Gyengébb nyugodtabb járású gépekbe való olaj, de szerintem megállja a helyét a Hondába is, én a Gpz 750-be és a K4 Busámba is használtam nem volt vele gond!
Szia! Igen van, mert a feszítőnek olajcsillapítása van, és nem mind1 milyen sűrű olajat csepegtet be, meg áll a feszítőben. Nekem amitől csendes lett az a Honda GN4 10w40-es olaj volt.
Üdv!
Lehet hogy fillérbaszás, de valahol zavar az, ha valamit másképp is meg lehetne oldani, és még sem tudom.
Nem kötözködni szeretnék, de én úgy tudom, hogy a görgőknél az O vagy X, XW gyűrű tartja benn a kenőanyagot-ezért nem szabad erélyes oldószerrel takarítani a láncot, hogy ne károsítsa a gumit-a láncspray pedig a lánc és a lánckerék közötti kapcsolatot teszi 'gördülékennyé'! De lehet, hogy tévedek...akkor javítsatok ki.
Sziasztok.
Abban szeretném a segitségeteket kérni,hogy kawasaki zx 600 as gépbe/88-as kiadás,Amerikai kivitel/ Milyen olajat érdemes venni bele?
Köszönöm a válaszokat.
És ahhoz már "csak" ecset kell, edény kell, meg légmentesen záródó tároló kell (magának az anyagnak) , plusz az ecsetről lecsöppenő dzsuvát takaríthatod folyamatosan...
Szerintem egyáltalán nem véletlen, hogy nem árulják 'pacsmag' kiszerelésben a sprét.
Különben is: ez a tétel havi 4-500 Ft kb, a motorozás maga meg ennek vagy negyvenszerese. Spórolni nem ezen kell.
Üdv!
Valószínűleg félreértettél, vagy félreérthető voltam. Nem azt mondtam, hogy a kenőanyagot kell elspórolni a lánctól, lánckeréktől, hanem hogy a hordozóanyag teljesen felesleges, otthoni körülmények között, amikor van időd pepecselni. Egy túra során praktikus a spray formátum, de otthoni körülmények között sztem ecseteléssel is fel lehetne vinni a kenőanyagot/!/, és nem kellene kifizetni feleslegesen a vivőgázt, az oldószert, amik utána úgyis elillannak, tehát konkrétan nem járul hozzá a lácszett kenéséhez, ilyen szempontból tehát feleslegesek.
Fene tudja, annak idején a slick-et használtam tök csapágyas ifába(másba is és jobb lett), a kopogás elhalkult és közel 30000-et mentem még vele míg vége lett . A mostani szereket van aki dícséri és volt akinek beállt a motorja. Ha már a végét járja a gép és van rá léd egy próbát talán megér, de ha jó a motorod akkor felesleges.
A Castrol GTX olaj nagyon gáz? Suzuki gsxr 600 ba tenném, cask msot tudok olcsón, havertől átvenni.
Olajkereső az interneten.
üdv
Lehet hogy fillérbaszás, de valahol zavar az, ha valamit másképp is meg lehetne oldani, és még sem tudom.
Nem kötözködni szeretnék, de én úgy tudom, hogy a görgőknél az O vagy X, XW gyűrű tartja benn a kenőanyagot-ezért nem szabad erélyes oldószerrel takarítani a láncot, hogy ne károsítsa a gumit-a láncspray pedig a lánc és a lánckerék közötti kapcsolatot teszi 'gördülékennyé'! De lehet, hogy tévedek...akkor javítsatok ki.
Abban szeretném a segitségeteket kérni,hogy kawasaki zx 600 as gépbe/88-as kiadás,Amerikai kivitel/ Milyen olajat érdemes venni bele?
Köszönöm a válaszokat.
Szerintem egyáltalán nem véletlen, hogy nem árulják 'pacsmag' kiszerelésben a sprét.
Különben is: ez a tétel havi 4-500 Ft kb, a motorozás maga meg ennek vagy negyvenszerese. Spórolni nem ezen kell.
Valószínűleg félreértettél, vagy félreérthető voltam. Nem azt mondtam, hogy a kenőanyagot kell elspórolni a lánctól, lánckeréktől, hanem hogy a hordozóanyag teljesen felesleges, otthoni körülmények között, amikor van időd pepecselni. Egy túra során praktikus a spray formátum, de otthoni körülmények között sztem ecseteléssel is fel lehetne vinni a kenőanyagot/!/, és nem kellene kifizetni feleslegesen a vivőgázt, az oldószert, amik utána úgyis elillannak, tehát konkrétan nem járul hozzá a lácszett kenéséhez, ilyen szempontból tehát feleslegesek.
Szerintetek ez a cucc ér vmit a motorba vagy csak egy nagy humbuk az egész?
link
Egyébként a shox-ban árulják.