sajnos nagyon tévedsz...az általad említett és nem említett igazi versenyzők minden forintért megküzdenek. ellentétben azokkal,akik mellényzsebből fizetnek ki 5-6 millás motorokat és tartanak fent saját "szerelőcsapatot" aztán meg ott bénáskodnak a pályán.
aki nem inge...itt most nem arról beszéltem akinek x+1 verseny van a háta mögött,hanem azokról,akik azt hiszik,hogy a versenycsíktól,a 99-es benzintől és a 400 000-es kipufogótól jobban fognak menni.
Nem kell és nem is érdemes "kedves-irigy-tehetségtelen" barátunkkal foglalkozni! Amikor ment 400-ban, megmutathatta volna mit tud Azóta csak a szája jár, nem véletlenül tiltották ki jónéhány fórumról.
És hgy megerősítselek meg lehet nézni a magyar amatőr versenyeken menő embereket, és nem csak az elsőket! Dunlop Trophy 600-ban az első 8 2.03 és azon belül megy! És nem mind van széttuningolva, ráadásul 4-5-6 éves motorok is vannak, nem új R6R!
Jó kis vita, 2.00 gyárival, és mikortól jó a tuning futómű!
Szerintem nem kell feltétlen akkor cserélni, amikor a gyári elfogy, vagy már kevésnek bizonyul! Márcsak azér sem, mert az lehet hamarabb jön el, mint gondolnánk! Van aki úgy megy 2 perchez közeli időt, hgy nem motorozza ki a gyárit, van aki meg már 2.10 környékén a határát feszegeti! Ez szerintem stílustól is függ! Én ne bánnám, ha nem a gyárival kellene mennem! Amúgy nem lehetetlen az utcai halandónak sem 2.00-hoz közeli időt menni! Csak sokat és lehetőleg sűrűn kell menni! Nem is gondolni, hogy milyen apróságokkal lehet komoly másodperceket nyerni vagy veszíteni! És az a sok idő, mire erre rájön valaki!
Na nem tudom hogy jutottam el ideáig a témában. Szóval ha valaki megteheti költsön a futóműre! Ártani nem fog az biztos!
Csőcselék?
Remélem ezt viccnek szántad...
Természetesen jó versenyző a Magda meg a Rizi, meg a stb stb, de ez a csőcselék duma kicsit erős volt.
A sok csőcselék ha annyit motorozhatna, meg annyi pénzből mint ezek a legények, akkor nagy bajban lennének, mert sok tehetséges csőcselék van magyarországon!
Az általad leírtakkal teljesen egyett értek!
Az előzző hozzá szólásomat poénnak szántam, némi irigységel köritve mert számomra elérhetetlennek cél 2:00 idő.
üdv.
( gyári futómű gyárti beállításról volt szó ha jól emlékszem)
Persze nem sokan mennek 2:00 belul egy gyari 600 motorral. De a mondandom ettol meg ugyanaz. Egy a gyarinal jobban beallithato, finomabban, linearisabban dolgozo, nem elmelegedo futomu kicsit lassabb temponal is jo szolgalaltot tesz. Egy egeszen jo tuning kit (pl racetech) pedig nem olyan nagyon draga (joval 200e alatt). Attol meg hogy van aki 1:59-et tud menni gyari futomuvel, nem biztos hogy mindenkinek eroltetni kell 1:59-ig a gyarival. Nem mindenki olyan penge sajnos. Palyazni meg szeretunk rengetegen. Pofara eses meg kesobb jon a jobb futomuvel, es ezt mindenki szereti elkerulni. Sajnos en is gyarival megyek, de latom akik lecserelik jobbra, konnyedebben mennek ha sikerul jol beallitani. Es dicserik is hogy tenyleg jobb, finomabb, stabilabb, nem ingadozik annyira homereseklet miatt vagy a sok egymasutani korok miatti elmelegedes miatt a teljesitmenyuk.
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne tőletek! Halottam mekkora buli ez a pályázás, és hozzám is viszonylag közel itt van a Pannonia-ring! De halottam hogy csak fullos ruhával meg üvegszálas sisakkal engednek fel! De sajnos nem tudom azt s ehogy kéne ennek az egésznek nekiállni. Odamegyek belépő, vagy pályadíjat kifizetem, és akor én 125-össel hova soroljak?
Valaki legyen szíves írja le nkem pontosan hogy mit és hogyan kéne csinálni, hogy végre páylára mehessek! Esetleg még azt , mivel még sose voltam páylázni , akor milyen csoportba, mikor kéne menni!
Bocs a tudatlanságomért, deegyelőre ez nekm még idegen, és uj dolog!
Válaszokat előre is köüszi!
50ccm
Miért tartod lehetetlennek?
Van egy GSX-R 600 K4-esem, teljesen széria futóművel és mintás Dunlop D209GP gumival megyek, áttétel van módosítva, egy kipufogó rendszer van a motoron, fémfékcső és versenyidom. A legjobb időm 2:00.
Vagy nézd meg a GSX-R kupában indulókat, ott is széria motorral és utcai gumival 2:00-át mennek.
te meg verd a farkad a pornóoldalaka,legalább erősödik a kezed.
senki nem mondta hogy futóműszakértő vagyok te paraszt,csak én is ültem már szar és jó motoron és van különbség,és furcsamód kurvára nem érdekel egy magadfajta senkiházi billentyűzetpüfölő baromsága.olyan motoron megyek amin jól érzem magam,te meg nyaljál sót
Nem rossz dolog a tuningolt futomu meg lassabb temponal sem. Igaz a gyari eleg 2:00-ig, de egy jol beallithato finoman dolgozo futomuvel a bena is kesobb esik el, mivel nagyobb hibakat kepes toleralni. 2:05ig utcai sportgumi is eleg, megis inkabb megy az ember olyan tecnikaval a segge alatt ami megmenti ha elb*sz valmit. No meg azt se feledjuk, hogy a jo futomu a gumi elettartamat is jelentosen befolyasolja. En elobb tuningolnek futmuvet mint pl a motor erejet probalnam novelni az biztos....
Sziasztok!
Lenne itt egy eladó ideális pályamotor:
Aprilia RS250, 2001-es, 10ekm-rel, esztétikailag és műszakilag egyaránt kitűnő állapotban. Olaszországból lett behozva, egy 57 éves csókáé volt, nincs széthajtva... :-)
Itthon még nincs forgalomba helyezve, de forgalomba helyezhető. Sürgős! Ár: 790eFt. Tel: 20/3508433
Szerintem nem kell feltétlen akkor cserélni, amikor a gyári elfogy, vagy már kevésnek bizonyul! Márcsak azér sem, mert az lehet hamarabb jön el, mint gondolnánk! Van aki úgy megy 2 perchez közeli időt, hgy nem motorozza ki a gyárit, van aki meg már 2.10 környékén a határát feszegeti! Ez szerintem stílustól is függ! Én ne bánnám, ha nem a gyárival kellene mennem! Amúgy nem lehetetlen az utcai halandónak sem 2.00-hoz közeli időt menni! Csak sokat és lehetőleg sűrűn kell menni! Nem is gondolni, hogy milyen apróságokkal lehet komoly másodperceket nyerni vagy veszíteni! És az a sok idő, mire erre rájön valaki!
Na nem tudom hogy jutottam el ideáig a témában. Szóval ha valaki megteheti költsön a futóműre! Ártani nem fog az biztos!
szombathely környékén nem tudjátok hol lehetne pályázni supermotoval?
Remélem ezt viccnek szántad...
Természetesen jó versenyző a Magda meg a Rizi, meg a stb stb, de ez a csőcselék duma kicsit erős volt.
A sok csőcselék ha annyit motorozhatna, meg annyi pénzből mint ezek a legények, akkor nagy bajban lennének, mert sok tehetséges csőcselék van magyarországon!
Azért Magdát ha lehet ne említsük egy lapon a sportmotoros csőcselékkel
Az általad leírtakkal teljesen egyett értek!
Az előzző hozzá szólásomat poénnak szántam, némi irigységel köritve mert számomra elérhetetlennek cél 2:00 idő.
üdv.
( gyári futómű gyárti beállításról volt szó ha jól emlékszem)
Holnapra fent lesznek a képek. A délelőtti csoport már válogathat, a többi folyamatban
Tudna nekem valaki segiteni,hogy honnan lehet letölteni Hungaroringes motoros nyilt napi fotókat?
Egy kis segítség kéne tőletek! Halottam mekkora buli ez a pályázás, és hozzám is viszonylag közel itt van a Pannonia-ring! De halottam hogy csak fullos ruhával meg üvegszálas sisakkal engednek fel! De sajnos nem tudom azt s ehogy kéne ennek az egésznek nekiállni. Odamegyek belépő, vagy pályadíjat kifizetem, és akor én 125-össel hova soroljak?
Valaki legyen szíves írja le nkem pontosan hogy mit és hogyan kéne csinálni, hogy végre páylára mehessek! Esetleg még azt , mivel még sose voltam páylázni , akor milyen csoportba, mikor kéne menni!
Bocs a tudatlanságomért, deegyelőre ez nekm még idegen, és uj dolog!
Válaszokat előre is köüszi!
50ccm
Van egy GSX-R 600 K4-esem, teljesen széria futóművel és mintás Dunlop D209GP gumival megyek, áttétel van módosítva, egy kipufogó rendszer van a motoron, fémfékcső és versenyidom. A legjobb időm 2:00.
Vagy nézd meg a GSX-R kupában indulókat, ott is széria motorral és utcai gumival 2:00-át mennek.
Na azt én megnézném gsx-r 600 -al gyári beállítás utcai sportgumi, 2:00 idő ha majd sikerűl minden féle képen írd meg
üdv.
Egy hete próbálom elérni de soha nem veszi föl a telefont. Kicsörög, de soha nem veszi föl. Valaki beszélt már vele ezen a héten vagy az előző héten?
senki nem mondta hogy futóműszakértő vagyok te paraszt,csak én is ültem már szar és jó motoron és van különbség,és furcsamód kurvára nem érdekel egy magadfajta senkiházi billentyűzetpüfölő baromsága.olyan motoron megyek amin jól érzem magam,te meg nyaljál sót
Lenne itt egy eladó ideális pályamotor:
Aprilia RS250, 2001-es, 10ekm-rel, esztétikailag és műszakilag egyaránt kitűnő állapotban. Olaszországból lett behozva, egy 57 éves csókáé volt, nincs széthajtva... :-)
Itthon még nincs forgalomba helyezve, de forgalomba helyezhető. Sürgős! Ár: 790eFt. Tel: 20/3508433