Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Második nap Mugello
Mára jo idöt mondtak, igaz ez reggel nem látszott mert a hotelnél totál minuszok voltak mikor indultunk a pályára
De a pályára érkezéskor is nagyon durva hideg volt, ködös párás, napot nem láttunk. Gondolom a köd miatt nem is nyitott ki a pálya 9 kor (mondjuk nem sokan mentek volna ki) hanem 10 kor nyitottak, akkor kezdett felszabadulni a köd. Én még akkor sem siettem, de néhányan kimerészkedtek mert szabad motorozás volt hirdetve. Kiss Tibi rászaladt elsökerékkel egy elvesztett csavarra, de sajnos nem egyenesben hanem lapon, igy nem volt esélye, bukta. Szerencsére neki semmi baja nem lett, de az idomokat megviselte a talajmintavétel. A fejidom tartoja eltört, plexi szintén. Elöször reménytelennek látta a dolgot, de a csapatszellem átsegitette ezen és 1 óra mulva megfoltozták a fejidomtrarto konzolt. Ekkorra már hétágra sütött a nap, az aszfalt is kellemes 20 fok fölé ment, egyre többen indultak ki végre köridö vadászatra.. Én elhelyeztem 3 különbözö stratégiai helyre a Goprohoz kapott talpakat, igy a talpak örökre ottmaradnak, csak a kemérát kell dobálnom át egyik pozicióból a másikba.
Ebédszünet elött volt idömérö edzés az összes versenyre. Akkorra tényleg szikrázó napsütés és hatalmas akarás.
Természetsen mindenki jelentös javulást ért el. De pechünkre rengeteg helybeli olasz csatlakozott (szombat van) és ök jol ismerhetik a pályát, mert rögtön megváltoztatták a helyezéseinket.
Az idömérö edzés után meglepö eredmények születtek. A föversenybe (max 44 fö) csak Csabi 27. Kurucz Feri pár hellyel hátrább (pedig mindketten 2:07 es idövel), Zacsi, Öcsi és én az A verseny legvégén 39. 40. és 43. helyröl pedig mindhárman 2:09 es idövel kvalifikáltunk.
A mégnagyobb meglepetés hogy Berisz, Szabi, Qpi, Nagy Csabi, Beszko és a ma érkezett Pizza is csak a B versenybe fértek bele. Kiss Tibi gondolom a bukta miatt és Csapka Attila még a B versenybe sem kvalifikáltak.

Ebéd után még mindig melengetö napsütés és több mint 2 óra szabad motorozás.
Kimentünk hárman együtt Csabcsi, Öcsi meg én, és 3 kör után Csabcsinak beállt az R6. Igy neki ma lett vége ennek turnénak, pedig ö innen ment volna tovább Ezekután jött elöször a B verseny, amit Pizza megnyert, Berisz 3 ezres mögött negyedik lett, Szabi hatodik. Pizza nem örül ennek mert ö az A verseny középmezönyébe tartozik, csak ugye ma érkezett és az idömérök után tanulta meg a pályát. Azt mondta nem akarja átvenni a B verseny elsö helyért járo kupát.
Utána rögtön indult az A verseny ami kemény 14 körös volt. Csakhogy éreztessem a szinvonalat, az eleje 2:00-át megy.
Én uj gumit tettem fel a versenyre, habár az utolso elötti helyröl indulni, nem kecsegetett semmivel.
Itt olasz módra repülörajt van, 2 kör felvezetövel.
Ezt elég röviden tudom tálalni, mert egyik honfitársam sem fejezte be ezt a 14 körös versenyt. Azért egy 2 tizedes javitás legalább összejött nekem.
Este a vacsorához látogato érkezett, Almano kirándulásként megjelent, velünk vacsorázott, igaz motort nem hozott magával.
A mai legjobb idök, sajnos a versenyben elért legjobb idök nincsenek a kezemben:
24. Kurucz Feri 2:07.223
39. Pizza 2:07,851
44. Zacsi 2:08.923
47. Öcsi 2:09.332
53. Svéd 2:09.737
54. Szabi 2:09.875
60. Berisz 2:10.244
73. Nagy Csaba 2:11.984
80. Qpi 2:13.085 (beteg)
82. Beszko 2:13.771
101. Öfelsége 2:17.454
110. Kurti 2:19.312 (Berisz motorjával nem kockáztat)
111. Csapka Atila 2:19.345
114. Kiss Tibi 2:19.784
122. Amarilla 2:23.741
129. AncsyGSXR 2:49.338

A mai onboardokat majd éjjel feltöltöm
Én már nagyon régóta vallom, hogy MV-vel kell motorozni. A tavalyi szezonban is csak egy MV-vel volt baj.
Hali.Gondoltam én is írok pár sort a mai napról.Nagyon szép napos volt a mai időjárás itt Mugello-ban,csak a reggel volt gázos és ködös...
Sajna több srác is peches volt ma,kezdve szegény urammal,aki előtt ment egy srác és leesett egy csavarféle valami a gépéről,és a sportbíró nem igen emelte fel időben a sárga zászlót,így uram lapon sajna benyelte a csavart és firga...:((( Megúszta épp bőrrel,de a mocin volt mit javítgatni,de délutánra megoldották.Csabinak csapágyas lett a gépe,szóval volt ma pech bőven..
De azért jól vagyunk,holnap még versenyek és még jobb időjárást mondanak,szerencsére a srácok közül is mindenki jól van,nem lett baja senkinek!Ez a lényeg.Most meg megyünk vacsizni,meg jól berúgni:)))))
Köszi Svéd! Jó kis video, Tényleg jó minőségü a kamera. De remegés még lehet , hogy ha változtatnál a rögzítésen kissebb lenne?
Jóféle vidi Svédtől.
Ritka mint a fehér T-rex.
Na de majd ez után.
sziasztok,

akinek kéne pályázáshoz plusz felni nekem van egy eladó hátsó, yamaha r6 hoz! kék-holdban "bevizsgált" (nem üt)
35e ft, az ár csupasz felnire vonatkozik
Klasz a vidi.

Dátum megcsúszott egy tízessel.

Holnap tartsd magad mögött az apróságokat.
Gratula Srácok! R1ellek benneteket! Remélem jövőre veletek tarthatok! Puszi a hasatokra, alább nem adom!
És az igért mai onboard
http://www.youtube.com/watch?v...
Elsö nap Mugello

Ahogy várható volt, iszonyat hidegre ébredünk, ablakon kinézve, nyirkos volt az uttest.
Reggeli után kimetünk a pályára, de tudtuk hogy nem pattanunk a gépekre, de az érzés a pályán lenni az elsö nap pláne fontos. Mindenkinek segitettem regisztrálni, karszalag, matrica, transzponder és a sokan reggel pakoltak be a boxba is. Annak ellénére hogy a pályától 6 km-re fekvö hotelnél megmaradt ahó, a pálya párszáz méterrel mélyebben fekhet mert ott hó legalább nincs. Hideg az persze van, mert kb egész délelött 2 fok volt és mivel a a ködös felhökön nem tudott a nap áttörni ezért az a reggeli nyirok alig akart a pályárol eltünni. Nemsok magyar legény bátorkodott fel, de néhányan belátták hogy az aszfalt nem nedves annyira hogy ne lehetne pályatanulásra használni. Az elsö vállakozók Berisz és Kurta Jani voltak slickel, aztán Kiss Tibi esögumval.
Ebédszünet után viszont javult a helyzet, teljesen száraz lett a pálya, a nap ugyan nem tudott elöbujni de azért pár fokkal feljebb ment a levegö is, ez vitte magával az aszfaltot is, ami 10 fok körül volt, és volt egy félóra napsütés is amikor 15 fok lett az aszfalt.
Délután majdnem 2 óra szabad motorozással kezdödött, akkor mindenki kiment. Kurta Jani volt a legpechessebb, mert neki beállt a Kawája. Igy ö elsö nap be is fejezte a turnét.
Délután kezdtek egyesek gyorsulni is. Csabi elég hamar ment 2:11-et, Kurucz Feri 2:12, Rékási Szabi 2:15, Qpinak nehezebben indult a nap, Zacsi még mindig nem ment fel.
Ugy emléxem hogy az eddigi pb-m az normális idöjárásban született 2008-ban. Ezért voltam boldog hogy ebben a hidegben is sikerült pb-t mennem 2:13.48
A nap csoportosztással zárult, de a csoportokat a délutáni szabadmotorozásban született köridök alapján osztották be, ami követendö példa.
Erre a csoportosztásra 15.45 kor került sor, de eddigre megint csökkent a hömérséklet, az aszfalt 9 fokos volt, a levegö csak 7. Ugy éreztem hogy jo esély van arra hogyha kimegyek 20 perccel 5 óra elött a hidegbe akkoris meg akarom dönteni a 2:13 at ami talán veszélyes a hömérséklet esése miatt.
De amikor Szabi bejött fél 5 kor és bemondta a 2:12-öt ezzel letaszitott engem a mai képzeletbeli dobogóról, akkor persze elöjött bennem a szokásos bizonyitási vágy. Mégis felpattantam a k9-re és biztam benne hogy lesz tapadás, a traction controllom egésznap a maximumon volt, a 10. fokozatban, ezen most sem változtattam.
Második körben Csabi beelözött a sikán elött (ez a sikán baszott gyors), de a célegyeneseben persze visszaelöztem, aztán egy körrel késöbb ismét a sikán elött visszaelözött, de ott már sikerült annyi elönyre szert tennie hogy csak a célegyesen végén féktávon értem utol, de akkor már elöttem maradt. Késöbb kiderült hogy 2:09-et ment akkor, nem csoda hogy többször nem sikerült a hátamat mutatni neki. Viszont én is boldogan fejeztem be a napot mert visszatornáztam magam a képzeletbeli mai dobogora 2 db 2:12 es körrel. Mindez megvan onboard felvételen, amit hamaroson feltöltök.
Záráskor a RehmRace-nél megszokott sörmárkával ünnepeltem: Freibier

A vacsora nagyon kiválló volt és a mai estére egy négyest adunk a házigazdának!

A mai teljes résztveö létszám 94 volt, és jöjjenek a legjobb körök az összesítésben elért helyezésekkel:
11. Csabcsi 2:09.383
13. Kurucs Feri 2:09.722
26. Svéd 2:12.165
30. Szabi 2:12.986
31. Berisz 2:13.330
34. Zacsi 2:13.586
41. Qpi 2:15.792
42. Nagy Csaba 2:15.980
47. Hangonyi Jani (Öcsi) 2:17.254
56. Beszko 2:19.280
59. Kiss Tibi 2:19.937
66. Öfelsége 2:21.670
68. Csapka Attila 2:22.066
71. Amarilla 2:24.481
kérek még egy félórát
super onboard is lesz, Csabcsival
Amúgy szerintetek mi lhet a Mugellóban székelő versenyzőinkel? Vajon feltették már a szüges gumit? Vagy mi fene. Remélem senki nem esett pofára az esetleg hideg aszfalton. Mindenki jól van és a Svéd csak azért nem töltött fel beszámolót mert részegen próbálja lerángatni a bugyit valami olasz madonnáról.
Igen azt levágtam az írásodból, hogy nem tudod a többi pálya körülményit ,azért írtam meg. Szerencsére elvileg a silány minőség a pálya aszfaltjára nem áll ha jól tudom. Mert a világon 1 cég csinálhat aszfalt keveréket olyan pályára a min a GP megy és elég szigorú szabályozások vannak erre a Dorna részéről. Plussz nem elég a Dorna még a GP versenyzőinek is van egy bizottsága gondolom az elnök v. vezető nevét mondanom sem kell (nem tudom a pontos titulusát).aki ellenőrzi a pálya biztonsági és egyéb feltételeit. Max a pálya körül lévő épületek és egyéb dolgok minőségével lehet baj, de ki nem szarja le ha egy jót motorozhatunk egy jó pályán
Sonáj, így már más, nem tudtam igazán, hogy a környékbeli pályák hogyan mint épülnek, de tudtam, ez magyarszki, itt nem lesz olya egyszerű, és igen, minnél többet lehúzni, és nem csodálkoznék, ha kész lenne, és silány minőséggel találkoznánk...
Jó lett volna rajta motorozni nagyon. De szerintem is valami hasonló a helyzet mint amit leírtál. Nem csak ingyen akartak építeni maguknak egy pályát hanem még maradt volna a zsebükben is. Ez az ország nem szól másról mint a milliárdok eltüntetéséről.
Beszéltem! Off.
Az lett volna az igazi faszság ha megépítik ezen a módon ahogy akarták. 35mld forint nevetséges. A Szlovák Ring 6.5mld volt úgy , hogy 6 féle vonalvezetése van, stb. Itt az álam kifzette volna még plussz a licencdíjat a Dornának majd az egészet oda adta volna magánkézbe. Tök jó. Nem mondom fasza lett volna ha megépül de figyeld meg a saját pénzükön nem fogják megépíteni sem a Spanyolok sem az a Magyar csávó aki villog a tv-ben. Ha nem sikerül már az elején meghúzni az álamot már nem kell nekik.
Na bazz...visszavonták a hitelt a Balatonrigtől, és az út sem fog megépülni oda, visszavonták aannak az építését is ez Magyarország ...egy vicc az egész
bazz, már ennyien jelentkeztek 13-ára? Gyorsan regeltem én is
Kedves LX-YR6
Senkit nem érdekel.
Te pilóta növendék. A helikopter vezetésről van valami elképzelésed? Vagy csak vadászgépet vezetsz?
Már lesem is
Sziasztok!Gondoltam felteszek egy hirdetést hátha érdekel valakit,én már rendeletem DRZ-mre és gyönyörű lett+ennyi pénzért hülye lettem van kihagyni :


http://kepesmotor.hu/bukogomba...
hallooo.. ha érdekel valakit, akkor jelzem, hogy feltöltöttem az összes Phoenix rendezvényt az eseménynaptárba.. tsákány..

LX
óóóó jjjaajjj...

LX