Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kő hát...valahogy meg kell álljak...bár az első menet megint a versenyen lesz,de gyorsan aklimatizálódom...svéddel majd szokjuk az uj kawákat...igaz az enyém csak nekem lesz uj..juliusig nem is gyüvő haza...?
neked is minden szar kell
nem tud valaki egy jó matricást, aki elfogadható áron dolgozik?
nagyvas.hu

Megrendeltem, másnap mehettem érte. De mivel hétvége van így lehet leghamarabb csak szerdán lenne, vagy hívd fel.
tudna valaki mondani helyet ahol raktárról kapok RBF-et?
Svéd! Te motoroztál k5-tel. Szeretném gyorsítani a bekormányzást. Mekkora alátétet rakjak a hátsó gátló fölé?
az alatta volt gyárilag ..4mm-es..
sajna már igy is ugy érzem, hogy olyan hegyes a villaszög---hozzáérek a kormányvéghez és magától kanyarodik.én igazából élvezem de a gazdija nem annyira...marad a gumicsere...csak az a baj hogy ebből a méretből van 5 db-om:(
a hátsótelo főlé szoktunk néhány miliméteres alátétekkel játszani, ugy állitjuk a hatsó magasságot
általában a motor hátuljának magasságát nemlehet állitani, ha nem cseréltél gátlót vagy himbákat. azt is megprobálhatod hogy kicsit beejted a motor elejét, és lehet akkor is megszünik a szitálás. akkor viszont csökken az utánfutásod
az a baj...hogy teljesen fenn van az eleje...hátuljával tudom valahogyan kompezálni?mert a rugóút csökkentése erre nem lesz jo.. lehet inkább felrakok 190/640et és eggyel kisebb lánckereket hátra.
Médiasztár lettem
még Rossit is lejjebb nyomtam az oldalon

http://www.motorinfo.hu/
de én nem vok guru, csak tanultam már ezt azt a futómüvekről
hja más gumi esetén elmehet a geometria, utána kell menni futómü beállitással. emelj az elején és jónak kell lennie
125/80-ra gondolsz
De elmondom, hogy a 125/80-nak ugyanazok a paraméterei, mint a 120/70-nek, tehát nem attól javult meg Mindkettő 119 mm széles és 605 mm átmérőjű
Én 195/65 használtam, és nekem is ez volt a tünet. Aztán előre is raktunk magasabb 120/80 gurigiát, és azóta igy jó. Bár én nem vagyok se futómüves, se guru...
futóműves gurukhoz fordulnék.
mi okozza azt ahibát a 636 on hogy kb minden sebességtartományban rázza mocskosul az elejét?a villahid nem lett lejebbültetve semmilyen változtatás nem lett végrehajtva,de ugy vettem észre hogy a 190/650 es slickgumi óta csinálja talán.lehet e ennek valami köze ahhoz?engem nem nagyon érdekel a fejrázás mert már rájöttem hogy hagyni kell,max hátraülök az segít-tavaly is igy mentem vele végig,de most nem én használom.kormánygátló nincs rajta,de régen nem rázott enélkül sem.
Köszönöm!
Nem értem miért veszed ilyen szarul ezt a -2 ?
Tedd már egyszer a k.rva életben lapra és utána menni fog mindig.
inkább így:mi a faszt csinál ez a hülye?!

sima k9 gyári főfék
tyű-ha...milyen főfék volt az....
Sziasztok!

Holnap Kakucson lehet motorozni ? mert vasárnap drift nap csak azért kérdem
Szeva. Svéd
75 ezret adok ha adod a k9 főfékhengert (ha megvan még). Ha okés írj.