Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én az ezüst színű 400 ml Castrolt használom majd 3000-ért, de most a LIDL-ben motoros akcióban volt 200ml lánckenő spray 600 Ft -ért. Egyet vettem poénból, kipróbáltam este, aztán másnap visszamentem és még vettem még négyet.....
én minden 3-4-ik alkalommal törlöm át petróval, amúgy simán fújom. Eddig IMET ment rá, teflonos, most Repsol megy majd, mert az van amit az olajhoz kaptam ajándékba. Kaptam a horvát túrán Motult, az rajtamaradt sokáig. Ki akarom még a Louisos szárazat is próbálni.
Én petróval tisztítom, de nem ecsetelem, hanem petrós ronggyal sikálom végig, fém tisztára leviszi róla a dzsuvát. Utána középsztenderen beindít, egyben alapjáraton forgatva fújom be sprével. Mindezt szigorúan este, ami után van ideje felhabosodni és rászáradni.
RK lánc spay-t nem tudjátok hol tudnék beszerezni? Égen földön keresem és nem találok...
Itt nemrég láttam: http://bembomotor.hu/
motorex power synt 4t-t szeretnék
10w50et
valakinek esetleg?
TSanyi!Köszönöm,én is erre gyanakszom!Bízom benne hogy ennyi lesz a dologból!
Víz okozhatja, bár ez manapság elég ritka. Nálunk van egy maszek kút és ha régebben ott tankoltam nem volt alapjárat és rángatott minden járművünk, nem sokszor vételeztünk ott üzemanyagot.
Utoljára ez a szentendrei úton kifelé még a mozaik felüljáró előtti ÖMV kúton fordult elő, én is azt hittem elromlott a gép, alapjáratot kellett felcsavarni és alig ment, de a következő tankolás megoldotta a gondot.
Sziasztok,
Segítsetek kérlek, Honnan lehet jó áron Repsol racing 4T 10w50 olajat beszerezni (4 liter)?
Zoli
gázolajjal szoktam lepucolni. olajsprét meg valvolinét használok, nekem ezidáig bevállt.
Ebben igazad van, de nem fürdetem bele teljesen a láncot csak amit az ecset lemos. Mindíg is petróval csináltuk még szoci motoroknál is régen, csak ezek az újabbfajta "fehér" vagy grafitos lánckenők egyszerűen nekem nem állnak meg a petróleum miatt hiába törölgetem, mert hagy egy film réteget a petróleum és a lánckenő egy 100km-er után le is jön pont a kritikus helyekről.
Az LB nem annyira agresszív ezért próbálkoztam vele, a láncspray meg olyan amit használok, hogy teljesen híg mikor fújom és legalább fél órát kell várni míg kocsonyásodik, addig meg befolyik szerintem a csapok közé.
X gyürűs láncom nincs, csak O gyűrűs azon bevált nekem. A gyári lánc lemosók is letisztítják szárazra a láncot ezért mertem kipróbálni ezt a módszert és még eddig nem láttam kárát.
A petróleumos mosás után nektek meddig marad fenn a láncspray?
Még arra gondoltam lehet csak pont az a fajta láncspray nem bírja a petrót amit én használok. Ki kellene próbálni másikat is.
Ti mit használtok?
A lakbenzin túl erős, a ygűrűk közül is kimossa a kenőanyagot, és ez káros.. Petró az igazi szerintem is. Azzal is lehet tisztára mosni a láncot...át kell törölni ronggyal, én plusz a szemeket egyesével megtisztítom Kicsit babrás de megéri
Sziasztok!
2005ös CBR600F em van és tegnap egy ESSO benzinkútnál tankoltam és pár kilométer után dadogni kezdett a motor majd időszakosan felvillant a műszerfalon a piros színű Fi lámpa továbbhaladva leállt a motor elfogyott az erő!Újraindítás után nagynehezen hazáig jutottam vele!Esetleg lenne valaki közületek aki járt már így és jó tippeket tudna nekem adni?Nem hiszem hogy 22000kilométer alatt galyramenne egy injektor pláne nem egy hondába!Elég lenne egy benzinleszívás?Várom a jó tippeket!
Előre is köszi minden motorostársamnak!
Üdv.
A petróleum is jó, de egy gondom van vele, nem tünik el teljesen a láncról, letörölni meg nem lehet és nem igazán áll meg rajta a "fehér" láncspray.
Nekem az LB (lakbenzin) hígító vált be igazán, lehozza teljesen a trutyit és nem marad semmi utána mert nyom nélkül elpárolog rövid idő alatt. Az ára 300-400Ft/liter. A száraz láncon (LB-s tisztítás után) könnyebben rajta marad a láncspray és kevésbé szórja szét a lánc. használtam O-gyűrűs DID-re és nem vettem észre hogy károsította volna, a kenőanyag viszont határozottabban tovább bírta mint a hagyományos (petrós) kezelés után.
A technikám nekem is hasonló egy vastag karton lapot rakok a lánc mögé kifelé lejtve az alját és ami lefolyik nem megy a gumira (bár az LB nem támadja a gumit), nekem bevált érdemes kipróbálnotok.
Probáld ki a sima petróleumot,az is viszi a trutyit a láncról ,és még az O-gyűrűk is szeretik. (700-800ft/liter,nekem 1 flakon 3-4 mosásra elég) Azt hogy hogyan mosod le,hogy ne petroz össze mindent,csak egy kis kreativitás szükséges.
Én egy profilra vágott műanyag flakont, és finomszűrő hajlított ecsetet használok.
Lánc sprézés előtt, a petros mosás után, alaposan töröld át egy ronggyal a láncot.
A gumira és féktárcsára figyelj,ne kerüljön rá petro!
Hy!
Szerintetek láncpucolásra a féktisztító is jó? Mert az aztán minden olajsaras meg egyéb cuccot sterilre szed (ugye tapasztalat) nem is ez a gond...Csak ha olyan állat erős meg agresszív cucc, akkor nem szedi szét az O gyűrűket is?
Féktisztítóm van dögivel, csak nem vennék külön lánctisztítót is, ha nem muszáj!
Szóval mit gondoltok?
Hi!

itt mindent megtaláltok a motorokhoz!
www.speedmoto.hu
Ne ijjeszgess ombre Én is pesten járok melóba, én is k&n-t vettem Na de akkor 1000 km-ként fogok olajozni
Nekem ez az egy motorom van, ezzel jarok melozni, turazni mindenhova. Egy sima direkt szuro van benne, K&N. Jo sokat hasznalom BP-en is ez teny,ami miatt biztosan sokal elobb koszolodik el a szuro.
de neked is valami race változat volt nem? Csak a képeidről gondolom
Ugyhogy lehet enis visszaterek papir szurore. A differecia elhanyagolhato, az injektor vezerlo computerem meg ugyis utana all a valtozasnak.
En 2ezer km-enkent fujtam takaritottam a szurot, de az osszel mikor leadtam az olajat laborba tesztre, akkor ajanlottak hogy takaritsam gyakrabban. Szoval valoban nem keves gondozast jelent ez sajna...
Azért ez eléggé sarkított dolog. De persze erre is va példa. Pl veszel egy használt motort, amibe nem tudo hogy sportlégszűrő van. így nem fújod olajjal, és máris kész a baj. Vagy valaki nem tartja be az olajozási periódust. A sportlégszűrőkkel törődni kell, ez van. De ha törődsz vele, nem lehet gond..Perzse na a Párizs-Dakaron indulj a vassal
Szerelő komám szerint egy motorba bármit bele szabad tenni, csak sportszűrőt nem. Őt persze nem zavarja, ha valaki beleteszi, előbb lehet blokkot bontani, valamiből élnie is kell....