Tudom milyen szorítóra gondolsz, pl. amit fekvenyomáshoz, edzéshez is lehet használni. Sajnos azzal annyira betudod betonozni a csuklód, hogy bár nem fáj benne, gázt se nagyon tudsz húzni. Kupplungolni még csak tudsz, de a gáz... Próbáltam.
Ha valakinek kellene esetleg ez a kesztyű akkor jelezze holnap délig és a H.ringen át tudom adni 16 óra és 16 30 között, aztán motorozok a kezdőben a 90 percesen.
Használ valamelyikötök csuklószorítót motorozáshoz? A jobb csuklóm néha kattog kicsit, meg nem szereti ha terhelem. Simán megvagyok nélküle pályán azért kicsit érzem utána, meg jobb félni mint megijedni...
A kérdés lényege az volna hogy tud-e valaki ajánlani olyan csuklószorítót ami használ is valamit de azért a gázt tudom húzni benne
Hát Te nem szarotol.... szerintem ma délelött kaptad csak meg... :)))
Egy trükk:
Ha nem kötötted be a szürke (?! ha jól emlékszem) vezetéket a kuplunghoz, akkor amikor üresbe akarod rakni a motort, huzzá lá egy kicsike gázt és nem fog leállni...
Köszi mindenkinek a tanácsokat,igyekszem jót menni,de legfőképp jól érezni magamat!Nem,a motor nem eladó,mint említettem nem is az enyém,de ott lesz a gazdája is(egy panigale nyergében),meg lehet tőle kérdezni.Lehet hogy bevállalós dolog ez így elsőre,de azért nem áll távol tólem a sportos hajtás,persze a pálya biztos teljesen más...segítséget a helyszínen is elfogadok,tuti megismertek majd,én leszek legügyetlenebb pályázó valszeg a legkomolyabb gépen
A lényeg, hogy ne a féktávokkal meg a kigyorsítással törődj. 3-nál visszább ne is rakd a váltót. Sőt azt is megcsinálhatod, hogy mész pár kört 6-ban elsőre. Egy S1000RR 200 pacija csak stresszeli az embert.
Tudom milyen szorítóra gondolsz, pl. amit fekvenyomáshoz, edzéshez is lehet használni. Sajnos azzal annyira betudod betonozni a csuklód, hogy bár nem fáj benne, gázt se nagyon tudsz húzni. Kupplungolni még csak tudsz, de a gáz... Próbáltam.