Hát sok xart láttam eddig, de ez azért ez is köztük van.
Már az gyanús volt, hogy kicsit kevés a vezeték/csatlakozó.
Aztán tovább néztem és hát van vele pár "baj"...
1. nem lehet gázállásonként állítani. Na most vagy beállítod az egyik gázállásra ( már ha lehetne), de azzal valszeg elrontasz más gázállást...
2. csak három tartományban állítható (alsó, középső és felső), ami azért eléggé durva
3. Nem is az injektorra csatlakozik - mint ahogy a többi hasonló termék -, hanem mindenféle érzékelőket ver át.
4. Persze... használják a a motogp-ben is... hogyne...rossi is azzal ment.. jaaaah....csak azt nem értem, hogyha azokban a motorokban nincsenek olyan érzékelők, amiknek az átverésével működik ez, akkor hogy használták. Meg hát azok az elektronikákat lehet állítani.. minek kéne nekik méz ez feleslegesen.... meg ha még hazsnálni is akarnák.. akkor miért nem olyat használnának a motogp-ben, ami legalább jó is....
Én is szállítok a motogp-be... rossi motorját én gyártom anya körömreszelőjével.... jaaah
Hallott esetleg használt már valaki G.P.R. gyártmányú PowerJet Commander-t? Eddig annyit láttam róla, hogy a power commanderhez hasonló, szerényebb képességekkel, de jóval olcsóbb és egyszerűbb beállítani. 3 verzióban kapható, robogókhoz ( ), utcai használatra az Extreme és pályázni/versenyzésre az Extreme Multilevel. Gyártó honlapján: http://www.gpr.it/centraline.p...
Nem túl bőbeszédű, az is főleg olaszul. Viszont a GPR szállított motogp-be is, csak nem lehet egy gyenge cég, de sajnos neten nem sok infót találtam az eszközről.
Heló skacok egy hatalmas kérésem lenne felétek !
Vettem használtan egy GIpro w/atre fokozatkijelzőt és olyan gondom van hogy mivel az angolt nem nagyon vágom így nem tom beprogramozni !
Valaki megtené hogy leírja nekem hogyan kell ,vagy küld egy linket ahol magyarul is megtalálom hogyan kell .
Előre is köszi !
Hehe majd megtudod Te is! Az asszony templomból kifele ideadott egy 800 oldalas értelmező kéziszótárt, ilyenek voltak benne: engedély, kéreszkedni, igenis drágám, te vagy az életem, utálom a focit
Köszi megkaptam, zsír a fekete szín, szuper választás volt!
az bazdmeg, az.... hülye BMW-s...
ha igen akkor hi!
kötsögbmw-s merciklub-os gery
Hát sok xart láttam eddig, de ez azért ez is köztük van.
Már az gyanús volt, hogy kicsit kevés a vezeték/csatlakozó.
Aztán tovább néztem és hát van vele pár "baj"...
1. nem lehet gázállásonként állítani. Na most vagy beállítod az egyik gázállásra ( már ha lehetne), de azzal valszeg elrontasz más gázállást...
2. csak három tartományban állítható (alsó, középső és felső), ami azért eléggé durva
3. Nem is az injektorra csatlakozik - mint ahogy a többi hasonló termék -, hanem mindenféle érzékelőket ver át.
4. Persze... használják a a motogp-ben is... hogyne...rossi is azzal ment.. jaaaah....csak azt nem értem, hogyha azokban a motorokban nincsenek olyan érzékelők, amiknek az átverésével működik ez, akkor hogy használták. Meg hát azok az elektronikákat lehet állítani.. minek kéne nekik méz ez feleslegesen.... meg ha még hazsnálni is akarnák.. akkor miért nem olyat használnának a motogp-ben, ami legalább jó is....
Én is szállítok a motogp-be... rossi motorját én gyártom anya körömreszelőjével.... jaaah
Üdv
Ago
Nem túl bőbeszédű, az is főleg olaszul. Viszont a GPR szállított motogp-be is, csak nem lehet egy gyenge cég, de sajnos neten nem sok infót találtam az eszközről.
Vettem használtan egy GIpro w/atre fokozatkijelzőt és olyan gondom van hogy mivel az angolt nem nagyon vágom így nem tom beprogramozni !
Valaki megtené hogy leírja nekem hogyan kell ,vagy küld egy linket ahol magyarul is megtalálom hogyan kell .
Előre is köszi !
Én évi 47-49 ezret megyek. Na ki a kemény?
Lehet még nevezni?
Köszi megkaptam, zsír a fekete szín, szuper választás volt!
lánckereket megkaptad?! remélem nem gond, hoyg fekete..))))
Meg mijazaz assszony?! meg engedély?! milyen szavakat tudtok ti....
Akkor majd hétfő délután beugrok értük!