Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nikecell,

Nincs belőle magyar verzió, de mit nem tudsz...?!
igen ,dinojet power commander lll. usb .köszönöm
nikecell,

Már mint a Power Commander 3 kezelő programjára gondolsz?!
FireBlade,

- PC2-őt csak 500 fordulatonként lehet állítani, míg a PC3USB-t 250 fordulatonként.
- PC3USB-t lehet külön hengerenként is állítani
- PC3USB tud gyorsváltót kezelni
- PC3USB tud gyújtásmodult vezérelni

kb ennyi
sziasztok!

Nem igazán étek anglul. nem tudnátok valam magyar nyelvű súgót? /Power Comm. 3 USB 3.2.1/

köszi
Üdv!

2-es és a 3-as PC között mi a különbség? USB-t, színt leszámítva. Lehet, hogy találtak nekem egy PC II-t a motoromba. Kis infó van erről valakinek/valahol?
Köszi!
skoti,

Igen, lehetséges...

Mikor ráadod a gyújtást, akkor a kijelző elkezd felfelé számolni. Mikor tul megy a 3-ason, akkor kapcsold le a gyújtást és ezt tedd meg hatszor.
Azután a kijelző nem egytől hatig, hanem hattól egyig fog számolni és a végén megjelenik egy "L" (Learning - Tanulás) majd a beindítás után kérni fogja az 1-es fokozatot. Tedd be 1.-be és a fordualtszámot tartsd 3000 körül. Ezután kérni fogja a 2. és a többi fokozatot.
Szia ago segítséget szeretnék kérni ma kiprobáltuk a gépeket de a fokozatjelző a hondán nem a helyes sebeségfokozatot mutatja
lehet elnéztük a kalibrálást. Vissza lehet állítani alaphelyzetbe hogy újra kalibrálhasam ha igen akkor hogyan?
Dani01,

Igen, volt belőle 100LE-s verzió amiből sokat el is adtak itthon! Ha jól emléxem akkor a nagy része fekete volt. Nem tudták külföldön eladni és elhozták év vége felé ide akciósba...

Padon egyértelműen kideríthető, de az alvázszámból/motorszámból szakszervíz egyértelműen meg kell tudnia mondani...

Ha jól tudom kiiktatható... a torokból kell kivenni egy szűkítést és el kell vágni egy vezetéket. Busa is volt itthon 100LE-s...
A három gombbal üzemanyagot lehet adni és elvenni +5 és -5% között a három tartományban (also, középső, felső). Kb mintha karburátor lenne...
Mondjuk sokat nem ér és én tuti nem nyomkodnám!

Annyira faxa, hogy a Dynojet már ki is hagyta a PCV-ből...
Ago!
Te tuti megtudod mondani a frankót! Van ugye egy TL1000R-em, 2000-es évjárat, magyarországi. A forgalmiba 72kw van beírva......az létezik hogy tényleg valami folytott verzió lenne? Kicsit mintha gyengusz is lenne, de már az is lehet, hogy csak én magyarázom be magamnak. Van valami tipped, vagy csak padon lehetne kideríteni, esetleg a kereskedőnél is utána lehetne nézni? Ha mégis 72kw-os, hogyan lehet előcsalogatni a maradék pacikat a ménesből?
Mókázol?
sziasztok a pcn konkrétan mit lehet állitani a 3 rpm gombbal? mit változtat? thx
helló hát azt csak injektorosra lehet rátenni?én nem értek ehez de nekem van olyan haverom akinek karbis moccon van!
Az nem karbis?
Sziasztok!van 1 suzuki gsx 1100-sem és power comandet fogok holnap bele tenni szerintetek sokat fog változni a mocim?mert még sose volt benne!
skoti,

Nagyon szívesen és használjátok egészségesen....
Szia Ago igen én vagyok a Veres autós köszönöm az infót beszereltük mind a kettő tökéletesen működik. Nagyon korektek vagytok ritka az ilyen segítőkész üzlet mint ti. Az biztos ,hogy ha valami kellesz a gépekhez az csak nálatok fogom beszerezni. Még egyszer köszi a segítséget.
skoti,

Akkor te vagy a Veres Autó-s (?!), ha jól emléxem.

Mivel a Yamahanak nincs szervíz csatija, ezért egy más tipusú fokozatkijelzőt kell belerakni. És mivel fokozatkapcsoló sincs benne, azért csak olyan működik rajta, ami a sebesség és a fordulatszámból számolja ki.

Ha minden igaz, akkor van hozzá egy olyan kábel, aminek az egyik végébe a kijelzőt lehet dugni, a másik végén van két csatlakozó (apa-anya) meg két szabad kábel.
Az csatlakozókat a sebesség jeladóhoz kell bekötni. A tank alatt van a csatlakozó, azt szét kell húzni és közé dugni a csatlakozókat. A fekete/zöld kábel egy fordulatszám-jelre kell rákötni. Az is van a tank alatt, méghozzá a főtengely jeladó. Ez egy olyan "átlátszó" csatlakozó, amiben két vezeték van és az egyik szürke. Ez a tank alatt, jobb oldalon található.
A piros vezetéket egy kapcsolt +12V-re kell kötni. Ez is van a tank alatt, egy fekete csatlakozó két vezetékkel, még pedig a hátsó féklámpakapcsoló csatlakozójában. Ezt könnyű megtalálni, mivel végig követed a kábelt a hátsó féklámpakapcsolótól. Ha jól emlékszem, akkor ez egy narancs színű vezeték.

Üdv
Ago
Hello!
Nekem írtad hogy átveszed?
Szia Ago jót kaptam az x -type jött csak rendeltem hondához is azt be is szereltük de ezzel nem nagyon bírunk. nem tudjuk hol keressük a kábeleket amihez csatlakoztatni kellene ezért kérem a segítséged.
skoti,

Valami nem nagyon stimmel.....
1. A Yamahaba nem lehet szervízcsatis fokozatkijelzőt belerakni, mert neki nincs olyan.
2. Yamahába X-Type fokozatkijelzőt Y01-es kábelköteggel adunk el, ami pedig nem szervízcsatis.

Jó lenne töbebt tudni mit kaptál/vettél.
Gondolom az feltünt volna neked, ha például a csomag hátulján Honda motorok vannak és nem Yamahák.
Ha két csomagot kaptál, akkor az X-type, mert a DS egy csomagos.

Szóval, ird le, hogy mit kaptál, mert valami nem stimmel... vagy tényleg valami rosszat kaptál vagy rossz infót adtál.
Van a csomagon egy fehér kocka és abban cikkszámok. Az kéne, hoyg beazonosíthassam....

Üdv
Ago
szia ha nem kell akkor átveszem! egy korrekt összegért! köszi a választ!
Szia Ago segítséget szeretnék kérni . Vásároltam tőletek egy fokozatjelzőt yamaha r6-hoz 2005-ös de sajnos nincs szervízcsatija és nem tudom hol az a kábel ahova csatlakoztatni kell sajnos magyar leírás meg nincs. küldenél egy kis infót hogy hol találom a kábeleket és milyen színüek. köszönöm.
Hali ago!

Nekem nem most lenne esedékes, csak nyáron, mert akkor leszek otthon. Egy Lotus 907-es hengerfejről lenne szó, szívó és kipufogó csatornák bővítése, polírozása tükrösítése, nagyobb szelepek mennének bele, nameg síkolás. Nameg lenne főtengely és lendkerék centír, estleg könnyítés.

Mennyibe fáj ezek kivitelezése?

Üdv:
Miko