kő hát...valahogy meg kell álljak...bár az első menet megint a versenyen lesz,de gyorsan aklimatizálódom...svéddel majd szokjuk az uj kawákat...igaz az enyém csak nekem lesz uj..juliusig nem is gyüvő haza...?
sajna már igy is ugy érzem, hogy olyan hegyes a villaszög---hozzáérek a kormányvéghez és magától kanyarodik.én igazából élvezem de a gazdija nem annyira...marad a gumicsere...csak az a baj hogy ebből a méretből van 5 db-om:(
általában a motor hátuljának magasságát nemlehet állitani, ha nem cseréltél gátlót vagy himbákat. azt is megprobálhatod hogy kicsit beejted a motor elejét, és lehet akkor is megszünik a szitálás. akkor viszont csökken az utánfutásod
az a baj...hogy teljesen fenn van az eleje...hátuljával tudom valahogyan kompezálni?mert a rugóút csökkentése erre nem lesz jo.. lehet inkább felrakok 190/640et és eggyel kisebb lánckereket hátra.
125/80-ra gondolsz
De elmondom, hogy a 125/80-nak ugyanazok a paraméterei, mint a 120/70-nek, tehát nem attól javult meg Mindkettő 119 mm széles és 605 mm átmérőjű
Én 195/65 használtam, és nekem is ez volt a tünet. Aztán előre is raktunk magasabb 120/80 gurigiát, és azóta igy jó. Bár én nem vagyok se futómüves, se guru...
futóműves gurukhoz fordulnék.
mi okozza azt ahibát a 636 on hogy kb minden sebességtartományban rázza mocskosul az elejét?a villahid nem lett lejebbültetve semmilyen változtatás nem lett végrehajtva,de ugy vettem észre hogy a 190/650 es slickgumi óta csinálja talán.lehet e ennek valami köze ahhoz?engem nem nagyon érdekel a fejrázás mert már rájöttem hogy hagyni kell,max hátraülök az segít-tavaly is igy mentem vele végig,de most nem én használom.kormánygátló nincs rajta,de régen nem rázott enélkül sem.
Megrendeltem, másnap mehettem érte. De mivel hétvége van így lehet leghamarabb csak szerdán lenne, vagy hívd fel.
még Rossit is lejjebb nyomtam az oldalon
http://www.motorinfo.hu/
De elmondom, hogy a 125/80-nak ugyanazok a paraméterei, mint a 120/70-nek, tehát nem attól javult meg Mindkettő 119 mm széles és 605 mm átmérőjű
mi okozza azt ahibát a 636 on hogy kb minden sebességtartományban rázza mocskosul az elejét?a villahid nem lett lejebbültetve semmilyen változtatás nem lett végrehajtva,de ugy vettem észre hogy a 190/650 es slickgumi óta csinálja talán.lehet e ennek valami köze ahhoz?engem nem nagyon érdekel a fejrázás mert már rájöttem hogy hagyni kell,max hátraülök az segít-tavaly is igy mentem vele végig,de most nem én használom.kormánygátló nincs rajta,de régen nem rázott enélkül sem.
Tedd már egyszer a k.rva életben lapra és utána menni fog mindig.
Holnap Kakucson lehet motorozni ? mert vasárnap drift nap csak azért kérdem
75 ezret adok ha adod a k9 főfékhengert (ha megvan még). Ha okés írj.