AHogy Oli is leírta lesz, de nem a Kék T rendezi, hanem Én! csak a félreértések elkerülése végett... Kék T-nél és az összes motoros boltban is voltam bent és megkértem mindenkit, hogy küldje körbe azt amit én leírtam és felraktam ide az oldalra! Kék T pedig ebben segített és küldte tovább a motorosoknak, de azt is úgy, hogy az egyik motoros kolléga csinál ilyet! Boccs, csak a pontosítás kedvéért leírtam! ;)
Üdv mindenkinek. Egy kerdesem lenne igaz hogy aprilis vegen lesz valami felvonulas Pécsett? Ha igen valaki leirna hogy mikor es hol lesz gyulekezo? Munkatarsam mondta de en hiaba nezem az esemenynaptart nem talaltam ilyet csak Budapesten. De allitja hogy lesz megpedig a kek t szervezi, szerinte. Kosz. olcso benzint gumifakat
hát ez az... kiben bízzon az ember?! én is elviszem a motorom olajcserére meg teljes átnézetésre, 1 nap az egész, de a végén ki tudja hogy tényleg lecserélik-e az olajat vagy csak mondják..
Hát ööö, egyszer szervizeltettem náluk, és sikerült valami olyan láncot felszerelniük a kis Ninjára, ami nyúlt, elkezdett rozsdásodni, aztán Red Baronban amikor kicseréltettem, derült ki, hogy nem voltak benne O-gyűrűk. (Amennyire értek hozzá, ezek a gyűrűk tömítésként szolgálnak, amelyek a gyári kenőanyagot bent tartják a láncszemekben illetve megakadályozzák a por bejutását. Ha ilyen nincs akkor ergó nem motorkerékpárhoz találták ki, illetve zárt láncházban való futáshoz tervezték, nem olyanhoz, amikor a lánc szabadon van, mint a motorok többségén. A sztori red baronos pikantériája, hogy hiába panaszkodtam többször, hogy szerintem nyúlik a lánc, valami nem jó, ááá, csak jól kell beállítani, szerintük nem nyúlik. Aztán amikor később leszerelték, akkor mondták mi van. Ők is csak másodszorra vették észre. Meg voltak ott is egyéb érdekes tapasztalataim. Lényeget tekintve mindegy, valami olyan ócska láncot szereltek fel nekem Yakomotóban, ami 1 év alatt szétnyúlt meg rozsdásodott. Úgy, hogy folyamatosan kentem és a motor is volt vagy 22 lóerős, nyilván a sok motorerő tépte szét. Plusz hátsó rugóstagot cserélték ki lánccal egy időben, mert állítólag elfolyt belőle már az olaj, nem csillapított szinte semmit. Ez már sose fog kiderülni, hogy valóban szükséges csere volt, mert a láncos sztori után ami utólag derült ki, ki tudja?
Enduróban is szervizeltettem, ott nem voltak negatív tapasztalataim.
Ha jól tudom, akkor ugyanahhoz a lehúzós csapathoz tartoznak, ha nem konkrétan ők azok, mint a mellettük volt opel ill. chey szalon. Nekem ezért meg sem fordul a fejemben, hogy bármiért is betegyem hozzájuk a lábam! Anno motorvétel előtt nézegettem az Fz6n-t is, de a hozzáállásuk is vicc volt. Röhej az egész banda. Önmagában megérne az ügy akár egy feljelentést is mondjuk foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetés tárgyában!
Látom Kaposvári vagy. Egyébként miért nem viszed a vásártéri úton a Pocokhoz?! (Zsuka airbrush műhelye és a Dirty Land bicajos, motoros bolt között van.) Vagy akár a Leventéék kint a Dombóvári úton?
Hali,ha azt mondom hogy a gyertyákat kézzel simán kitekertem,elhiszed?Ja,a levegő szűrő is ki lett számlázva,de hogy szerelő nem találkozott vele,az is a következő szerviznél derült ki!Csak egy nagyobb műhely kéne nekik,mert az arcuk nem fér el benne!
Kedves motoros társaim! A következő sorok szolgáljanak intelemként mindazoknak, akik még nem részesültek az egyes márkaszervizek hozzá nem értésének bosszantó következményeiből. Nemrég elvittem a GSX-R-emet a kaposvári Yamaha szervízbe ,mert megérett már lánc, fékolaj, fékbetét stb.. cserére, és én úgy gondolkodtam, hogy egy ilyen volumenű szerelést az „állítólagos” szakértőkre bízni a legbölcsebb. Tévedtem. Nem sokkal azután, hogy kipengettem a pénzt mohó kicsi markukba, és visszakaptam a „frissen szervizelt” gixemeret , olyasmi történt, amire nincs mentség. Útközben kipotyogtak az új fékbetétek! Szerencsére nem történt komoly baj, és az első sokk után visszamentem a Yamahához, hogy kérdőre vonjam őket. Az a nemtörődömség, amivel fogadták a mondandómat is magáért beszél, de az már égbekiálltó, hogy pont akkor élt panasszal egy másik srác is, aki szintén rájuk bízta a gépét, amit olyan ügyesen megbuheráltak, hogy levegős maradt a fékrendszer, így természetesen nem fogott a fék. Nektek nem kell magyaráznom, hogy mekkora gáz lehetett volna mindkét esetből, így a következtetés levonását Rátok hagyom. Annyit kérek csupán, hogy tegyétek közzé ezt a pár sort, hogy ilyen ne történhessen meg újra! Széles utat és gumifákat!
Jól tudod lesz ilyen:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szóljatok csak minél több embernek ;) Legyünk sokan! :)
Csak, hogy el ne felejtsétek!:)
http://www.sportmotor.hu/motor...
Amit magam meg tudok csinálni,azt meg is csinálom két okból is.
1. akkor biztos hogy meg van csinálva,
2. Nem kerül pénzbe.
Enduróban is szervizeltettem, ott nem voltak negatív tapasztalataim.
Látom Kaposvári vagy. Egyébként miért nem viszed a vásártéri úton a Pocokhoz?! (Zsuka airbrush műhelye és a Dirty Land bicajos, motoros bolt között van.) Vagy akár a Leventéék kint a Dombóvári úton?