na.itt a kimerítő válasz .szeggyed széjjel a motorodat egészen a bányai nyersanyagig aztán csak meg lesz a problem bocsika Brian mester,de ezt nem hagyhattam ki
A probléma több okból lehet:
1. ha az első villaszárnál süllyesztve van a gyári értékhez képest a motor eleje (hegyesebb villaszög)
2. ha a hátsó gátlónál megvan emelve a motor hátulja a gyári értékhez képest (hegyesebb villaszög)
3. vagy ha az első kettő dolog együtt van (legdurvább villaszög)
4. centírozás probléma (a gépi - autós - centírozások az én tapasztalatom szerint szoktak ilyen eredményt produkálni, célszerűbb profi - motoros - kézi centírozással kiegyensúlyozni a kereket)
zx 10 es havernak se jött be a k1 mert kurvára kopott,de ugy hogy olyat még nem láttam.nyomtunk egy keményet a naszályringen és eltűnt a fél gumija.....mondjuk a koptatónk fele is elkopott.tegyél fel k2-t az keményebb!ugyis az a logód
na ja de az puha!metzeller ugy gondolom h a kopás függvényében mocskosul csuszik,supercorsa meg slickként is jol szerepelt!(már slickre kopott)én metz-t mégegyszer nem!melegben bridgestone,hüvösebben dunlop!
Srácok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy '02-es RSV Mille R-em és nemrég vettem előre egy használt, kb 80%-os D209 GP gumit és berázza az elejét. Először egyenesben is olyan 180-200 körül, most már jobb. Viszont ha le van döntve viszonylag kisebb útegyenetlenségnél is, 140 és fölötte riszálja magát. Főleg ha kanyarból kifele rátekerem a gázt. Majd be csokizok. Előtte D208 RR volt azzal nem volt ilyen. Tudom, hogy ez pályagumi meg hegyesebb profil, de azért egy kissé túlzásnak érzem ezt a reakciót. Elvileg jól van centírozva, és a gumi sem tűnik hibásnak (legalábbis szemmel). Milyen mértékben normális ez? Mi lehet a probléma?
Azért ide írok mert a gumi topikban túl sok a szakértő, némelyetek meg csak használ ilyet pályán és tudtok mondani értelmeset.
ELőre is köszönöm:
W.
Meg is voltam lepödve amikor nem tudott lerázni. akkor kellett volna megelöznöm amikor szabálytalanul kiegyenesitette a sikánt de amikor visszajött nem adta meg a jobbkézszabályt
Nem istenképző, nem is Terence Hill, hanem Brian
Az ide illő passzus (idézet):
"Mi a neved zsidó?"
"Brian, uram."
"Blájen?"
"Nem, nem, Brian."
"Ő a messiás, a kiválasztott!"
"Menjetek a picsába!"
hmmm, ez érdekes. azt mondták engedjem a nyomást lejjebb, de ez a kép azt mutatja, hogy nagyon szétterül, így sztem inkább puhának látszik. ja, az öreg örült, mennyire jól tud jönni velem, de amikor lejöttünk közöltem a rosszhírt hogy sajnos nem mentünk valami fényesen. örülök hogy nem estem el ezzel a beállítással!
krézi csakis 2-es.
1. ha az első villaszárnál süllyesztve van a gyári értékhez képest a motor eleje (hegyesebb villaszög)
2. ha a hátsó gátlónál megvan emelve a motor hátulja a gyári értékhez képest (hegyesebb villaszög)
3. vagy ha az első kettő dolog együtt van (legdurvább villaszög)
4. centírozás probléma (a gépi - autós - centírozások az én tapasztalatom szerint szoktak ilyen eredményt produkálni, célszerűbb profi - motoros - kézi centírozással kiegyensúlyozni a kereket)
Azért ide írok mert a gumi topikban túl sok a szakértő, némelyetek meg csak használ ilyet pályán és tudtok mondani értelmeset.
ELőre is köszönöm:
W.
Az ide illő passzus (idézet):
"Mi a neved zsidó?"
"Brian, uram."
"Blájen?"
"Nem, nem, Brian."
"Ő a messiás, a kiválasztott!"
"Menjetek a picsába!"
hiába na profi fotós az profi fotós...
legalább látszik hogy használva van