mester én nem centírozom a gumit!csak ha te teszed föl!két kör után ugyis más a kép!mégse ráz!vagy olyan állat vagyok h nem veszem észre!télleg...mondj egy viccet!
Jo kepek! A 2.-on latszik, hogy mar a csuszas utan keszult...a baleset nincs meg veletlenul? (vagy rosszul latom, hogy a gyors jobbosban keszultek a kepek?)
Szerintem nem szálszakadás
Inkább centírozás, főleg, mert egy használt pályagumi a ráragadt, majd lerepülő gumidarabok miatt állandóan változó súlyt igényel(ne).
nemigazán.én már vagy 4 gumit vásároltam be igy.mindíg ugy kell hogy felrakatod,proba ha fasza tejelsz.igy korrekt használt guminál.....ja van 4 db eladó gumim érdekel?
Kézzel lett centírozva, láttam. hátul is D209GP van 190/60 méretben. elvileg ettől lehetne mert magasabb a hátulja, de ez a gumi már korábban is fenn volt a D208RR-el és nem volt gond. Az első villák gyári értéken vannak beszerelve. Egyébként a srác akitől vettem amúgy versenyzik, meg régebb óta ismerem csak nem vert át hibás gumival. vagy ő sem tudta, hogy hibás... felajánlotta a cserét egy másikra, lehet megpróbálom.
A kormánygátló a legkeményebbre van állítva és még is van olyan kanyar hogy nem merek 160-nál jobban fordulni, korábban meg 190-nel mentem ott.
W.
Ezért írtam ezt:
4. centírozás probléma (a gépi - autós - centírozások az én tapasztalatom szerint szoktak ilyen eredményt produkálni, célszerűbb profi - motoros - kézi centírozással kiegyensúlyozni a kereket)
Inkább centírozás, főleg, mert egy használt pályagumi a ráragadt, majd lerepülő gumidarabok miatt állandóan változó súlyt igényel(ne).
A kormánygátló a legkeményebbre van állítva és még is van olyan kanyar hogy nem merek 160-nál jobban fordulni, korábban meg 190-nel mentem ott.
W.
4. centírozás probléma (a gépi - autós - centírozások az én tapasztalatom szerint szoktak ilyen eredményt produkálni, célszerűbb profi - motoros - kézi centírozással kiegyensúlyozni a kereket)