""...hogy azokat kellene támogatni ha magasabb lenne az üzemanyagok ára, nem az amortizációt fizetni csak.
, mint most.""
Mivel jellemzően a munkáltatók az előírt kötelezőt adják (ha csak a kollektív nem rendelkezik másképpen, és ugye csak pluszban teheti ezt meg), én a véleményedből arra következtettem, hogy több olyan támogatást szeretnél a munkavállalóknak, mint amit a TÖRVÉNY előír, az a törvény, amit CSAK a kormány tud megváltoztatni.
Ki írta, hogy a kormány szarul csinálja???
Egy felvetés volt tőlünk, de te piszkosul kiforgatod velejéig.
Ne haragudj, de nincs már türelmem hozzád!
Így még le tudjuk zárni intelligensen.
De nem adsz megoldási javaslatot, még olyant sem, amibe bele lehet kötni.
Csak azt hajtogatja mindig mindenki, a kormány szariul csinálja.
Pont mint a videóban a ratyi felvonuló, amikor azt skandálja, hogy kell ne bánjanak vele jogtalanul, de amikor megkérdik tőle, hogy mire gondol konkrétan, akkor azt nem tudja megmondani, hogy milyen jogában korlátozzák.
Na hagyjuk. Ahol kötelező, ott gondolom meg is kapják minimum a minimumot.
De értem, hogy a vasért induló cigány ne 480-ért tankoljon, értem. csak egy értelmes megoldást várok, aki ezt kb. európai módon rendezi.
A munkahely adjon benzinjegyet a dolgozóknak, amúgy mindenki piaci árat fizessen?
Látom még most sem egészen kerek.
Aki dolgozik, az most is kap amortizációs költséget, támogatást nem.
A céltalan tankolást vissza lehetne szorítani minimálisan azzal is, ha az üzemanyag ára magasabb lenne, viszont a munkába járási költséget emelnék.
Így aki munkába jár,az lehet, hogy drágában tankolna, de többet kapna vissza a munkáltatótól.
Aki meg lébecol, annak jobban fájna a tankolás.
Remélem így már tiszta???
Lesz itt még baj.
Mondtuk, hogy semisincs ingyen
https://www.elemi.hu/ropognak-...
De befejezed már????
, mint most.""
Mivel jellemzően a munkáltatók az előírt kötelezőt adják (ha csak a kollektív nem rendelkezik másképpen, és ugye csak pluszban teheti ezt meg), én a véleményedből arra következtettem, hogy több olyan támogatást szeretnél a munkavállalóknak, mint amit a TÖRVÉNY előír, az a törvény, amit CSAK a kormány tud megváltoztatni.
Már látom, kár volt bonyolultan gondolkoznom.
Egy felvetés volt tőlünk, de te piszkosul kiforgatod velejéig.
Ne haragudj, de nincs már türelmem hozzád!
Így még le tudjuk zárni intelligensen.
Csak azt hajtogatja mindig mindenki, a kormány szariul csinálja.
Pont mint a videóban a ratyi felvonuló, amikor azt skandálja, hogy kell ne bánjanak vele jogtalanul, de amikor megkérdik tőle, hogy mire gondol konkrétan, akkor azt nem tudja megmondani, hogy milyen jogában korlátozzák.
Te? Én?
De értem, hogy a vasért induló cigány ne 480-ért tankoljon, értem. csak egy értelmes megoldást várok, aki ezt kb. európai módon rendezi.
A munkahely adjon benzinjegyet a dolgozóknak, amúgy mindenki piaci árat fizessen?
se a boltos se a munkáltató nem szereti elajándékozni a bevételét
Mert neked nem szóltak róla? 😀
Van ahol fizetik.
Az amortizációt és az üzemanyag térítést Nav norma szerint.
Azt nem vágom, hogy azon mit nem lehet megérteni, hogy a jogos igény ellenére NEM lehet elválasztani a kettőt.
A munkavállaló a munkaadójától kaphat térítést most is.
Aki dolgozik, az most is kap amortizációs költséget, támogatást nem.
A céltalan tankolást vissza lehetne szorítani minimálisan azzal is, ha az üzemanyag ára magasabb lenne, viszont a munkába járási költséget emelnék.
Így aki munkába jár,az lehet, hogy drágában tankolna, de többet kapna vissza a munkáltatótól.
Aki meg lébecol, annak jobban fájna a tankolás.
Remélem így már tiszta???