Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze lesz, főleg azért mert többek között ez egy extra lehetőség a messzebbről érkező Alpok Adria versenyzőknek egy extra fizetős edzésként befizetni azt napot, pl ha nem ment korábban a Hungaroringen. Majd meglátod lesz már szerdán néhány külföldi csapat is depoban/boxban
lesz...
A BRO oldalán semmi, telefon félre rakva, szóval infóm semmi arról, hogy vajon lesz-e szerdán pályanap! Valaki tud erről valamit?
Sajnos nem nyert
Hívtam Malcolmot, az ujakon már nincs
Beszko leszedte nekem az idomokat és tényleg sehol nincs alapjárat állitás
Kettőkor kezdődik a GP távú verseny! 16 kör a Slovakiaringen nem puhapöcsűeknek való.
Szabi is Gabriel is sőt Atom is már előre sirnak a távtól
Megjött ugyeanis ma reggelre Atom is és a Tatabányai brigád is Beszko és Nagy Csaba.
Én várom nagyon, és remélem ugy fogom birni mint a korábbi hosszútávu versenyeimet.
Annyira jó még a Brigi hátul hogy nem is teszek fel ujat, 16 kört ki kell birjon. Apropó gumi..... a gyáru futómű úgy ahogy van szuper egyelőre, a gumikép gyönyörű
A gyári fékre sincs panaszom, pedig most végre mentem az időmérőn már 2:19.4-et
Szerintem egy ilyen 16 körös verseny pont jó lesz arra hogy szorossabb kapcsolatot kössek a ZixxeRRel
thx
voda - 419-5038

Gyengébbek kedvéért http://www.zenithracing.eu/
öhlins zenit Béla telószámára lenne szükségem
kösz , megvizsgálom
SVÉD!
ott van az alapjárat állitó bal oldalon..még kérdezted is hogy az micsoda..pici fekete tekerenytyűt keress a blokk közelében bal oldalon.
itt http://www.pannonia-ring.com/index.php?popup=0&id=0&language=hu_HU http://palyamotorozas.hu/hu/
Na, túl vagyunk a versenyen. Még soha nem startoltam ugye, naná hogy nem sikerült jól. Még vesztettem is pár helyet az első kanyarig 
Szabinak jobban sikerült mert nem is láttam őt az egész versenyen. Amikor vége lett az első körnek akkor kezdett kisimulni mezőny, elkezdtem visszavenni az embereket. Még nem merek ugy menni mint szoktam, de szerencsére rő az van a gépben rendesen, igy az egyenesekben könnyen ment az előzés. Az erő tényleg nem ugy jön mint a gixeren, hanem 10000 körül lódit egyet magán a Zixxer.
Video készült persze, de gondolom még vágnom kell belőle. Szabi nagyot ment, 7. lett és uj pb 2:16.7
Én viszont csak 2:20 at mentem, kell még kis idő a barátkozáshoz.
3 komoly probléma zavar: Baszottúl hiányzik a gyorsváltó, néha későn jut eszembe hogy vissza kell vennem a gázbol. Nagyon zavar az alacson alapjárat, mert amikor lapról akarok kezdeni kis gázt rátenni akkor sajnos ránt. Holnap valahogy fel kéne emelnem az alpajáratot, de már a gixxeren sem volt alapjárat állító, Golyó tudta hogy kell emelni, most attól félek én csak a bowdenen fogok tudni fesziteni és az állítólag nem egészséges megoldás. A harmadik dolog ami nagyon zavar az a gyári lábtartó, nem egyszerű még a testsúly áthelyezés sem mert picit meg kell emelnem a csizmát hozzá.
Nem alszok kint, uton vagyok haza, reggel ismét kimegyek. Szabi, Gabriel kint alszanak.
Minek minek? Ha a Hondából elfogyna menet közben az olaj akkor ne kelljen állandóan töltögetnem(mert ugye csipegeti a lelkem). Na meg ha úgy járok vele mint a Viktor az OB-n akkor gondoltam kifizettetem veled.
Meg hát legyen már egy piros is ami mindig beszarik. És ha más nincs akkor "méla undorral"(by B. Jani) felülök a Gixerre.
Hagyhattad volna a legerősebben is mert szerintem 40-45 lónál többet nem használtam belőle.
Sok sikert Svéd! Várom a videó anyagot! Brutál lehet az a Kawa!
Slovakiaring, az első Zixxer pályateszt
Reggel időben érkeztem, Szabi és Gabriel picit később, Matolcsi Attilla kényelmesen 10 után jött.
10 kor volt az első menetem, sok mindenre koncentrálva, nem vettem észre hogy, az erő a leggyengébbre volt állitva még a vizsgáztatásra, nehogy Lucky hanyattvágja magát a müszaki vizsgán 
Tehát ezér kicsit halvány volt de nem baj mert még ugyis járatós. a 11 órás menetre már Fullpower modra állitottam. Mindjár más a helyzet, a teteje nagyon szépen tol. A fékek jobbak mint a Gixxeré pedig azon volt Brembo főfékhenger. 2.25 el jöttem le, Szabi 2.21 el kezdett.
12 kor már ugy döntöttem elég volt a járatásból, eresztettem neki, 2.21 el jöttem le. De pechemre a rajtrácsot a 11 órás menettel csinálták igy csak 20. helyről fogok indulni, Szabi 13. helyről.
750 es mezőn gyengébb igy Gabriel megcsipte a 4. kockát, Qpi 6. helyről indul.
Attila most van itt először és nem a Desmot hozta hanem az R6-ot, de hamar megtanulta a pályát, az ő versenye már le is ment, 10. lett 600 ban 2:25-el ami jó idő ahoz hogy csak 2 menete volt megtanulni a pályát.
A váltomat feljebb kellett állitanom ismét. a gyári lábtartó nagyon zavar mert nem könnyű a csizma talpával mozogni rajta, mindig akad valahol. Malcolmnál vár már a versenylábtartó. Lecseréltem a szar járatós gumikat.és várom a versenyt
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Dunántúlon van-e olyan pálya, ahol sportmotorozni vagy Supermotozni lehetne?
Köszi előre is, _hG
lópéniszt ért le,,,lesmirglizted a boxban
Lucky!
Amennyiben ez az ára egy Lucky vs. Predi küzdelemnek! A Hondán kívül a másik kettőt minek vetted? Gondolom, hogy mivel mind a kettő állandóan szervizben lesz, valamivel tudj motorozni is. Igaz?
Sziasztok!
Esetleg valakinek nincs szüksége Berik térdkoptatóra ?

Üdv: Erik
Szívesen Gábor.
Én meg köszönöm a vissszkit.
Húzzad neki mint a sakál és vigyázzál magatokra.
Alakul a Kawa
Elöször is ugy gondoltam egy ritkasággal kezdek. megköszönöm az eddigi közremüködöknek hogy hozzásegitettek hogy viszonylag rövid idő alatt lepörögjenek a szükséges fázisok:

Priskin Pistinek és Malcolmnak a vásárlást.
Bayer Attilának hirtelen aksi beszerzést és minusz egyes lánckerék felszerelés és bejáratás
Lucky barátomnak az átláthatatlan papirmunkát, regadó, okmányok stb
Bérczi Janinak az késő esti pályáidom szerelést és a hozzá tartozó átépitéseket

Szóval megérkezett délben a Vince, igen a Leo. Ezért csak délután érkeztem a Bérczi Művekhez, igy Janinak késő estébe nyúlt az átépítés. A farokidom alá konzolt kellett tervezni, de este 21.30 kor szólt a telefon hogy kész lett

Igy már nincs akadálya hogy holnap hófehér lovon hodítsam meg a Slovakiaringet. Mert fényezve később lesz a ZixxeR
Majd készítek holnap videot a pályán.

Ma rendeltem, alu lánckerekeket 2 méretben, és Stomp Grip-et a tankra

Még magassabb plexire vadászok.

Meg mivel lusta vagyok, ehhez is kéne egy központi emelőt beszereznem
Na mert Sonaj cseszegetett elegem lett ebből a motor választásból . Felcsesztem magam és vettem 3 motort az MV mellé. Egy Duksit egy Gixert és egy Hondát. A két első már meg is jött a Honda hétfőn érkezik. Kipróbálom mind a hármat és amelyik jobban teszik azt választom. A Svéd Kawáját már kipróbáltam és mondhatom nem volt rossz vele menni . Bár nem téptem neki a torkát mert hideg volt az aszfalt és a levegő is.
Remélem Sonáj most már leakad rólam, mert ha nem akkor beverek egy-kettőt Predinek aztán nézhet majd mindenki.
te hülye vagy,,,,minden meg lesz tartva csak az nem ami nem,de az biztos
hol van ez a bárányarcú balusk8!?ill. a fotói hol vannak?alszol apám?!KÉÉÉÉPEEEEKKK!?