A Castrolt megvette már régebben az ARAL-al 1ütt a BP csoport, tehát a Castrol kannákba most már BP olaj van, az viszont igaz, hogy megmaradtak a keleti letöltőhelyek...és itthon is hamisítják...de ha eredeti Castrolt használtok (a számlán TD és ÁFA is szerepel...), vmint ellenőrizhető, tisztességes cégtől veszed (nem 2400-500-ért a Power 1 -et netről, innen-onnan ...), akkor kizárt, hogy tönkretegyen a Castrol bármit is!
próbálj ki egy motult pl Az a baj hogy a castrol mellett azok vannak mindig akik csak azt használnak..Akik meg próbáltak mást is azok nemigen tértek még vissza a castrolhoz. De mindenki azt használ amit akar, de én kb 10-15 márkát előbb töltök a vasba kapásból, míg oda kényszerülnék hogy castrolt tegyek bele
nem mondom,rá lehet baszni mindennel,de nem tudok jobb példát,minthogy a csapatunk összes tagja azzal megy,és gondolhatod,hogy ahol az élete felét tiltáson pörgi,ott nem lehet csalni szar olajjal
és eddig bevált
A szervizekbe is a Castrolt preferálják honnan tudod hogy más olajmárkákat nem csomagolnak át nem tudod a származását követni, ilyen szempontból tökk mindegy milyen olajat teszel a gépsasba
Én használtam elég sokáig kocsiban is, motorban is. Hidd el, volt egy pár kocsim
Viszont ott nem jött ennyire ki a különbség. Bár a mostaniban gyárilag Castrol volt, a márkaszervíz Elfet tett bele, és lehalkult az egész dízel.....motorban pedig hihetetlen volt a különbség, amikor belekerült a Repsol. A váltó nem csattogott, a motorhang lehalkult. Én erről beszélek.
Akkor biztos nem hallottál még a castrol átcsomagolásokról, stb..Amit Te 2000-2500Ft-os literáron megveszel az jó eséllyel egy gyengébb minőségű olaj , esetleg a tárolása nem volt megfelelő Vegyél nyugodtan castrolt, ha neked bevált. Én ha ingyen adnák akkor sem tenném a motormba, és ezt halálosan komolyan gondolom
Mit jelent a minőség? A Castrol nem az? Ezt azért megkérdőjelezném. 50000 kilométeres tartós motortesztek során nem kicsit gyilkolva darabokra szették a teszt motorok motorjait és a tapasztalatukat megosztották a közvéleménnyel. Minimális a tűréshatár alatti kopásokat mértek, persze lehet más olajmárka is meggyőzően jó minőségű de ez csak hószú kilométerek megtétele után mérhető de ez függ a csuklódtól, körülményektől. Ennyit a minőségi olajról!
40000 kilométert raktam a gépsasba két év alatt és még a motorjához nem volt nyúlva mindig olyan szépen jár mint mikor új volt és csak Castrol olajat használtam a váltóm is csendes szépen veszi a sebesség fokozatokat nem tudom mi bajotok a Castrolal.
Az nem rossz, ide 11.320.- ért jön ugyanaz. De amit tegnap meséltem a Békában, azóta nem használom. Ha valaki külön ezt kéri akkor van, de ajánlgatni nem szoktam...
és eddig bevált
Viszont ott nem jött ennyire ki a különbség. Bár a mostaniban gyárilag Castrol volt, a márkaszervíz Elfet tett bele, és lehalkult az egész dízel.....motorban pedig hihetetlen volt a különbség, amikor belekerült a Repsol. A váltó nem csattogott, a motorhang lehalkult. Én erről beszélek.