Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ, én is így gondolom. Egyedül attól tartok, ha pl pirosnál kell sokat állni, h a venti nélkül mennyire fog melegedni... Bár le tudom állítani, ha sokat kell ácsorogni...
Valószínűleg a nagyobb hűtővel jobban fogja bírni a lassabb tempót is. Egyébként meg a termosztát ugyanúgy fogja szabályozni a hőmérsékletet.
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata verseny hűtővel (amin nagyobb, de nincs rajta venti) utcai forgalomban?
Van egy 2003-as CBR600RR-em, ami sajnos eléggé melegedik a pályázások alkalmával. Most lenne lehetőségem venni egy HRC hűtőt, ami sokkal nagyobb és pályán megoldaná a gondjaimat. Viszont a motort utcán, túrázni is használom és azt nem tudom, hogy bírná a dugót.
Ha valakinek van tapasztalata amit megosztana, megköszönném!

Üdv
Urak, ma még lehet jelentkezni a Hungaroringes hétvégére Augusztus 5-6-7, megbizható német szervezésben mindennap versennyel.
Ennél a szervezönél minden verseny benne az árban és a transzponder is benne az árban.
Ráadásul olyan szuper árat adott nekem ami még hazai szemmel is verhetetlen. Egy napra is fizethetsz
Péntek 80 Eur
Szombat 100 eur
vasárnap 90 eur

Hungaroring hétvége napról napra idöterv: https://drive.google.com/…/0Bx6ofPpxvx-MRWtUQThGdkp2O…/view…

Talma, Ricsi és Alen is jelentkeztek
Itt jelentkezel és az azonnali automatikus visszaigazolás alapján fizetsz
http://compaya.hu/motorosok/re...

Ha valakinek van kedve most hétfön vagy kedden PannoniaRingre jönni akkor még van hely nagyon olcsó 70 euros áron. Arra itt jelentkezel: http://compaya.hu/motorosok/re...
AEM FIC TUNER / IGNITION CONTROLLER eladó. Lambdás motoroknál is jól működik, turbó nyomást is kezeli. 50e.
Sziasztok!

Ilyet szeretnék felszerelni a kislányra. Mi a működési elve használt e ilyet valaki, meddig bírja az akksija, vagy ami ellátja energiával, illetve hogy kell bekötni!?

Köszi!!!

https://s.cdnadcom.net/sm/up/f...
Sziasztok!

Már írtam itt, hogy Magyar bajnokságban, idén friss húsként én is részt veszek Youngtimer 600 kategóriában egy ZXR-400 géppel. Elmúlt hétvégén volt a 4. forduló a Hungaroringen. 10-en indultunk a kategóriában. Délelőtt a lassú csoportban csapattunk ami kényszerű helyzet volt, mert a közepesbe már nem fértünkbe. Ez a kvalifikációs idő eredmény szempontjából nem volt szerencsés helyzet, mert igazán tiszta kört csak a 4. futamban sikerült futnom amikor 2. ként hagytam el a box utca kijáratát. Ekkor a legjobb időm 2:15.170 lett.
Délután a döntőben a 600-as mezőnnyel mentünk együtt. A rajt rácson 43 motor volt, Yougtimer 600 mezőny a vége volt ennek a mezőnynek 2-en mentek jobbat ők kb. 8-10 hellyel előrébbről indultak. Én a 4. helyről indultam a YT600-as csoportban a 600-as mezőnyben a 36. helyről.
Az első rajtnál a 2. kanyarban volt egy kis pity-puty valahol a mezőny elején, ezért kitereltek minket a box utcába és újra rajtoltattak minket. Nekem ez jól jött mert az első rajtnál be ragadtam az 1-es kanyarban az előttem haladok mögé és hát kb.60LE-vel nem lehet kilőni kanyar kijárati íven. 2. rajtnál már jobban figyeltem.
YT600 Végeredmény :
1. Kiss Csaba/R6 (2:07.673)
2. Horváth Attila/R6 (2:13.096)
3.Szanyi Norbert/ZXR-400 (2:12.750) 0.4 másodperccet kaptam a 2.-tól!!!
4.Sándor Balázs Csaba/NSR-250 (2:12.868)
5.Sebők Zoltán/ZXR-400
6.Hári János/R6
7.Kolarovszki László/R6
8.Fispán Marcell
9.Polyák Bálint
10.Tóth Ábel
Sebők Zoli előtt egy RS-250-es srác futott be, de a regisztrációnál valami nem jött össze, ezért nem szerepel az eredmény listán.

Pár videó ZXR-400-al a Hungaringen:

Zoli barátom mögöttem ZXR-400-al 2. időmérőn:
http://youtu.be/lDX1fno1C5w

Gyors köröm 2:15:170 4. időmérőn.
http://youtu.be/h0HKTxvJNr4

Futam: (Fekete motorral előttem Horváth Attila, mögöttem Sándor Balázs Csaba NSR-250)
http://youtu.be/XsZvj7LmuO8

Népesedik és színesedik az YT600 mezőny.
Jó volt!
Szia! Nekem van egy eladó :) Írj privátban: horvath.joco89@gmail.com
Szia!
Van egy 600-as Suzuki Gsxr-600 Sradom. Papírokkal gyári idomokkal, teljesen pályára alakítva.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600_srad-10200356

Ha érdekel keress nyugodtan.
Üdvözlettel: Krisztián
Sziasztok!

Keresek papíros hatszázas pályamotort! (Kawa előnybe)
Eladó motorszállít utánfutó, a képeken látható állapotban lejárt műszakival, sérült alvázszámmal. Ha érdekel hívj: 06203390452
Igen. Akkor a csere érdekel?
Szia! Nekem van, de lehet, h beszéltünk már telefonon..
Keresek Aprilia RSV4 pályaidomot.
meg slovakia meg brno. en csak egy napra gondoltam h palyaznek. meglatom - kosz
Köszönöm a választ, ha sok helyről belátni a pályát az jó.
Ugy érzem a Misanoi pálya érdekel
Nagyon kevés esélyt látok arra hogy Olaszország közepén augusztusban két napis esne az eseö.....
Légy Opti Miska
pont a tavolsag mint uveggolyo ami dragabba teszi ezt, es csak ezert erdekes a kerdes.
a hringen mindegy lenne az idojaras, max nem megyek es bukom a 70-100eurt.
Szerintem is veheted nyugodtan úgy, hogy nincs "esőkedvezmény". De amúgy nem akkora para, főleg ha "nem megelhetesbol palyazol", csak hobbiból gurulgatsz, szerintem egy jobb utcai gumival ami hamar melegszik és esőben is működik azzal simán abszolválható egy esőnap a pályán. Főleg hogy csoportbontás van, úgyhogy ha nagyon bizonytalan vagy esőben, a lassú csoportban akkor is kényelmesen körözhetsz. Nyilván egyébként sem ilyenkor kell körrekordot futni...
Persze megértem, nyilván valaki egyáltalán nem szeret elázni. De ez meg megjósolhatatlan. Tapasztalatom szerint a meteorológia is max. 3 napra előre működik valamennyire pontosan. De azért augusztusban csak nem fog egész nap esni az eső... Ha balszerencsés vagy és ki is fogsz egy záport, max. kihagysz egy menetet, a következőre már jó eséllyel fel is szárad.

Én gondolkodás nélkül mennék ezekre, ha nem lennének olyan marha messze tőlem... :( Árban a 70-100 euro / nap szerintem nagyon jó ezekért a pályanapokért, ilyen szervezéssel.
spanyol es olasz szervezonel lattam mar ilyen papirt, de konnyeden el birom kepzelni, hogy az angolok/franciak/danok konkretan leszarjak mennyit esik mert az ott eletforma. gondolom nekem is az lenne, csak akkor olyan gumival jarnek.

Itt a konkret kerdes a felsved altal irt, de kulfoldi napokra vonatkozik, ahova jelentos love csak kimenni es ott lenni, emiatt erdekes a tema hogy ha mar ott vagyunk es szakad, akcios -e legalabb az uszasoktatas
de a fiala oldalain sem irnak ilyesmit csak azt h megvaltoztathatjak az idopontot ha akarjak.

nem megelhetesbol palyazok, csak begurulok es megyek, szoval ahogy irtam esogumit, trelert es cseremotort sem tartok, illetve elazok esoben elegszer hetkoznap a motoron ilyenkor a szarazat szeretem.

mindegy ugy veszem h nincs ilyen opcio, aztan majd ha mar ellatok odaig elorejelzesben meglatom mi lesz elerheto.

kosz
Ha esetleg valaki lemondaná a 26.-ai kezdő csoportos foglalását a Hringen akkor írjon rám, átvenném! Köszönöm!
Hát, lehet, hogy van ilyen, de ez azért egyáltalán nem általános, inkább ritka kivétel lehet... Én évek óta külföldön élek, következésképp kint is pályázok, és a következő a tapasztalatom elsőkézből:
Kb. lesz.arják, milyen idő van. Ahogy ddt500 írta, esőgumi fel és go. Egyszer az elején rákérdeztem a szervezőcégnél, hogy mi van ha az időjárás miatt le kell mondani a pályanapot... Hát röhögve annyit mondtak, hogy kb. akkor marad el a pályanap időjárás miatt, ha olyan tornádó van, hogy felszívja a motorokat, vagy esetleg kitör egy vulkán és a láva elönti a pályát... Egyébként nem maradt még el pályanap eső miatt, a szerződésben sincs erre kitétel (átregisztrálásra/lemondásra valóban van mód, bizonyos időkerettel, ha az ügyfél kezdeményezi - de ez más tészta). Ők mindig mennek. A többi a motoros dolga, hogy a pálya adottságainak megfelelően felkészítse a motort, és aszerint vezesse - ha kanyargós a pálya, ahhoz kell hangolni, ha hosszú egyenesek vannak, akkor ahhoz, ha hepehupás az aszfalt, akkor ahhoz, ha vizes, akkor ahhoz. Ennyi.

Egyébként volt szerencsém a legutóbbi pályanapot szakadó esőben végigcsinálni, de tényleg özönvízszerű volt időnként - mindenki hozott esőgumit, vagy mintás utcait, és egyesek még ott örvendeztek is, hogy de jó, lehet tapasztalatot gyűjteni vizes pályán. Egyébként nem is volt több esés, mint napos időben.

Hát ilyen a hozzáállás külföldön. Legalábbis amit én tapasztaltam.
nem, mert itt es most csak egy linket lattam. meg egy tablazatot. ezt a hianyt probaltam kerdessel feloldani.
Akkor mindent tudsz.
ez most lehet, h meglepetes szamodra, de kulfoldon van kulon szerzodes a palyazashoz, es ott altalaban szerepel, hogy milyen lemondasi parameterek vannak, melyek kozott tobbnyire van eso mint elallasi parameter. nem mindig penzt adnak, van h masik alkalmat.
masfel ora alatt erek korbe barmelyik palyan ha van terkep, nincs esogumim. (se.)