Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

időm nincs pajti...
..csak..9000 mérföldnél már leagaláább a 3. blokkot és a 4. váltót kell használni...micsinász te avval?templomba jársz?há nincs hozzá rendeltetésszerűségi kézikönyved?
mondjuk nemtom az enyém mennyit lök ki a nagyobb turboval most.. igaz csak 9000 miles van meg benne..
ahogy köll gecci kemény...
Nekem mint azt már írtam ez az első kawa ami tetszik. Nem szomorkodnék ha ilyenem lenne majd. De egyelőre nincs rá kedvem tehát várok egy kicsit.
eztet sasold te evoman....
http://youtu.be/B8LZkny54vM


vár a pilis
mi lesz/lenne .. nem kawa ugye?
Nem! ! !
Már régen eldöntöttem.
Lucky,

Gondolkodtál már modellváltáson? Elkellene....
Na látod ebben viszont az MV igen jó motor. 2 perc alatt lebontok róla minden idomot. De frankón . Na meg nem kapok agyvérzést a hátsó kerék cseréjénél. Viszont annyiszor szarik be a blokkja mint ahányszor gumit cserélsz egy suzukin.
Frits ?
mondtam már:flex
felőlem-kezdhetjük..
igaz ha csipőfogoval venném les az összes karácsonyfadiszt róla akkor hamarabb menne:)
hát asszed vállalja valaki a pályaidom villámgyors feltétetlét?
állitolag egy napi meló
igy szerintem csak pénteken lehet öltöztetni
Ha megengedem neki akkor elmossa, ha meg nem akkor nem! ! !
felvinnéd gyári idommal?
Most hogy igy mondod Orlandobol ahogy nezem lehet...
Na tessssék!
Már megint igazam van!
Még, hogy Te szereted a kihívásokat?
Vettél volna tényleg MV-t. Azt taszigálnád a kocsiba akkor még 3szor 4szer is meggondolnád, hogy kivegyed e valaha is.
Veszed ezt a 122kg-os motort . Kell ez neked Gábor ? Szőrén szőrt elcserélem veled az enyémre és akkor majd én megoldom rá azt a kurva hátsó fogaskereket. Így legalább azzal sem kell bajlódnod.
Na kell a kihívás?
más is ugy látja hogy csütörtök délutáni Hringet elmossa az eső?
nem értem miért áll sirásra a szám.......

Pisti mindenestre nagyon boldog vagyok és mindent köszönök
Ennél azért boldogabb vagyok mint ami itt látszik.
Mostmár be is inditottuk, Crazy segitségével
Az első tuning, a tank beömlő nyilás megtágitása volt
A második tuning: az aksi pozitiv polusának elérhető helyre vezetése
Ezekben is Crazy volt a tuningmester
megvettem egy minusz egyes első lánckereket
kéne még egy 41 es alu hátra, de senki nem tud megesküdni rá hogy a 2010-esé jó e rá
a mai utolsó tuning: az emelőszem helyére 2 db nyolcas csavar került átmenetileg
A motor még egy métert sem ment
de az biztos hogy már párszor ki-be pakoltam a kocsimba és irtozat könnyű a gép
mi lesz vele ha le kerül róla a rengeteg uccai cucc?
mostmár értem hogy miért csak a ZX10 tud repkedni......
Mi vagy Te, apeh-os?
én máshogy fogalmaznék
Aki rendszeresen pályázik?
ezt elmondhatja az is magárol aki havonta egy pályanapra megy ki, meg az is aki hetente egyre
szerintem legtöbbször a pénz dönti el, többnyire azt veszem észre hogy mindenki többet szeretne mint amennyit kijár
Én kezdem észrevenni magamon hogy lassan átestem a ló tulsó oldalára és én már túl sokat pályázok.
Ez nálam évente összesen 40-45 pályanap, gumikkal számolva egy uj motor ára
De a többségnek több esze van és ők mértékkel csinálják
De legalább gyorsabbak nálam :)
Számla, vagy adásvételi kell róla. Tudd igazolni, hogy nem lopott. Ennyi.