Kösz, jolesik aggodás agy aggastyánnak
Almano hazahozott, a roncsot továbbvitte
köszi az alkatrész linket is.
Asszem megnézetem még ma a gerincemet röntgenileg, hogy megnyugodjak
Jobbulást öregembergyorsvonat
motorood pár nap mulva úgyis kész lesz ,Te pedig már a sóderágyban nyomtad a Tv Macis estitornát,ugyhogy már csak egy imát kell elmondj...Azt viszont ne hagyd ki
Kamerát meg fogadok direkt ezért állítottad erre a szögre ,hogy felvegye ezt a mutatványt mindenestül..Ilyen jogdíjakból,akarod állni a saját pályázásod--mikre nem vetemedsz
No tényleg jobbulást
Jobbulást! Nekem 2007-ben a Hring +2-ben volt egy gumifalas becsapódásom, tudom milyen érzés. A vidit nézve sztem ha nem húzol gázt, akkor sem állt volna meg a motor a sóderben, mindenképp megfogja a palánkot, mert kicsi, vékony az a sóderágy, és az a szög amiben megérkeztél az sem merőleges volt, valamint előtte nem volt lassulás. És még egy jótanács: MINDIG vizsgáltasd meg magad, mert abban a pillanatban az adrenalintól nem érzed a fájdalmat, és nem tudod felmérni, h ha van vmi gáz. Én anno az esésnél eltörtem a bokám, és csak kb. 1 óra múlva kapcsoltam, h baj van. Addig mászkáltam, ugráltam, próbáltam felemelni a motort, lehet / valószínű, h ezzel csak még jobban súlyosbítottam a törést. Úgyhogy ne "spórolj" ezen az időn, ha hazaérsz, vagy még kint, mindenképp menj el egy kivizsgálásra!
Jobbulást még 1X, remélem gyorsan felépülsz. A motort szard le, abból többet gyártottak, belőled viszont csak egyet!
és a video a buktárol, igaz hátrafelé filmeztem éppen, de a bukta utáni jelenetekben felejthetetlent alkotok http://www.youtube.com/watch?v...
sajnos többször megnéztem, VLC lejátszóval lelassitva is, ugy tünik hogy az oriási pech abbol adodott hogy amikor meglöködött az első kerekem akkor félrebillentem a motoron balra és az ösztönszerű kapaszkodással huztam egy gázt még az aszfalton és mivel még mindig a motoron akartam maradni és még a kavicsban sem voltam rendesen rajta a motoron, ott a kapaszkodás ujabb gázt eredményezett, na ekkor már nagyon közel volt a lemezfal és végre elengedtem mindent és gurulva csapodtam háttal a lemezfalba.
Ha korábban leesek a motorrol akkor ugye nem gyorsitottam volna be a szerencsétlent és simán megállt volna már a kavicsban
érdekes nap volt a mai
főleg számomra, de ezt majd később
reggel kimagasloan jo szervezéssel ment a regisztrálás, 6 asztalnál egyszerre, a tranyo átvátel volt a következő meglepetéd, ott is 6 asztalnál egyszerre, rajtszám szerint osztottálk a transponder, ezért semmi várakozás.... Le a kalappal
Mi magyarok 2 boxot megtöltöttünk
Az első két menet után volt tervezve a csoport ujra beosztása...... Le a kalappal
Ezért persze mindenki probálta gyorsan magtanulni a pályát, nehogy szar csoportot kapjunk.
Az első menet után Csabcsi volt az élen (234 résztvevő közül). Az első 10 ben 5 magyar (Dér Zoli, Koca, Szaszy meg én)
De a komplett magyar mezőny nagyon szépen vizsgázott, szinte mindenki a leggyorsabb 60 ben volt, tehát szinte mindenki a pro csoportba került az ujraosztás után.
Délelött csináltam végre egy jo videobeállitást ahol látom a pályát is meg a gáz-fék kezelésemet.
Szaszy volt számomra a nagy meglepetés, mert második menetben ment egy 2:16.6 ot, Dér Zoli életében nem volt itt, ö is délelött ment 2:16 ot.
Csabcsinak melegedett a motor igy csak 2:14
Sajnos a nap vége felé nem voltam a toppon, ezért nem tudok átfogó köridőkkel szolgálni.... Miért is?
Az ebédszünet utáni első menetben feltettem a a videokamerát hátrafelé irányba.
Igyekeztem az elsők közt kimenni, hogy ne kelljen sokat előzni. Jól elkaptam a fonalat, megelőztem pár srácot már az első kör feléig.
A kör vége felé már csak egyetlen srác volt elöttem, de nála is gyorsabb voltam. Az emelkedő elötti sikánban értem utol és azt terveztem hogy ha ő kihuzodik a balos után balra akkor bemegyek neki szüken és ezért a balos után megcéloztam a bal szél helyett a jobbosnak az érintőjét.
De amikor közeledett az érintő akkor láttam hogy már átboritott jobbra és meggondoltam magam, bele kellett nyulnom durván a fékbe. Csak remánykedni mertem hogy a fékezésem elég lesz.
Nem lett elég, a hátsó kereke hozzáért az első kerekemhez amitől persze enyhén levesztettem a fonalat és a balanszot is, majdnem lecsusztam a motorrol, kapaszkodás gyanánt rántottam a gázon is és csak félig ülve a motoron kirongyoltam egyenesen a kavicsba. Sajnos ebben a kanyarban nem tuls sok a kavicságy és a lemezfal előtt nincsenek gumik sem. Olyan tempóval közeledett a lemezfal hogy az utolsó métereken láttam hogy nem fog elégge lassulni a gép igy le kellett vetnem magam a motorrol ami sajnos még mindig gurult. Ha lefexik a motor időben akkor persze simán megáll volna a kavicságyban. Igy a moci belegurult szinte egyenesan a lemezfalba, én az utolso pillnatban tudtam ledobni magam a gépről és sajnos elég komoly tempoban belecsapodtam gurulva a lemezfalba. Talán szerencse hogy háttal érkeztem bele. Nem volt egyszerű a felállás sem, de kis idő mulva sikerült felhúznom magam a korláton, probálgattam hogy mit tudok mozgatni és aránylag mindenem mozgott. Az odafutó pályabiro azonnal kérdezte hogy kérek-e orvost de nemet mondtam.
A motort akkor még nem tudtam igazán szemügyre vennem, el voltam foglalva az uj, szokatlan élménnyel. Mivel az első kört sem sikerült befejeznem igy végig kellett várnom az egész menetet mielőtt megérkezett a dögszállitó. Aztán szép lassan kitisztult az agyam és a motor felpakolása közben fény derűlt néhány hiányosságra. Az első kerekem szó szerint ripityára tört, az első villaszárak behajlottak, a villanyak kettétört. Akkor nem lehetett tul kicsi a becsapódás. A rossz hir ebben az hogz ezexerint én is evvel a tempoval csapódhattam bele a lemezfalba.
Szóval azóta eltelt néhány óra, a hátam azért rendesen fáj, kaptam flektort, amiből a másodikat lefekvés előtt veszem be abban a reményben hogy reggel ki fogok talán tudni kelni az ágyból.
Álmos elkezdte lebontani az elejét, ha szerencsém van akkor a váz nem ment el, kell 2 teloszár (big piston) villanyak, a hűtő csöpög, lehet hogy javitható, meg pályaidom. Első kerekem szerencsére van egy uj, mert annak a formája nem kevés centirozást igényelne :lol:
Szaszy jött értem időben, a Dodor motorja már nálam volt (el kellett volna tekergetnem)
Utközben megálltunk Pozsonyban az autopálya szélén, Szaszy ideiglenesen megjavitotta a FullGas camiont amit Atom vezetett. Atom nem kicsit volt boldog hogy volt egyáltalán megoldás
Mikor megérkeztünk a pályára szembesültünk a ténnyel hogy a WTCC még órákig nem fog tudni mindent lebontani.
Mivel Atom még nem érkezett meg ezért az Eybis vezérkar meating-en egyedül képviseltem a magyar szineket.
Utána boxot vettem ki és kezdtek beesni a honfitársak.
nagyon jó az uj hotel
most itt sörözünk
de megyünk vissza regisztrálni
Én conti road attack-al voltam fent. Szét is ment, de utcán használható maradt. Olcsóbb ha veszel használt mintás sportpapucsokat. Én Brian-től szoktam. Contit megtartottam, felteszem ha nagyobb 2-3000km-es utcai túrára megyek, me arra jó.
Szevasztok.
Az utcai gumit (Michelin Pilot Activ) gyorsan le amortizálja a pályamocizás?
Kecsóringre szeretnék elmenni egyszer,csak nem tudom hogy belevágjak-e gumi szempontból.
De volt.Marha jó volt,csak én nem tudok beszámolót írni Az eredményeket megnézheted a pálya honlapján.Csak annyit mondok,megint rohadt gyorsak voltunk(voltak)
a mai Brnoi ranglista: http://www.mylaps.com/results/...
a több mint 200 versenyzőből az első 17 ben 12 magyar van
Almano hazahozott, a roncsot továbbvitte
köszi az alkatrész linket is.
Asszem megnézetem még ma a gerincemet röntgenileg, hogy megnyugodjak
motorood pár nap mulva úgyis kész lesz ,Te pedig már a sóderágyban nyomtad a Tv Macis estitornát,ugyhogy már csak egy imát kell elmondj...Azt viszont ne hagyd ki
Kamerát meg fogadok direkt ezért állítottad erre a szögre ,hogy felvegye ezt a mutatványt mindenestül..Ilyen jogdíjakból,akarod állni a saját pályázásod--mikre nem vetemedsz
No tényleg jobbulást
LX
Jobbulást és szedd össze magad és a motort is hamar
Jobbulást! Nekem 2007-ben a Hring +2-ben volt egy gumifalas becsapódásom, tudom milyen érzés. A vidit nézve sztem ha nem húzol gázt, akkor sem állt volna meg a motor a sóderben, mindenképp megfogja a palánkot, mert kicsi, vékony az a sóderágy, és az a szög amiben megérkeztél az sem merőleges volt, valamint előtte nem volt lassulás. És még egy jótanács: MINDIG vizsgáltasd meg magad, mert abban a pillanatban az adrenalintól nem érzed a fájdalmat, és nem tudod felmérni, h ha van vmi gáz. Én anno az esésnél eltörtem a bokám, és csak kb. 1 óra múlva kapcsoltam, h baj van. Addig mászkáltam, ugráltam, próbáltam felemelni a motort, lehet / valószínű, h ezzel csak még jobban súlyosbítottam a törést. Úgyhogy ne "spórolj" ezen az időn, ha hazaérsz, vagy még kint, mindenképp menj el egy kivizsgálásra!
Jobbulást még 1X, remélem gyorsan felépülsz. A motort szard le, abból többet gyártottak, belőled viszont csak egyet!
http://www.youtube.com/watch?v...
sajnos többször megnéztem, VLC lejátszóval lelassitva is, ugy tünik hogy az oriási pech abbol adodott hogy amikor meglöködött az első kerekem akkor félrebillentem a motoron balra és az ösztönszerű kapaszkodással huztam egy gázt még az aszfalton és mivel még mindig a motoron akartam maradni és még a kavicsban sem voltam rendesen rajta a motoron, ott a kapaszkodás ujabb gázt eredményezett, na ekkor már nagyon közel volt a lemezfal és végre elengedtem mindent és gurulva csapodtam háttal a lemezfalba.
Ha korábban leesek a motorrol akkor ugye nem gyorsitottam volna be a szerencsétlent és simán megállt volna már a kavicsban
főleg számomra, de ezt majd később
reggel kimagasloan jo szervezéssel ment a regisztrálás, 6 asztalnál egyszerre, a tranyo átvátel volt a következő meglepetéd, ott is 6 asztalnál egyszerre, rajtszám szerint osztottálk a transponder, ezért semmi várakozás.... Le a kalappal
Mi magyarok 2 boxot megtöltöttünk
Az első két menet után volt tervezve a csoport ujra beosztása...... Le a kalappal
Ezért persze mindenki probálta gyorsan magtanulni a pályát, nehogy szar csoportot kapjunk.
Az első menet után Csabcsi volt az élen (234 résztvevő közül). Az első 10 ben 5 magyar (Dér Zoli, Koca, Szaszy meg én)
De a komplett magyar mezőny nagyon szépen vizsgázott, szinte mindenki a leggyorsabb 60 ben volt, tehát szinte mindenki a pro csoportba került az ujraosztás után.
Délelött csináltam végre egy jo videobeállitást ahol látom a pályát is meg a gáz-fék kezelésemet.
Szaszy volt számomra a nagy meglepetés, mert második menetben ment egy 2:16.6 ot, Dér Zoli életében nem volt itt, ö is délelött ment 2:16 ot.
Csabcsinak melegedett a motor igy csak 2:14
Sajnos a nap vége felé nem voltam a toppon, ezért nem tudok átfogó köridőkkel szolgálni.... Miért is?
Az ebédszünet utáni első menetben feltettem a a videokamerát hátrafelé irányba.
Igyekeztem az elsők közt kimenni, hogy ne kelljen sokat előzni. Jól elkaptam a fonalat, megelőztem pár srácot már az első kör feléig.
A kör vége felé már csak egyetlen srác volt elöttem, de nála is gyorsabb voltam. Az emelkedő elötti sikánban értem utol és azt terveztem hogy ha ő kihuzodik a balos után balra akkor bemegyek neki szüken és ezért a balos után megcéloztam a bal szél helyett a jobbosnak az érintőjét.
De amikor közeledett az érintő akkor láttam hogy már átboritott jobbra és meggondoltam magam, bele kellett nyulnom durván a fékbe. Csak remánykedni mertem hogy a fékezésem elég lesz.
Nem lett elég, a hátsó kereke hozzáért az első kerekemhez amitől persze enyhén levesztettem a fonalat és a balanszot is, majdnem lecsusztam a motorrol, kapaszkodás gyanánt rántottam a gázon is és csak félig ülve a motoron kirongyoltam egyenesen a kavicsba. Sajnos ebben a kanyarban nem tuls sok a kavicságy és a lemezfal előtt nincsenek gumik sem. Olyan tempóval közeledett a lemezfal hogy az utolsó métereken láttam hogy nem fog elégge lassulni a gép igy le kellett vetnem magam a motorrol ami sajnos még mindig gurult. Ha lefexik a motor időben akkor persze simán megáll volna a kavicságyban. Igy a moci belegurult szinte egyenesan a lemezfalba, én az utolso pillnatban tudtam ledobni magam a gépről és sajnos elég komoly tempoban belecsapodtam gurulva a lemezfalba. Talán szerencse hogy háttal érkeztem bele. Nem volt egyszerű a felállás sem, de kis idő mulva sikerült felhúznom magam a korláton, probálgattam hogy mit tudok mozgatni és aránylag mindenem mozgott. Az odafutó pályabiro azonnal kérdezte hogy kérek-e orvost de nemet mondtam.
A motort akkor még nem tudtam igazán szemügyre vennem, el voltam foglalva az uj, szokatlan élménnyel. Mivel az első kört sem sikerült befejeznem igy végig kellett várnom az egész menetet mielőtt megérkezett a dögszállitó. Aztán szép lassan kitisztult az agyam és a motor felpakolása közben fény derűlt néhány hiányosságra. Az első kerekem szó szerint ripityára tört, az első villaszárak behajlottak, a villanyak kettétört. Akkor nem lehetett tul kicsi a becsapódás. A rossz hir ebben az hogz ezexerint én is evvel a tempoval csapódhattam bele a lemezfalba.
Szóval azóta eltelt néhány óra, a hátam azért rendesen fáj, kaptam flektort, amiből a másodikat lefekvés előtt veszem be abban a reményben hogy reggel ki fogok talán tudni kelni az ágyból.
Álmos elkezdte lebontani az elejét, ha szerencsém van akkor a váz nem ment el, kell 2 teloszár (big piston) villanyak, a hűtő csöpög, lehet hogy javitható, meg pályaidom. Első kerekem szerencsére van egy uj, mert annak a formája nem kevés centirozást igényelne :lol:
Utközben megálltunk Pozsonyban az autopálya szélén, Szaszy ideiglenesen megjavitotta a FullGas camiont amit Atom vezetett. Atom nem kicsit volt boldog hogy volt egyáltalán megoldás
Mikor megérkeztünk a pályára szembesültünk a ténnyel hogy a WTCC még órákig nem fog tudni mindent lebontani.
Mivel Atom még nem érkezett meg ezért az Eybis vezérkar meating-en egyedül képviseltem a magyar szineket.
Utána boxot vettem ki és kezdtek beesni a honfitársak.
nagyon jó az uj hotel
most itt sörözünk
de megyünk vissza regisztrálni
70 feletti lett a létszám
Ez komoly mezőny egy első éves szériának mint a Kamoto Svéd Open
Az utcai gumit (Michelin Pilot Activ) gyorsan le amortizálja a pályamocizás?
Kecsóringre szeretnék elmenni egyszer,csak nem tudom hogy belevágjak-e gumi szempontból.
Üdv:Tomi