Apámé, oszt ? egyébként van saját is de az régebbi 1el.majd felteszem hogy lássátok kinek kell inteni
Pályán még nem voltam, tavaj ősszel vettem az Rsv-t.Az pedig oda való.
nincs sok szabadidőm főleg amikor motorozni lehetne...
rád vártam én is de annyit nem mondtál bükkfa,pedig maga keresett meg
R&R a hátralévő 3 futamra majd átgyalogol a Slovakiaringre és a Pancsira..Valszeg nem véletlen lépett vissza a Mol 2 héttel a kezdés előtt a R&R támogatástól.Le volt már akkor osztva a lap...csak most ért ide..
Hirtling Gabi rákúrt a tavalyi aztán az idei évre is.
Olyan tömeg lesz kakucson meg Euroringen ,hogy fog oda kelleni index is.Rezsőt pedig lehet szidni-mindig azt a lovat ütik amelyik húz.lehet felrakni a nagyobbik lánckereket előre..Slovakringen letilt a 6.
Azt nem vágom, de hiszek neked, nézegetve az on-boardokat.
Felesleges eröltetni, és szenvedni itthon ilyen körülmények között ennyiért, ha ugyanennyiért kicsivel több autózásért jobbat kapsz.
Érdekes szám jön ki, ha összeadjátok egy itthoni nyílt nap költségeit, mondjuk úgy számolva, h 2, de inkább 3 csoportba vesztek jegyet (3 * 3 * 20p), boxot béreltek, kajáltok, ki, és haza benzineztek, gumiztattok. Nah ugyanezt számoljátok ki a szlovákringre is, ahol ha előre foglalsz 80-90-100 EUR-ért mész egész nap, versennyel. Az ugye 27e, itthon ez mondjuk egy 10-essel több ha a 3 etapot vesszük. A vége kb. ugyanannyira jön ki még a hosszabb út miatti extra benya költséggel is, sőt SLOringet ki lehet hozni olcsóbban is. Svéd kezdje el szervezni a napokat, és az eddigieknél több jelentkező miatt még nagyobb kedvezményt lehet kiharcolni.
Pályán még nem voltam, tavaj ősszel vettem az Rsv-t.Az pedig oda való.
nincs sok szabadidőm főleg amikor motorozni lehetne...