Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tévedésben vagy...

Ez nem az én topikom....
Bocs, hogy beírtam ide, tudom, hogy ez a Te topikod.......egyébként attól, hogy még nem láttál karón varjút még lehet, hogy létezik.
skoti,
A DS-hez nem kell külön kábelköteget venni.
A yamaha R6-ba pedig csak az Xtype-ot lehet belerakni, a HealTech fokozatkijelzők közül (se a DS-t, se at ATRE-t).

Most biztos sokan majd elmondják, hoyg az nem is jó bele, mert 46 fokos szögben 57 lumennél és 63km/h-nél ha jobbkezes utcához érsz ahonnan piros vagy kék kocsi jön, akkor csak 79,13%-ban látható a fényereje, ha a talajtól 83 cm-re van felszerelve 79 fokos szögben.
szeritnem is xarok a sportlégszűrők, tönkre teszi a motort, szóval nevegyétek.
A kipufogót se vesgétek meg, mert attól meg elégnem a szelepek és tönkre teszi a motort, szóval azt se vegyétek.
A xenontól meg tönkre megy a foncsor, szóval azt se vegyétek.
Fokozatkijelzőt se tegyetek fel, mert túlterhelheto a motor elektromos rendszerét, szóval azt se vegyetek.
A környezetvédelmi tiltást se vetessétek ki, mert túlterheli a motort alacsony fokozatban, szóval azt se vegyetek.
A lánc mindig pontosan csak 2-3cm-ert "logjon" mert különben vagy a lánckereket vagy a kerékcsapágyat teszi tönkre.
Meg hát a motort csak a garázsban tartsétok, mert akkor tuti nem esel el vel és nem megy tönkre...

És még sorolhatnám...

iszom szavaitokat...
vmax1,

Erre igy nem lehet válaszolni!
Látni (mérni) kéne a motorodat és csak akkor tudnám megmondani. Vannak olyan motortuipusok, amik minden tartományban elsokalnak és akkor ott nem anynira gáz.

Persze beállítani mindenféle képen érdemes volna, ha raksz bele, ha nem... szerintem.
Szia AGO kérdésem lenne láttam forgalmazzátok gipro ds fokozatjelzőket a ds változathoz ugye nem kell külön kábelköteget venni? NEKEM EGY CBR 600RR -hez kellene ahoz jó a ds de vajon a yamaha r6 2005 -höz is ilyen kell vagy x type? köszi
ja igen por, csak kicsit el vagyok bambulva. Én sem azt mondom, hogy rosszul szűr, míg az olajfilm jó, csak az a gond, hogy egy papírszűrőnél észrevehető, ha tele van porral, mert akkor csökken a teljesítmény, ezzel meg nyugisan mész, mintha mi sem történne. nekem 1000-1500 kilométert mondtak az újraolajozásra. Egyébként, ha bárkinek szüksége van egy 1999-2007-es Hayabusába való BMC sportszűrőre, a postaköltségért odaadom neki, vagy ingyen elviheti tőlem. feket663 kukac freemail pont hu
Inkább pornak, mértünk pár igen alacsony s. végnyomást motorokon amikben sportszűrő volt mert ritkán és rosszul takarították és a légszűrőház belül poros volt. Viszont ha normálisan van takarítva és fújva jobb a hatásfoka szerintem mint a papírnak. Csak ha "leszárad" az olajfilm akkor minden port beenged a motorba.
Igen, én vagyok az ellenpélda. kb. 20000 kilométer után a gyári kopásméretre kopott a hengerem, egy BMC szűrő hatására, amit kb 4-5 ezer kilométerenként azért kipucoltam. egy másik hengerben, amit 25 ezer kilométeresként vettem meg, érdekes módon nulla kopás volt mérhető. egy versenyszerelő barátom azt mondta, hogy a Suzuki henger, bár puhább a bevonat, mint a nicasil, de kb 3 gyűrűgarnitúrát kibír. Én ezt a sportszűrő által beengedett több levegőnek tulajdonítom...
Szerintem igen!
Dyno-t neki!
Ezzel én is így vagyok!
Viszont a busa topicban van ellenpélda (állítólag)...
Üdv AGO
Kérdésem, ha a VMAX-ba beteszem az általad forgalmazott sportlégszűröt , akkor a karburátort hozzá kell állítani?
Én beleraktam eddig mindegyik motoromba és bele is fogom rakni.
Én azoknak szoktam ajánlani, akik képesek arra, hoyg egy szezon alatt 2-3* kiszedjék és megtakarítsák. Sok mindenkitől hallottam, hoyg tönkreteszi, de baromi sokan veszik és hát konkrétan nem láttam olyan motort, ami tényleg ettől szart volna be.

A sportlégszűrőkről annyit kell tudni, hoyg kb 30%-kal több levegőt engednek át (K&N, BMC, Pipercross) és 5 micronos a szűrésük.

A PC-nek kb teljesen mindegy milyen légszűrővel állítják be, hiszen a motor pillanatnyi állapotának megfelelően méri a dolgokat (már mint nálunk). Persze egy sportlégszűrővel jobb lesz, de nem feltétele!
A spotszűrők-ről mik a vélemények? Ugye nyilván jobb a pc-nek, de eddig minden szerelő le akart róla beszélni, mondván, hogy "Utcára NEEE!...minden dzsuvát átenged!"
Ugye a beállítás is más, mint a gyárival....vagy alap, hogy nem a gyári marad bent, ha pc-t rakatok a gépbe?
Köszönöm a válaszotokat.
yam299,

Mint Viking is irta, nem kell újra beállítani.
Nem.
Tisztelt Ago!

Nagyon szépen köszönöm korrekt válaszát.
Még egy kérdésem lenne:
ha beállítást követön késöbb akumlátor csere van a motoron akkor újra kell e állítani a Power Commandert?
OK!

Szerintem szerdán vagy csütörtökön már a boltban lesz!
Megnéztem újra és benne van a csomagban!
nem baj, akkor tehát szólj ha Bp-en van a PC, beugrom érte és egyeztetünk a padra időpontot. OK?
ezt nem is ismertem..))))
a vámon? a (kur)vámon? (ósdi, régi poén )
nagyon helyes köszi
kosatt,

Rajta vagyok a dolgon!
Ha jól láttam, akkor a PC-d a vámon van már...
hmmmm....., válasz az 1569-es hozzászólásra Ago Úr?