Van egy kis gondom a Sachs Saxy-val: mióta beköszöntött a hideg idő, egyre többször azt csinálja, hogy bár könnyen indul, működik szépen, de emelkedőn felfelé kettesben hajtva egyszer csak kezd elmenni az ereje és teljesen lefulladna, ha nem venném ki üresbe vagy nem váltanék vissza 1-esbe. Természetesen ezeken a szakaszokon korábban nem kellett visszaváltani soha, tehát nem helytelenül megválasztott fokozatról van szó. Na meg egyik pillanatról a másikra kezdi. Ja, és benzin is van a tankban elég, a karbira menő átlátszó üzemanyagcsőben nem röpködnek buborékok stb.
Ha ilyenkor visszaváltok 1-esbe, akkor szépen ki lehet huzatni, megy rendesen a gép, de ha megint visszaváltok 2-esbe, újból belassul, elfogy a kraft.
Ilyenkor hidegben esetleg magasabb benzinszintet kellene állítani a karbiban, és azért döglik meg a gép, mert túl sok benzint kap a levegőhöz képest (bocs, ha nagyon alap kérdés, de ez az első őszi-téli időszakom 2T géppel)? Viszont tegnap direkt megnéztem egy ilyen eset után a gyertyaképet, és kb. őzbarna volt, nem fehér. Érdekes, mert sík terepen és dombról lefelé nem jelentkezik a tünet, csak felfelé, amikor terhelést kap. Vagy a gyertyával lesz gond? Hideg időre más hőértékű gyertyát kéne berakni?
de azért nézz meg hogy hányat kapcsol és közben a hátsó kereket forgatod.
általában ha 5öt kapcsol akkor 4 sebis mert benne +1 üres és ha 4-et kapcsol akkor 3 gangos stb...
alsó villa kiflinél kell lennie mindkét oldalon imbuszcsavarnak. és az kell kivenni és akkor egy keményfarudat kell felül at kiütni vele a szárat.
amúgy előtte kikell szerelni teljesen a kereket.
de eccerűbb ha leszeded a feltő villa kiflit akormányról.
mondhatni hogy lefog esni a motorról a első futómú.
aztán valahogy befogot a alsó villakiflt a satuba és akkor faát teszel oda éás akkor arra kalapáccsal ütöd ki.
De ha mákod van ha nem szoros a első villaszárak akkor lazán ki húzhatod.
de ez elég ritka..
naszóval a mai nap lehet neki is állnék a beszerelésének. Addig megtudtam oldani, hogy a felső 2 "csavart" eltávolítom, de utána se jön ki. hogyan tovább?
Imola viszonylag késői modell a monza utódja ként lehetne jellemezni. 4 sebesség van elöl tárcsás gx és sima dobfékes imola.
4 sebesség hagyományos léghűtéses blokk semmi extra.
igen! amitől fosok azok a méretbeli különbségek. A srác akitől rendeltem elméletileg nekem való teleszkóp párt küldött. Remélem holnap megérkezik. A gumi nem járt hozzá, de az legyen a legkevesebb. Gumihoz bármilyen motoros boltban hozzá lehet jutni.
Van egy kis gondom a Sachs Saxy-val: mióta beköszöntött a hideg idő, egyre többször azt csinálja, hogy bár könnyen indul, működik szépen, de emelkedőn felfelé kettesben hajtva egyszer csak kezd elmenni az ereje és teljesen lefulladna, ha nem venném ki üresbe vagy nem váltanék vissza 1-esbe. Természetesen ezeken a szakaszokon korábban nem kellett visszaváltani soha, tehát nem helytelenül megválasztott fokozatról van szó. Na meg egyik pillanatról a másikra kezdi. Ja, és benzin is van a tankban elég, a karbira menő átlátszó üzemanyagcsőben nem röpködnek buborékok stb.
Ha ilyenkor visszaváltok 1-esbe, akkor szépen ki lehet huzatni, megy rendesen a gép, de ha megint visszaváltok 2-esbe, újból belassul, elfogy a kraft.
Ilyenkor hidegben esetleg magasabb benzinszintet kellene állítani a karbiban, és azért döglik meg a gép, mert túl sok benzint kap a levegőhöz képest (bocs, ha nagyon alap kérdés, de ez az első őszi-téli időszakom 2T géppel)? Viszont tegnap direkt megnéztem egy ilyen eset után a gyertyaképet, és kb. őzbarna volt, nem fehér. Érdekes, mert sík terepen és dombról lefelé nem jelentkezik a tünet, csak felfelé, amikor terhelést kap. Vagy a gyertyával lesz gond? Hideg időre más hőértékű gyertyát kéne berakni?
általában ha 5öt kapcsol akkor 4 sebis mert benne +1 üres és ha 4-et kapcsol akkor 3 gangos stb...
amúgy előtte kikell szerelni teljesen a kereket.
de eccerűbb ha leszeded a feltő villa kiflit akormányról.
mondhatni hogy lefog esni a motorról a első futómú.
aztán valahogy befogot a alsó villakiflt a satuba és akkor faát teszel oda éás akkor arra kalapáccsal ütöd ki.
De ha mákod van ha nem szoros a első villaszárak akkor lazán ki húzhatod.
de ez elég ritka..
azthittem hogy az is 4 gangos....
http://www.google.hu/search?q=...
4 sebesség hagyományos léghűtéses blokk semmi extra.