Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez nem igaz mert nem 79 hanem 80..olvass csak utána...LX meg hülye.megint.
na végre.. látod Ágó, tudsz te ha akarsz.. látom utánaolvastál, és érted, hogy miért is szar a cucccc.... én mindig pont 46 fokos szögben nézem.. és ugye, hogy igy baj van vele... (mondjuk ha értettem volna, hogy miről irsz...)

LX
Ago

Sor vége, záróvonal, 50-es tábla?
Ezek mik?
Számomra ismeretlen!
Lehet hogy gáz, de kit érdekel?
Hát igen én is csak egy "köcsög motoros" vagyok! :)

Ha gáz lenne a szomszédokkal akkor majd hívlak!
kis sala,

Fasza kis ketyere! A pontos értéket úgy állítja be, hoyg meg kell adni a %-os módostítási értéket. Ezt mi mondjuk a padon állítjuk be, mert az hitelesített, de lehet GPS alapján is vagy ha van egy hiteles másik óra, akkor annak alapján. Ennek értéke -99,9% és +9999.9% között lehet.
Amit kiir az megbízható, bár vannak olyan órák, amik nem lineáridak, ami azt jelenti hogy mondjuk 120km/h óránál a két impulzus között 100 egység telik el, akkor ha két impulzus között 200 egység telik el, nem 60km/h-t mutat, csak 59km/h-t. De ha ettől eltekintünk, akkor teljesen pontos!
ago:
a speedohealer-ről érdeklődnék. fasza ez a kis ketyere? meg azt megtudnád mondani hogy mi alapján állítja be a pontos értéket? és hogy eléggé megbízható e amit kiír. köszi előre is
Imiz1000

Azt hittem, te is valami utcai beállok a lámpánál a sor végére nakedos nem lépem át a záróvonalt és nem megyek 50-nél többet tipusú vagy....
De rájöttem, te is csak egy köcsög motoros vagy..)))))

Ha meg a szomszédok ugatnának, add meg a számom és hívjanak fel.. garantálom, többet nem mernek majd hozzád se szólni..
Ago

Szerinted mi volt az első lépés?
Szanáltam mind a kettő hangtompítót!
Gondolhatod mennyire örültek a szomszédok nekem!
Igaz hozzá vannak szokva csak nem a télen.
Imiz1000,

Tudtam, hogy nem fogod kibirni 7végéig!
Kivetted a hangtompítot legalább?!
:)
Megtörtént a beindítás is!
Nem bírtam tovább, eljött haver kitoltuk az ajtóig és hadd szóljon!
Húúú nagyon komoly!
Kiváncsi vagyok milyen lesz terhelés alatt a hangja.
bigoneoszi,

Én még állítanék rajta 1et, de baxtak visszahozni!
Egy kicsivel még lehetne jobb.... szerintem.

Csak az a baj, hogy annyira "elégedett" volt vele a tulaj, hogy neki már igy is bőven jó...
Ago:
Nagyon frankóra beállítottátok a 900RR-t a tesztmotorosoknak.
Ezen lehet látni rendesen a Dynojet fúvókák általi változást.
Imiz1000,

Nem mondod komolyan, hoyg már haza is értél és fel is raktad?!
Szeritnem ha nem mondom neked, hoyg elsőre ne a szobába indítsd be, akkor már pöfögne is..))))
Vigyu.. vegyél a családnak és mozijegyet szombat délutánra, told ki a vasat az előszobába, hogy kilogjon a vége az ajtón.. aztán röfffff
nekem k&n van az autóban, már szolgál 70.000 km megtétele óta, 10.000enként cserélek olajat, akkor tisztítom (esetleg nyáron sűrűbben) és minden rendben. jó az autó, tökéletes az égés, most ősszel meg vettem ajándékba a Z-ügynöknek is egyet.
Szia Ago!

Felraktam a Zémre a Bódis dobogat brutálisan jól néz ki!
Beindítani nem mertem mert valószínű kitagadnának itthonról!
Köszi neked és már várom hogy vihessem hozzád a gépet.
há ezé nem értem....mind1
Nem fix. LE növekedés hanem kb 30%-kal több levegő amihez így több üzemanyagot is tudsz adni ami hasznosan hajlandó égni.
de mennyivel növekszik? 0,5 Le vagy akár 1?
A plussz levegő miatt van értelme aki növelni akarja a teljesítményt.
Nekem csak azt mondja meg valaki hozzáértő személy, hogy egy sportlégszűrő konkrétan milyen teljesítménynövekedést jelent egy motornál? És van-e olyan ember, aki ezt megérzi, vagy stopper, ami ezt ki tudja mutatni. Vagy van-e olyan alkalmi pályázó, akinek anyagilag megterhelést jelent mondjuk a 2007-es gsxr1000-ébe 18.000 kilométerenként venni egy gyári légszűrőt (közben 6000 kilométerenként kifújni)? Annyi sok okos ember van, a kereskedők, meg ezek szerint a szerelők között is (nem AGO-ra gondolok), meg annyi sok félinformáció terjed a neten, hogy az ember csak kapkodja a fejét (pl. az egyik neves kipufogógyártó most dobott piacra sportlégszűrőt is, idézet a honlapjukról: "For road bikes we recommend inspecting the filter every 30,000 miles or 12 months, depending on riding conditions." mi marad az olajfilmből 30000 mérföld után?). És ált. ezek a dolgok nem az első tulajnál jönnek elő, később szív vele valaki, de pl. az én motoromban 60.000 kilométer van, nekem viszont megvan a tapasztalatom a sportlégszűrőkkel, aki viszont akarja, az használja nyugodtan.
Amiket leírtam alább, az a saját tapasztalatom, de mondhatnám egy barátomat is, aki egy 2008-as Busával járt ugyanúgy mint én kb 12000 kilométer után.
ja, mert fosós fasz vagyok.......és megfélemlített......
és előzményt azért nem irsz mert fosol valamitől?
Én is árulok sportszűrőt csak kimondottan figyelmeztetem a vevőt a tisztitás-karbantartás gyakoriságára és fontosságára.
akkor mégsem a sportszűrővel volt a gond hanem az ember fejével aki fujkálta....
Senki nem kérdőjelezi meg a hozzáértésedet főleg nem én, de a sportszűrős dolog áll.....volt olyan, hogy neves-elismert "versenyszerelőtől" jött kolléga 1500km-rel a szerviz után és egy marék port szedtünk ki(némi túlzással ) a légszűrőházból és magán a szűrőn átlóban volt 3-4 vékony fújásnyom. Nyíregyi szerelő után volt kis átnézés és a szűrő helyett csak a légszűrőház fedelét fújta be, a szűrő csont száraz volt.
Ago mindig tárgyilagos ne vegyetek tőle semmit,ugyseérthozzá