..csak..9000 mérföldnél már leagaláább a 3. blokkot és a 4. váltót kell használni...micsinász te avval?templomba jársz?há nincs hozzá rendeltetésszerűségi kézikönyved?
Na látod ebben viszont az MV igen jó motor. 2 perc alatt lebontok róla minden idomot. De frankón . Na meg nem kapok agyvérzést a hátsó kerék cseréjénél. Viszont annyiszor szarik be a blokkja mint ahányszor gumit cserélsz egy suzukin.
Na tessssék!
Már megint igazam van!
Még, hogy Te szereted a kihívásokat?
Vettél volna tényleg MV-t. Azt taszigálnád a kocsiba akkor még 3szor 4szer is meggondolnád, hogy kivegyed e valaha is.
Veszed ezt a 122kg-os motort . Kell ez neked Gábor ? Szőrén szőrt elcserélem veled az enyémre és akkor majd én megoldom rá azt a kurva hátsó fogaskereket. Így legalább azzal sem kell bajlódnod.
Na kell a kihívás?
Ennél azért boldogabb vagyok mint ami itt látszik.
Mostmár be is inditottuk, Crazy segitségével
Az első tuning, a tank beömlő nyilás megtágitása volt
A második tuning: az aksi pozitiv polusának elérhető helyre vezetése
Ezekben is Crazy volt a tuningmester
megvettem egy minusz egyes első lánckereket
kéne még egy 41 es alu hátra, de senki nem tud megesküdni rá hogy a 2010-esé jó e rá
a mai utolsó tuning: az emelőszem helyére 2 db nyolcas csavar került átmenetileg
A motor még egy métert sem ment
de az biztos hogy már párszor ki-be pakoltam a kocsimba és irtozat könnyű a gép
mi lesz vele ha le kerül róla a rengeteg uccai cucc?
mostmár értem hogy miért csak a ZX10 tud repkedni......
én máshogy fogalmaznék
Aki rendszeresen pályázik?
ezt elmondhatja az is magárol aki havonta egy pályanapra megy ki, meg az is aki hetente egyre
szerintem legtöbbször a pénz dönti el, többnyire azt veszem észre hogy mindenki többet szeretne mint amennyit kijár
Én kezdem észrevenni magamon hogy lassan átestem a ló tulsó oldalára és én már túl sokat pályázok.
Ez nálam évente összesen 40-45 pályanap, gumikkal számolva egy uj motor ára
De a többségnek több esze van és ők mértékkel csinálják
De legalább gyorsabbak nálam :)
http://youtu.be/B8LZkny54vM
vár a pilis
Már régen eldöntöttem.
Gondolkodtál már modellváltáson? Elkellene....
állitolag egy napi meló
igy szerintem csak pénteken lehet öltöztetni
Már megint igazam van!
Még, hogy Te szereted a kihívásokat?
Vettél volna tényleg MV-t. Azt taszigálnád a kocsiba akkor még 3szor 4szer is meggondolnád, hogy kivegyed e valaha is.
Veszed ezt a 122kg-os motort . Kell ez neked Gábor ? Szőrén szőrt elcserélem veled az enyémre és akkor majd én megoldom rá azt a kurva hátsó fogaskereket. Így legalább azzal sem kell bajlódnod.
Na kell a kihívás?
Pisti mindenestre nagyon boldog vagyok és mindent köszönök
Mostmár be is inditottuk, Crazy segitségével
Az első tuning, a tank beömlő nyilás megtágitása volt
A második tuning: az aksi pozitiv polusának elérhető helyre vezetése
Ezekben is Crazy volt a tuningmester
megvettem egy minusz egyes első lánckereket
kéne még egy 41 es alu hátra, de senki nem tud megesküdni rá hogy a 2010-esé jó e rá
a mai utolsó tuning: az emelőszem helyére 2 db nyolcas csavar került átmenetileg
A motor még egy métert sem ment
de az biztos hogy már párszor ki-be pakoltam a kocsimba és irtozat könnyű a gép
mi lesz vele ha le kerül róla a rengeteg uccai cucc?
mostmár értem hogy miért csak a ZX10 tud repkedni......
Aki rendszeresen pályázik?
ezt elmondhatja az is magárol aki havonta egy pályanapra megy ki, meg az is aki hetente egyre
szerintem legtöbbször a pénz dönti el, többnyire azt veszem észre hogy mindenki többet szeretne mint amennyit kijár
Én kezdem észrevenni magamon hogy lassan átestem a ló tulsó oldalára és én már túl sokat pályázok.
Ez nálam évente összesen 40-45 pályanap, gumikkal számolva egy uj motor ára
De a többségnek több esze van és ők mértékkel csinálják
De legalább gyorsabbak nálam :)