Amúgy belegondoltál már, hogy milyen felületminőségi követelményeknek kell megfelelnije illetve milyen tűrése legyen?Esetleg abba, hogy ez a megmunkálás milyen következményeket vona maga után az anyag belső serkezetében.Zégerhornyot meg a kiscicák kapirgálják bele?
Tudtok valami festéket ajánlani az imolához? Hallottam, hogy nem mindegy milyen festék kerül rá, mert lepattogzhat. Emellett az is érdekelne, hogy milyen fajta kilométer óra spirál kell rá? A spirál hozzá beszerezhető egy motoros bolton keresztül?
De a matrica neem olcsóóóóó az egy féle méretben van kb5-6 cm átmérőjű. de van egy boltunk amivel tudunk bármilyen matricát gyártani is. és érdemes velünk felvenni a kapcsolatot.
A bilux kapcsolóról jut eszembe... Létezik valamiféle univerzális index kitt (esetleg ledes, ilyet láttam utubon de semmi info nem volt hozzá) amit a maximra fel tudok applikálni ? Esetleg úgy kell darabonként összevadászni (ez a rosszabbik verzió) ?
Hátsó világításban és féklámpában is valami ledes megoldásban gondolkozom, ötletek ? Ha van elekronyos szaki a fórumon jöhetnek az ötletek !
hallod most a börze elég sokan voltak csak kevés volt a motor csak sok volt a alkatrész meg ócska nem? De amúgy nem rossz volt mert örülök hogy jó idő volt. amúgy sikerült szerválnom zsírúj elko dugót gyűrűvel. 10-es csappal de majd viszek esztergályoshoz kimaratni 12-esre és jóóó leeessz. és egy full patent bing 19-es binget. és puch váz emblémákat 10 db-ot. meg kormány vég műnyagad logóval ellátott. meg eredeti puch kerek matricát is :)
és el is kértem a hapsi számát mert egy csomó puch alkatrészei vannak pl eredeti puch zsírúj indexbúrái is vannak meg bilux kapcsoló új stb. :)
Amúgy belegondoltál már, hogy milyen felületminőségi követelményeknek kell megfelelnije illetve milyen tűrése legyen?Esetleg abba, hogy ez a megmunkálás milyen következményeket vona maga után az anyag belső serkezetében.Zégerhornyot meg a kiscicák kapirgálják bele?