igazából a lóerő sztem így is több,mint ami kellhet
azt az "ugrást" 6000 körül és 11000 körül ki fogja küszöbölni,nem?
a K&N szűrő,és egy jól kinyitott dob mellé kerül majd be...
csak legyen már meg...
(na meg az olajcsere )
Természetesen ez minden motorra igaz, akár naked, akár tura vagy akár csopper.
A turáknál meg a csoppereknél még az is jellemző szokott lenni, hogy annyira megváltozik a motor, hoyg 7.-et akarnak kapcsolni, mert mintha eltolódott volna a fokozatok!
A kérédsedre nem lehet konkrét számot mondani.
A 7en volt olyan motor, amin 14LE jött, de persze ez nem jellemző.
Mindig attól függ, hoyg a motorod miylen állapotban van (injektor vezérlésileg).
A mi szinte biztos, hogy a motor linearitása és a dinamikája nagy mértékben megváltozik egy jól beállított motornál. Sokkal gyorsabban fog felpörögni, ami ha nem is jön jelentős LE növekedés, akkor is sokkal hamarabb éri el a leszabályzási fordulatokat, aminek az eredménye a jobb gyorsulás. Sokan ettől úgy érzik, hogy sokkal erősebb lett a motorjuk.
A LE növekedés amúgy pedig igen csak relatív. A te kérdésed a 100%-os gázállás egy pillanatára vonatkozik, de egy jól beállított motoron más gázzállásokon nagyobb mértékű LE növekedés lesz, mint a 100%-os gázálláson.
Mint utcai, mint pedig a versenymotoroknál sokkal fontosabb a közép gázállás (50%-60%) és a felsőközép tartomány, mivel utcai esetben főként ott motorozunk, a versenyzők pedig ezen vannak a kanyarban illetve a kanyar kigyorsításnál.
Mi 9 gázálláson és 250 fordulatszámonként végig optimalizáljuk a motort,ami a te esetedben közel 400 adatot jelent.
Sziasztok!
Egyre inkább erősödik az az érzés, hogy kellene egy pc a gépemre. Már tavaly is gondolkodtam, de idén talán lesz is belőle valami. Esetleg tudna valaki TL1000R-hez? (2000es évjárat)
Ittetve Agonak menne a kérdés, hogy mennyibe fájna hozzálőni a géphez. Mennyit változik tőle a gyárihoz képest?
Köszi előre is!
ja értem, de gondolom nem kell vágdosni meg ilyesmi, azaz ha nem megy a beszerelés akkor összeszerelem a motort és elgurulok hozzád nem? Csak azért kérdezem mert elmenni hozzád motorral most körülményes dolog
azt az "ugrást" 6000 körül és 11000 körül ki fogja küszöbölni,nem?
a K&N szűrő,és egy jól kinyitott dob mellé kerül majd be...
csak legyen már meg...
(na meg az olajcsere )
Természetesen ez minden motorra igaz, akár naked, akár tura vagy akár csopper.
A turáknál meg a csoppereknél még az is jellemző szokott lenni, hogy annyira megváltozik a motor, hoyg 7.-et akarnak kapcsolni, mert mintha eltolódott volna a fokozatok!
egy 2001-es CBR 600 F Sportra ugyanez igaz?
A kérédsedre nem lehet konkrét számot mondani.
A 7en volt olyan motor, amin 14LE jött, de persze ez nem jellemző.
Mindig attól függ, hoyg a motorod miylen állapotban van (injektor vezérlésileg).
A mi szinte biztos, hogy a motor linearitása és a dinamikája nagy mértékben megváltozik egy jól beállított motornál. Sokkal gyorsabban fog felpörögni, ami ha nem is jön jelentős LE növekedés, akkor is sokkal hamarabb éri el a leszabályzási fordulatokat, aminek az eredménye a jobb gyorsulás. Sokan ettől úgy érzik, hogy sokkal erősebb lett a motorjuk.
A LE növekedés amúgy pedig igen csak relatív. A te kérdésed a 100%-os gázállás egy pillanatára vonatkozik, de egy jól beállított motoron más gázzállásokon nagyobb mértékű LE növekedés lesz, mint a 100%-os gázálláson.
Mint utcai, mint pedig a versenymotoroknál sokkal fontosabb a közép gázállás (50%-60%) és a felsőközép tartomány, mivel utcai esetben főként ott motorozunk, a versenyzők pedig ezen vannak a kanyarban illetve a kanyar kigyorsításnál.
Mi 9 gázálláson és 250 fordulatszámonként végig optimalizáljuk a motort,ami a te esetedben közel 400 adatot jelent.
Üdv
Ago
Érdeklődnék, hogy a Power Commander milyen teljesítménynövekedést eredményez?
Yamaha R1-en (2004-es)
Köszönöm válaszát.
Kőne egy ilyesmi is:
http://www.agomotors.hu/websho...
És az Intruder VZ 800 (M50) 2009-es évj.-hoz is
GSX-R1000 K3-K4 -hez Dynojet Power Commander
Új,dobozban eladó.
Ára:45.000.-Ft
70-365-2401
Ez van nekünk hozzá raktáron:
http://www.agomotors.hu/websho...
Egész jó az oldaluk:
http://www.knfilters.com/searc...
üdv
Ha nem tőlem van a PC, akkor 1 térképes módban 48.000HUF.
Ha tőlem van a PC, akkor 40.000HUF
Most akciósan PC+beszerelés+beállítás+teljesitmény-mérés: 109.000HUF
Mondjuk én javasolni szoktam a V2-eseknek, hoyg két térképes módba állítsák be, mert úgy sokkal jobb lesz. az +16KHUF
Ránéztem és nem nagyon találtam izgalmasat... ami meg izgalmas lett volna, annak az ára meg olan volt, ami "nekem" nem annyira... már ha érted...)))
Üdv
Ago
Egyre inkább erősödik az az érzés, hogy kellene egy pc a gépemre. Már tavaly is gondolkodtam, de idén talán lesz is belőle valami. Esetleg tudna valaki TL1000R-hez? (2000es évjárat)
Ittetve Agonak menne a kérdés, hogy mennyibe fájna hozzálőni a géphez. Mennyit változik tőle a gyárihoz képest?
Köszi előre is!
Sportlégszűrők nem érdekelnek féláron, meg olcsóbban?
tel:0630/4807856
csak telon ertek utol mert nem nezem a fórumot
te tudod..
kell vágdosni!
Mármint úgy értettem, hohyg nem vállalok arra "garanciát", hogy bárki betudja szerelni.....
Ezalatt mit értesz? Ha magam szerelem be és elbaszódik a motor, vagy ha magam szerelem be és elbaszódik a kütyü vagy mindkettő?
Nem nagyon tudok neked jó árat mondani rá!
18.000KHUF!
Beszerelni elméletileg bárki betudja. Mondjuk garanciát nem vállalok más beszerelésére.
És bocs, de ne gyere azzal, hogy 16KHUF és szereljem még be ingyen! Akkor inkább maradjon a polcon...
Üdv
Ago