Én is ezt használom! Semmi bajom vele. Néha pályázgatok is, de csak elvétve találok a felnin láncról származó szennyeződéseket. Pedig mindig van rajta bőséggel. MOTUL legolcsóbban Nézz be honlapunkra...
Hy!
Az előzöekből okulva. tehát ha az ember oda figyel a sportlégszűrő karbantartására akkor nem okozhat gondot?tehát gyakori tisztításával-olajzásával, elkerülhető a motorkárosodás?
Nekem 18-nál cserélték a papírt, az olajosnál az tényleg gond ha telítődött az olajfilm a porral akkor már nem szűr míg a papír legfeljebb eltömődik és fullasztja a gépet, de port sem enged át. Az olajos légszűrők általában jobb hatásfokkal dolgoznak, de nem az olajfilmesek hanem azok amik a beszívott levegőt eltérítik különböző kanyarok által és a centrifugális(petális?) erő vágja bele a koszt a szűrő tartály alján lévő olajba, de ezt motorokon nem alkalmazzák csak munkagépeken illetve régen szgk-n is(pl. zaporozsec) Az olajfilmesnél fokozottan kell minden fújásnál ügyelni, hogy a szűrő minden részébe jusson permet mert ahol kimarad ott nem fog szűrni. Ez főleg azoknak fontos akik nem maguk csinálják hanem rábízzák egy szervízre.
Én azt nem mondanám 'sugárzó hő' -nek.
Egy hajszárító a leghidegebb fokozaton, normál erővel az max kézmeleg. Nyilván nem 2500W-tal kell nekiesni, mint az a bizonyos fiatalember, az anyjának
nincs vita, félreérted. Csak míg te a papírszűrőt fujogatod, és koszosan teszed vissza, én mindig tiszta szűrővel gurulhatok. szűrőt 1x kell megvenni. tisztítószett kb 6-7 alkalomra elég. mondjuk ha én 3000 km-ként tisztítom, akkor is 20ezer km-ig elég. Ha sokat megyek egy évbe akkor is 1 év alatt hozom össze. utána megint veszek 4-5ezért tisztítószettet. Szűrőt már nem kell. Szóval évi kiadás utána 5000 ft. Ennyit azért nem sajnálok egy 2,5 millás motortól Ráadásul mindig tudom hogy tiszta a szűrőm
Már ne is haragudj,de aki 24e km-ként cseréli a papírszűrőjét (közbe meg fújogatja kompresszorral az megérdemli a sorsát)! Tudom Te nem,csak a gyári előírásra reagáltam!
Egyébként meg tényleg,mindenki azt meg akkor rak a motorjába amit amikor csak akar...
Peace!
A számítások alapvetően hibásak ( ha annyira koszos/poros helyen jársz hogy 2000-ként eltömödik a direkt-szűrőd, akkor 3-4000ezrenként a papír szűrőd is el fog ) de ettől függetlenül igaz: nem azért veszed hogy spórolj.
Mint ahogy általában nem azért veszed a tuning holmikat.
mit hoz? Há nemtoom, mit csomagolsz még mellé kutya elvtárs?
Olyan nyitott dobom van hogy ennél má nyitottabb nem is lehetne Kell a levegő mert csak durrog az el nem égett benzin a kipuffban..
én csak a tapasztalataimat írtam le...
A por átengedésről: akkor miután telítődik az olajfilm a textilen, akkor mi szűri meg a levegőt? a textil anyag, ami szinte átlátszó?
gazdasági szempontok: egy ilyen szűrő kb 20000 ft. hozzá egy tisztítószett kb 5000. ha 2000 kilométerenként fujkálod akkor nagyjából 12000 kilométer után el fognak fogyni az anyagok. ekkor a gyári szervízkönyv leírása alapján ki kell fújni kompresszorral a papírszűrőt, és csak 24000-nél cserélni. egy ilyen szűrő gyáriban az én motoromba 7000 forint. majd valamikor többtízezer kilométer után lehet jobban megérné anyagilag a sportszűrő, csak azt a motor általában már nem éri meg. (legalábbis az eredeti tulajnál nem).
Teljesítménytöbblet: nevetséges 1-2 lóerő, ami akár mérési hiba is lehet.
Ezek után a vita lezárásaként mindenki azt tesz a motorjába, amit akar.
Béke.
Az előzöekből okulva. tehát ha az ember oda figyel a sportlégszűrő karbantartására akkor nem okozhat gondot?tehát gyakori tisztításával-olajzásával, elkerülhető a motorkárosodás?
Egy hajszárító a leghidegebb fokozaton, normál erővel az max kézmeleg. Nyilván nem 2500W-tal kell nekiesni, mint az a bizonyos fiatalember, az anyjának
Egyébként meg tényleg,mindenki azt meg akkor rak a motorjába amit amikor csak akar...
Peace!
Mint ahogy általában nem azért veszed a tuning holmikat.
Olyan nyitott dobom van hogy ennél má nyitottabb nem is lehetne Kell a levegő mert csak durrog az el nem égett benzin a kipuffban..
A por átengedésről: akkor miután telítődik az olajfilm a textilen, akkor mi szűri meg a levegőt? a textil anyag, ami szinte átlátszó?
gazdasági szempontok: egy ilyen szűrő kb 20000 ft. hozzá egy tisztítószett kb 5000. ha 2000 kilométerenként fujkálod akkor nagyjából 12000 kilométer után el fognak fogyni az anyagok. ekkor a gyári szervízkönyv leírása alapján ki kell fújni kompresszorral a papírszűrőt, és csak 24000-nél cserélni. egy ilyen szűrő gyáriban az én motoromba 7000 forint. majd valamikor többtízezer kilométer után lehet jobban megérné anyagilag a sportszűrő, csak azt a motor általában már nem éri meg. (legalábbis az eredeti tulajnál nem).
Teljesítménytöbblet: nevetséges 1-2 lóerő, ami akár mérési hiba is lehet.
Ezek után a vita lezárásaként mindenki azt tesz a motorjába, amit akar.
Béke.