1497482831&bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity__vatera&bk_campaign=gravity&bk_term=veter_e1n_motor_puch&bk_content=item_page&bk_referral=http%3A%2F%2Fwww.vatera.hu%2Fauto_motor_alk..." target="_blank">http://www.vatera.hu/item/view...
6-os NKG nemigen abba a motorba való elég alacsony a hőértéke mint azt a gyertyakép is mutatja (bár tél van szóval lehet jó).Ha tudsz állítani a súberen (nemtudom hoyg ez a tűs vagy a hosszú kehelycsöves kivitel) de ha tudsz adj neki több anyagot: karbiteteje leszed megnéz hogy van e valami állítási lehetőség és a meglévő beállításból kiindulva ha lehet kissé dúsítani a keveréken.úszószintet megállícsd be lehet csak az a baja egyszerű kísérletezéssel vagy ha van gyári adatok alapján könnyen beállíthatod.
Pár napja írtam nektek a Sachs Saxy emelkedőn tapasztalható erőtlenségéről, lefulladásáról. Kicseréltem a gyertyát NGK B6HS-re (a katalógusok ezt hozzák az itteni boltokban nem kapható Bosch W7A helyettesítésére), és a probléma részben megszűnt. A gyertyahézag szemre is nagyon eltérő volt a régi és az új gyeryán (a régin sokkal nagyobb volt).

A probléma azonban - ahogy írtam - csak részben oldódott meg: a régi gyertya hőértéke nem a motorba való volt, az új viszont igen. Ennek ellenére a régi gyertya mindig szép őzbarnára égett ki (az erőtlenkedések során is), az új NGK viszont fehéres-szürke, ráadásul emelkedőn fölfelé ugyan nem áll meg, de még mindig eléggé gyenge, legalábbis a korábbi tapasztalatokhoz (melegebb idő) képest.

A gyertyakép alapján ugye vagy túl sok levegőt kap, vagy túl kevés benzint. Hidegebb időben (őszi-téli üzemeltetéshez) állítanom kellene a benzinszinten, hogy többet kapjon a motor? Az eladó (akitől vettem a motort) arról beszélt, hogy télre magasabb szintet kér a gép. Bocs, ha béna a kérdés, de ez az első évem 2 keréken, eddig csak tavaszi és nyári tapasztalatom van.

A két gyertya közti gyertyakép-különbség betudható az eltérő hőértéknek?
Üdv!
Nálunk SKF boltban lehet elvileg venni jóbarátom rendelt ott méretre valami 500 forint körüli áron. Monzához.
tudom de nem az enyém csak megcsináltam neki. bár az a baj hogy ez közép méretű vagyis gyerek quad. és ezért nem olyan jó.
de nagyon nyomatékos volt leteszteltük és 3-an elbírt!
Bár a szomszéd el akarja adni akár 20-25ért így ahogy van....
Üdv! Ilyet ajánlottál 1-éve a Nyuggernek, most még olcsón megtudod tankolni is!
Az a quadod már kinézetre is életveszélyes volt.
Az lesz még szép . Én Zündappomnál is berohadt.
Én tudok egy címet ahol egyedileg csinálnak 1000 Ft/ darab áron.
Gyáriban SEHOL nem tudtam venni. SE Ebay se sehol.
mi van lerokkantál? bár ha futárkodni akarsz akkor mindenkép max 80 ccm-es 50 es papírokkal inkább jobb!
bár ha 3-4 kerekűnél kicsit veszélyesebb ha gyors mert egész más a egyensúlya.. mert csináltam már szomszédnak olyan quadot ami 60-as blokkja volt és az lazán 60 -70-et ment de a irányítás nem volt stabil vmi.
3 kerekűvel van valakinek tapasztalata?
50-esek nem nagyon érdekelnek, Gyro, Stream, meg ilyenek, azok nem mennek 60 fölé még akkor sem, ha rúgják hátulról. Ezzekel nem lehet dolgozni.
Inkább Yamaha, Honda, ezekben gondolkozok: