A poen hogy ha jol tudom sajat fejlesztes nekik ez a spray, szoval nem valami atvett cucc... honnan lehetne szerezni ilyen mintat? jo lenne a kis flakon a hosszabb turakhoz :)
Hello Peti. Nekem sikerult jól kipróbálni az osztogatott mintadarabot (szereztem többet is ). Röviden: nekem nem volt még jobb lánc spray-m. Jól fent marad, esőben is bírta relatív jól... kb a legdrágább Motul volt ilyen jó mint ez. Ha találsz jó áron akkor vedd meg...
Ha már láncspré. Láttam relámozta a MOL hogy kijöttek valami lánckenő olajjal. Azt próbálta már valaki? Meglepődtem hogy ilyesmit látok direktbe reklámozni :)
Mennyit spórolnál egy szezonban a láncspray-n?
Megmondom: nem sokat!
Ennyi erővel "hígíthatnád" a benzint is (így is elég fos a minősége),azon is tudnál még spórolni!
Ha igazán spórolni akarsz szezon végén vonasd ki ideiglenesen a motort a forgalomból!
Azzal lehet érdemlegesen spórolni,ami megmaradt meg lehet benzint vagy láncspray-t venni...
Vannak olyan dolgok, amiken nem szabad spórolni. A nem megfelelő kenés miatt lesz akkora kár, hogy kitesz 4 flakon láncszpré árát , ( spray) ez az igazán drága .
Miért is?
Szegény ember vízzel főz, aztán válság is van, ott keresi az ember a kiskapukat, ahol lehet, csak olcsóbb legyen. Egyébként nem tartom magam okosnak, pont azért kérdezek, tájékozódok!
További szép napot!
Nyárra mindenképp. Enduró/Quad blokkokba gyakran használnak /50-et is, a magasabb hőterhelés miatt (gyakori nagy gáz/kis haladási sebesség használat miatt.)
Mint ahogy thebear is írja, a fújható (a könnyebb felhordás miatt) lánckenőanyagok speciálisan úgy vannak adalékolva, hogy a felületre tapadás a lehető legjobb legyen.
Léteznek gépekhez kifejlesztett szintén szórással felvihező kenőanyagok, ami a felülethez jól tapad, de itt kérdéses, hogy milyen igénybevételre tervezték. Nyomás, csúszás.....
Csakhogy míg egy sima gépzsírt lever a lánc pillanatok alatt, az oldószer és a teflonos adalék lehetővé teszi, hogy néhány száz kilóméteren megtapadjon a cucc a láncodon.
Úgy értettem, hogy a spray formátum azt feltételezi, hogy a kenőanyagot (mi is az?) valami oldószer olyan állagúvá oldja, hogy a palackból gáz segítségével a láncra lehessen permetezni. Először habos a lánc felületén (legalábbis a Putoline- nál), de ha elpárolog az oldószer, akkor egy lakkszerű átlátszó réteg alakul ki, ami a kenést biztosítja. Na most arra gondoltam, hogy igazából nekünk nincs is szükségünk a sok felesleges 'melléktermékre' (flakon, oldószer, hordozógáz), hanem csak a kenőanyagra. Azt pedig más módszerrel is fel lehet vinni a láncra, lánckerékre. (pl.: ecsettel)Csak az a kérdés, hogy mi is biztosítja ezt a kenést?
Szerintetetk ez a cucc ér vmit a motorba vagy csak egy nagy humbuk az egész?
link
Egyébként a shox-ban árulják.