Az ebéd utáni idömérön a höség miatt a legtöbben még a délelötti köridejükre sem voltak képesek, és persze az idömérö szerint kellett rajtrácsra állni.
Mivel én uj gumit raktam fel idöméröre, ezért csak 3 mért kört mentem, mert nem akartam ledarálni idö elött, viszont nem sikerült 1:40 sem csak 1:41 igy Dodor 2 ezreddel beelözött a rajtrácson.
Dél körül kiderült hogy megjelent egy Mams ellenör és kideritette hogy a Kapetz Gábor nem váltott valamilyen speciális biztositást és igy nem állhatok fel a versenyre. Nem fogom fel honnan van a Mamsnak erre ideje meg pénze hogy a Fullgas rendezvényt Rijekában ellenörizgessék. Mindenestre Atomtol kaptam egy telefonszámot a Mamshoz, és telefonon rendeltem egy biztositást 2 napra amit mailben meg is küldtek a verseny elött. Félórával késöbb jött a hir hogy az ellenör úr a Rékási Szabi neve mellett sem találja ezt a speciális bioztositást. Megint telefon, és a csaj a Mamsban rohadt kedves volt, még ezt is elküldte.
Délután a 600-as versennyel kezdtünk, rajtrács: Benner Zsolt 1:37, Gyuricza Peti 1:41 (életében elöször van itt) és Krizsán Szabi. A versenyen is ez a trio volt végi az élen ami egyébként nem más mint a komplett Acis Team. Az elsö körökben játszadozás ment mert hol Gyuricza Peti volt az élen, hol Krizsán Szabi, aztán a verseny közepén Benner Zsolti ellépett és jópárszáz métert rávert a csapattársakra. Befutók:
Benner
Gyuricza
Krizsán
Aztán jött az Open ahol ugyan egybe megy a 750 az ezerrel de külön értékelés, igy a rajtrács a következö volt: Atom, Qpi, Dodor, Svéd, Pusztai Gábor, Rimai Roland, Koca, Brunekker Árpi…..
Szokás szerint Dodor lerajtolt mindenkit, Atom fordult másodiknak én harmadiknak és Qpi csak mögöttem. Elsö kör feléig Dodor az élen, aztán Atom élre áll, engem Qpi levett a kanyargos részen és elkezdte üldözni Dodort. Qpi megszenvedett Dodorral mig sikerült megelöznie, aztán én üldöztem Dodort. Eleinte távolrol, de a verseny közepe felé már a seggében voltam, némelyik kanyarban nagyon utba volt de mellémenni nem mertem. Aztán a 8. körben a hátsó egyenes féktávjánál beszurtam és a háralévö 2 körben sikerült elötte maradnom. Befutók:
750:
Atom 1:35.6
Qpi 1:37.7
Rimai 1:41
Koca 1:41.3 pb
Open:
Svéd 1:40.0
Dodor 1:40.8
Pusztai 1:42
Brunekker 1:43.4 pb
Aztán jött a Pártolói, Rajtrács: Csabcsi, Kari (Neuhauser), Rékási…..
Rékási lerajtolt mindenkit, másfél körön kerersztül tartotta Csabcsit is, aztán Csabcsi élre állt, Szabi kapaszkodott eg darabig, de aztán kezdett rá Kari feljönni és 2 körrel a vége elött Kari elment Szabinak igy alakult ki a befuto:
Csabcsi 1:37
Kari 1:40 pb
Szabi ?
XY
Doczi Zsiga 1:52
Kegyetlen a höség, ovatosan kell bánni a gázzal, hiába az uj gumi, az is tud kenödni 4-5 kör után. Szerencsére mindenki ésszel ment egész nap mert esés egyetlen egy volt az is enyhe.
Én hülye fejjel csak 2 gumit hoztam, igy holnap vagy nem megyek délelött vagy veszek valakitol gumit
Második nap.
Délelött ismét rohadt sokat mehettünk volna, de persze mindenki sporolta az erejét és a gumiját a vérsenyekre. Kocával kimentünk délelött kicsit egymást videozni, Qpi elesett délelött, de neki nem lett sok baja. A motorját megszögelte és ebéd után kimentem vele 4 körre hogy hátha tanulok töle valamit.
A versenyek elött volt 1 óra szabad motorozás és mivel szinte senki nem volt a pályán igy Csabcsi és Atom összedumáltak hogy kigurulnak kicsit kergetözni. Csabcsira rátettem a kamerát és amikor visszanéztük akkor meglepö modon néhány kanyarkombinácioban még fogott is Atomon. Atom ideje 1:36.2 lett, Csabcsié 1:36.9
Csabcsi a versenyek elött pakolni kezdett, nem akart ugy versenyezni hogy megint egyedül körözget.
A 600 as versenyrajtnál Krizsán Szabi kiugrott, ezért a második körben bemutatták neki a Drive Trough 27, a következö 2 körben is bemutatták neki, de mivel Szabi nem perfekt angol ezért nem hajtott át a boxutcán, igy a következö körben fekete zászloval kivették a pályárol. Igy viszont Csapka Attilla dobogora állhatott, az elsö két hely természetesen ugy alakult ahogy tegnap, az Acis csapat vitte a primet Benner Zsolt és Gyuricza Petivel.
Aztán jött az Open, ahol tulajdonképpen kis párbajok voltak várhatóak: Koca Rimai Rolit akarta megfogni, hogy Atom és Qpi mögött dobogora állhasson, én a superül rajtoló és uj gumival induuló Dodort akartam ujra megfogni a verseny vége felé. Dodor természetesen nagyon szeretett volna revansont venni rajtam, mindent bevetett, probált meggyözni hogy a nagy höség miatt nem 10 körös lesz a verseny hanem csak 8, de én a kockás zászloig ugyis húzom igy nem tudott összezavarni. Brunekker Árpi psichikai harcot folytatott ellenem egész délelött.
Ma a rajtrácson a kislányom Niki tartotta nekem az ernyöt.
A rajtot persze Dodor csipte el de a második kanyarban már Atom fordult elsönek. Én vártam Qpit de nem jött meg. Koca sajnos már az elsö körben tulfékezte a Zágrábi kanyart és a soderágyba kötött ki, az ujjait ütötte meg mint késöbb kiderült. Azért a második körben megjelent avárva várt Qpi. Aztán nyugodtan kivártam amig Qpi leveszi Dodort is aztán Dodorra tapadtam. Kb ugyanaz történt mint tegnap éreztem hogy tolom, de kivártam a biztos alkalmat, ami ismét a 8. körben jött össze, pontosan ugyanott, a Zágrábi kanyar féktávján. A maradék 2 körben már nem hagytam neki esélyt.
A verseny után Atom üvötözve gurult be a boxba, mint kiderült a fiatal szerelö srác nem jól huzta meg a kormányt és az utolso köröket teljesen kilazult jobb kormánycsutkával kellett menni, képzelem milyen jo lehet fékezni laza kormánycsutkával.
A pártolói versenyt Csabi ugye mai napra lemondta és talán pont ezért Rékási Szabi is visszalépett, igy viszont átalakult a dobogo kinézete:
Kari
Valaki
Doczi Zsiga
A dijkiosztó természetesen emlékezetessé sikeredett számomra, a királykategoria dobogojának legfelsöbb fokára kétszer is felállhattam
Köridökröl nem sokat tudok beszámolni mert szinte senki nem javitott
én biztos rosszul döntöttem mert hardot hoztam. Ez ugyan többet bir de nem tapad ugy
a mai versenyen Csabcsitol vett ntecel megyek, igaz használt, Dodor meg ujjal indul
Az ebéd utáni idömérön a höség miatt a legtöbben még a délelötti köridejükre sem voltak képesek, és persze az idömérö szerint kellett rajtrácsra állni.
Mivel én uj gumit raktam fel idöméröre, ezért csak 3 mért kört mentem, mert nem akartam ledarálni idö elött, viszont nem sikerült 1:40 sem csak 1:41 igy Dodor 2 ezreddel beelözött a rajtrácson.
Dél körül kiderült hogy megjelent egy Mams ellenör és kideritette hogy a Kapetz Gábor nem váltott valamilyen speciális biztositást és igy nem állhatok fel a versenyre. Nem fogom fel honnan van a Mamsnak erre ideje meg pénze hogy a Fullgas rendezvényt Rijekában ellenörizgessék. Mindenestre Atomtol kaptam egy telefonszámot a Mamshoz, és telefonon rendeltem egy biztositást 2 napra amit mailben meg is küldtek a verseny elött. Félórával késöbb jött a hir hogy az ellenör úr a Rékási Szabi neve mellett sem találja ezt a speciális bioztositást. Megint telefon, és a csaj a Mamsban rohadt kedves volt, még ezt is elküldte.
Délután a 600-as versennyel kezdtünk, rajtrács: Benner Zsolt 1:37, Gyuricza Peti 1:41 (életében elöször van itt) és Krizsán Szabi. A versenyen is ez a trio volt végi az élen ami egyébként nem más mint a komplett Acis Team. Az elsö körökben játszadozás ment mert hol Gyuricza Peti volt az élen, hol Krizsán Szabi, aztán a verseny közepén Benner Zsolti ellépett és jópárszáz métert rávert a csapattársakra. Befutók:
Benner
Gyuricza
Krizsán
Aztán jött az Open ahol ugyan egybe megy a 750 az ezerrel de külön értékelés, igy a rajtrács a következö volt: Atom, Qpi, Dodor, Svéd, Pusztai Gábor, Rimai Roland, Koca, Brunekker Árpi…..
Szokás szerint Dodor lerajtolt mindenkit, Atom fordult másodiknak én harmadiknak és Qpi csak mögöttem. Elsö kör feléig Dodor az élen, aztán Atom élre áll, engem Qpi levett a kanyargos részen és elkezdte üldözni Dodort. Qpi megszenvedett Dodorral mig sikerült megelöznie, aztán én üldöztem Dodort. Eleinte távolrol, de a verseny közepe felé már a seggében voltam, némelyik kanyarban nagyon utba volt de mellémenni nem mertem. Aztán a 8. körben a hátsó egyenes féktávjánál beszurtam és a háralévö 2 körben sikerült elötte maradnom. Befutók:
750:
Atom 1:35.6
Qpi 1:7.7
Rimai 1:41
Koca 1:41.3 pb
Open:
Svéd 1:40.0
Dodor 1:40.8
Pusztai 1:42
Brunekker 1:43.4 pb
Aztán jött a Pártolói, Rajtrács: Csabcsi, Kari (Neuhauser), Rékási…..
Rékási lerajtolt mindenkit, másfél körön kerersztül tartotta Csabcsit is, aztán Csabcsi élre állt, Szabi kapaszkodott eg darabig, de aztán kezdett rá Kari feljönni és 2 körrel a vége elött Kari elment Szabinak igy alakult ki a befuto:
Csabcsi 1:37
Kari 1:40 pb
Szabi ?
XY
Doczi Zsiga 1:52
Kegyetlen a höség, ovatosan kell bánni a gázzal, hiába az uj gumi, az is tud kenödni 4-5 kör után. Szerencsére mindenki ésszel ment egész nap mert esés egyetlen egy volt az is enyhe.
Én hülye fejjel csak 2 gumit hoztam, igy holnap vagy nem megyek délelött vagy veszek valakitol gumit
Először is köszönöm a válaszodat!
Elől YCX (Medium) keverékű ez a slick gumi!
Hátul YCY (Meiumhard) keverékű van, de annak szép lett a kopásképe.
Azért nem értem az első gumi rongyolódását, mert idáig BT-003-asom volt (elől hátul medium) és 25-35 fok között használva mindig szép volt a felülete és 1000 km-t mentem 1 párral (csak megfordítottam egy idő után).
Mivel közel azonos a slick ehez a gumihoz, azt gondoltam, hogy nem fog 1 pályázás alatt lerongyolódni (főleg az első).
Milyen akksit vegyek hozzá, és hol?
Anybody?
LX
LX
LX
Egyébként nem tom mi van vele eltünt a UPS útvesztőiben .........
LX
Mivel én uj gumit raktam fel idöméröre, ezért csak 3 mért kört mentem, mert nem akartam ledarálni idö elött, viszont nem sikerült 1:40 sem csak 1:41 igy Dodor 2 ezreddel beelözött a rajtrácson.
Dél körül kiderült hogy megjelent egy Mams ellenör és kideritette hogy a Kapetz Gábor nem váltott valamilyen speciális biztositást és igy nem állhatok fel a versenyre. Nem fogom fel honnan van a Mamsnak erre ideje meg pénze hogy a Fullgas rendezvényt Rijekában ellenörizgessék. Mindenestre Atomtol kaptam egy telefonszámot a Mamshoz, és telefonon rendeltem egy biztositást 2 napra amit mailben meg is küldtek a verseny elött. Félórával késöbb jött a hir hogy az ellenör úr a Rékási Szabi neve mellett sem találja ezt a speciális bioztositást. Megint telefon, és a csaj a Mamsban rohadt kedves volt, még ezt is elküldte.
Délután a 600-as versennyel kezdtünk, rajtrács: Benner Zsolt 1:37, Gyuricza Peti 1:41 (életében elöször van itt) és Krizsán Szabi. A versenyen is ez a trio volt végi az élen ami egyébként nem más mint a komplett Acis Team. Az elsö körökben játszadozás ment mert hol Gyuricza Peti volt az élen, hol Krizsán Szabi, aztán a verseny közepén Benner Zsolti ellépett és jópárszáz métert rávert a csapattársakra. Befutók:
Benner
Gyuricza
Krizsán
Aztán jött az Open ahol ugyan egybe megy a 750 az ezerrel de külön értékelés, igy a rajtrács a következö volt: Atom, Qpi, Dodor, Svéd, Pusztai Gábor, Rimai Roland, Koca, Brunekker Árpi…..
Szokás szerint Dodor lerajtolt mindenkit, Atom fordult másodiknak én harmadiknak és Qpi csak mögöttem. Elsö kör feléig Dodor az élen, aztán Atom élre áll, engem Qpi levett a kanyargos részen és elkezdte üldözni Dodort. Qpi megszenvedett Dodorral mig sikerült megelöznie, aztán én üldöztem Dodort. Eleinte távolrol, de a verseny közepe felé már a seggében voltam, némelyik kanyarban nagyon utba volt de mellémenni nem mertem. Aztán a 8. körben a hátsó egyenes féktávjánál beszurtam és a háralévö 2 körben sikerült elötte maradnom. Befutók:
750:
Atom 1:35.6
Qpi 1:37.7
Rimai 1:41
Koca 1:41.3 pb
Open:
Svéd 1:40.0
Dodor 1:40.8
Pusztai 1:42
Brunekker 1:43.4 pb
Aztán jött a Pártolói, Rajtrács: Csabcsi, Kari (Neuhauser), Rékási…..
Rékási lerajtolt mindenkit, másfél körön kerersztül tartotta Csabcsit is, aztán Csabcsi élre állt, Szabi kapaszkodott eg darabig, de aztán kezdett rá Kari feljönni és 2 körrel a vége elött Kari elment Szabinak igy alakult ki a befuto:
Csabcsi 1:37
Kari 1:40 pb
Szabi ?
XY
Doczi Zsiga 1:52
Kegyetlen a höség, ovatosan kell bánni a gázzal, hiába az uj gumi, az is tud kenödni 4-5 kör után. Szerencsére mindenki ésszel ment egész nap mert esés egyetlen egy volt az is enyhe.
Én hülye fejjel csak 2 gumit hoztam, igy holnap vagy nem megyek délelött vagy veszek valakitol gumit
Második nap.
Délelött ismét rohadt sokat mehettünk volna, de persze mindenki sporolta az erejét és a gumiját a vérsenyekre. Kocával kimentünk délelött kicsit egymást videozni, Qpi elesett délelött, de neki nem lett sok baja. A motorját megszögelte és ebéd után kimentem vele 4 körre hogy hátha tanulok töle valamit.
A versenyek elött volt 1 óra szabad motorozás és mivel szinte senki nem volt a pályán igy Csabcsi és Atom összedumáltak hogy kigurulnak kicsit kergetözni. Csabcsira rátettem a kamerát és amikor visszanéztük akkor meglepö modon néhány kanyarkombinácioban még fogott is Atomon. Atom ideje 1:36.2 lett, Csabcsié 1:36.9
Csabcsi a versenyek elött pakolni kezdett, nem akart ugy versenyezni hogy megint egyedül körözget.
A 600 as versenyrajtnál Krizsán Szabi kiugrott, ezért a második körben bemutatták neki a Drive Trough 27, a következö 2 körben is bemutatták neki, de mivel Szabi nem perfekt angol ezért nem hajtott át a boxutcán, igy a következö körben fekete zászloval kivették a pályárol. Igy viszont Csapka Attilla dobogora állhatott, az elsö két hely természetesen ugy alakult ahogy tegnap, az Acis csapat vitte a primet Benner Zsolt és Gyuricza Petivel.
Aztán jött az Open, ahol tulajdonképpen kis párbajok voltak várhatóak: Koca Rimai Rolit akarta megfogni, hogy Atom és Qpi mögött dobogora állhasson, én a superül rajtoló és uj gumival induuló Dodort akartam ujra megfogni a verseny vége felé. Dodor természetesen nagyon szeretett volna revansont venni rajtam, mindent bevetett, probált meggyözni hogy a nagy höség miatt nem 10 körös lesz a verseny hanem csak 8, de én a kockás zászloig ugyis húzom igy nem tudott összezavarni. Brunekker Árpi psichikai harcot folytatott ellenem egész délelött.
Ma a rajtrácson a kislányom Niki tartotta nekem az ernyöt.
A rajtot persze Dodor csipte el de a második kanyarban már Atom fordult elsönek. Én vártam Qpit de nem jött meg. Koca sajnos már az elsö körben tulfékezte a Zágrábi kanyart és a soderágyba kötött ki, az ujjait ütötte meg mint késöbb kiderült. Azért a második körben megjelent avárva várt Qpi. Aztán nyugodtan kivártam amig Qpi leveszi Dodort is aztán Dodorra tapadtam. Kb ugyanaz történt mint tegnap éreztem hogy tolom, de kivártam a biztos alkalmat, ami ismét a 8. körben jött össze, pontosan ugyanott, a Zágrábi kanyar féktávján. A maradék 2 körben már nem hagytam neki esélyt.
A verseny után Atom üvötözve gurult be a boxba, mint kiderült a fiatal szerelö srác nem jól huzta meg a kormányt és az utolso köröket teljesen kilazult jobb kormánycsutkával kellett menni, képzelem milyen jo lehet fékezni laza kormánycsutkával.
A pártolói versenyt Csabi ugye mai napra lemondta és talán pont ezért Rékási Szabi is visszalépett, igy viszont átalakult a dobogo kinézete:
Kari
Valaki
Doczi Zsiga
A dijkiosztó természetesen emlékezetessé sikeredett számomra, a királykategoria dobogojának legfelsöbb fokára kétszer is felállhattam
Köridökröl nem sokat tudok beszámolni mert szinte senki nem javitott
de minek a vitrin a többiek nem kérték el a kupákat
Dodor nem volt boldog, de azért szivböl gratulált
Komoly méretü vitrin kerestetik
a mai versenyen Csabcsitol vett ntecel megyek, igaz használt, Dodor meg ujjal indul
Húzzadneki!
Köridőmérő (Szayer féle) jeladóhoz nincs vkinek egy elfekvő felesleges akksija?
de legalább már tudom hogy 5 kör után belassul
ja én is hoztam az assznyt, meg a lányomat
Hány résztvevő van ?
Levadásztad a 25 pontomat!
köszi
Mivel én uj gumit raktam fel idöméröre, ezért csak 3 mért kört mentem, mert nem akartam ledarálni idö elött, viszont nem sikerült 1:40 sem csak 1:41 igy Dodor 2 ezreddel beelözött a rajtrácson.
Dél körül kiderült hogy megjelent egy Mams ellenör és kideritette hogy a Kapetz Gábor nem váltott valamilyen speciális biztositást és igy nem állhatok fel a versenyre. Nem fogom fel honnan van a Mamsnak erre ideje meg pénze hogy a Fullgas rendezvényt Rijekában ellenörizgessék. Mindenestre Atomtol kaptam egy telefonszámot a Mamshoz, és telefonon rendeltem egy biztositást 2 napra amit mailben meg is küldtek a verseny elött. Félórával késöbb jött a hir hogy az ellenör úr a Rékási Szabi neve mellett sem találja ezt a speciális bioztositást. Megint telefon, és a csaj a Mamsban rohadt kedves volt, még ezt is elküldte.
Délután a 600-as versennyel kezdtünk, rajtrács: Benner Zsolt 1:37, Gyuricza Peti 1:41 (életében elöször van itt) és Krizsán Szabi. A versenyen is ez a trio volt végi az élen ami egyébként nem más mint a komplett Acis Team. Az elsö körökben játszadozás ment mert hol Gyuricza Peti volt az élen, hol Krizsán Szabi, aztán a verseny közepén Benner Zsolti ellépett és jópárszáz métert rávert a csapattársakra. Befutók:
Benner
Gyuricza
Krizsán
Aztán jött az Open ahol ugyan egybe megy a 750 az ezerrel de külön értékelés, igy a rajtrács a következö volt: Atom, Qpi, Dodor, Svéd, Pusztai Gábor, Rimai Roland, Koca, Brunekker Árpi…..
Szokás szerint Dodor lerajtolt mindenkit, Atom fordult másodiknak én harmadiknak és Qpi csak mögöttem. Elsö kör feléig Dodor az élen, aztán Atom élre áll, engem Qpi levett a kanyargos részen és elkezdte üldözni Dodort. Qpi megszenvedett Dodorral mig sikerült megelöznie, aztán én üldöztem Dodort. Eleinte távolrol, de a verseny közepe felé már a seggében voltam, némelyik kanyarban nagyon utba volt de mellémenni nem mertem. Aztán a 8. körben a hátsó egyenes féktávjánál beszurtam és a háralévö 2 körben sikerült elötte maradnom. Befutók:
750:
Atom 1:35.6
Qpi 1:7.7
Rimai 1:41
Koca 1:41.3 pb
Open:
Svéd 1:40.0
Dodor 1:40.8
Pusztai 1:42
Brunekker 1:43.4 pb
Aztán jött a Pártolói, Rajtrács: Csabcsi, Kari (Neuhauser), Rékási…..
Rékási lerajtolt mindenkit, másfél körön kerersztül tartotta Csabcsit is, aztán Csabcsi élre állt, Szabi kapaszkodott eg darabig, de aztán kezdett rá Kari feljönni és 2 körrel a vége elött Kari elment Szabinak igy alakult ki a befuto:
Csabcsi 1:37
Kari 1:40 pb
Szabi ?
XY
Doczi Zsiga 1:52
Kegyetlen a höség, ovatosan kell bánni a gázzal, hiába az uj gumi, az is tud kenödni 4-5 kör után. Szerencsére mindenki ésszel ment egész nap mert esés egyetlen egy volt az is enyhe.
Én hülye fejjel csak 2 gumit hoztam, igy holnap vagy nem megyek délelött vagy veszek valakitol gumit
Elől YCX (Medium) keverékű ez a slick gumi!
Hátul YCY (Meiumhard) keverékű van, de annak szép lett a kopásképe.
Azért nem értem az első gumi rongyolódását, mert idáig BT-003-asom volt (elől hátul medium) és 25-35 fok között használva mindig szép volt a felülete és 1000 km-t mentem 1 párral (csak megfordítottam egy idő után).
Mivel közel azonos a slick ehez a gumihoz, azt gondoltam, hogy nem fog 1 pályázás alatt lerongyolódni (főleg az első).