vagy inkább 1500-anként...
Sportszűrőt vegyen az, aki sportolni akar, és nem számít neki, hogy 20-30 ezer kilométer (sőt K8-as Busánál már hallottam olyat is, hogy 5500 kilométer után megkopott az SCEM réteg a hengerfalon) után vehet a motorjába új hengert. És aki azt mondja, hogy érezhető eredménye van, azt meg főleg a hang csapta be, mert 1-2 paci ilyen teljesítményszinten már nem igen érezhető meg. (vagy ha mégis megérzi jelentkezzen a MOTOGP-be tesztelőnek )
Ne, ha jót akarsz magadnak, ma láttam a leszedését a légszűrőnek, nem egy rövid történet és az idomokkal vigyázni kell. Azt legalább 3000-ként tisztítani kell, de inkább sűrübben. Nem akarom kutya bolotját rontani, de nagy macera a tisztítás.
ez a láncspray mire jó?
mert befújom és kb 5-10 km után tiszta homok az egész lánc vastagon áll rajta
de a lánckerék meg szinte száraz
50-60km után meg már teljesen száraz
próbáltam többféle sprayt de mind összeszedte a homokot
mondjuk földutakon használom.......
Sportszűrőt vegyen az, aki sportolni akar, és nem számít neki, hogy 20-30 ezer kilométer (sőt K8-as Busánál már hallottam olyat is, hogy 5500 kilométer után megkopott az SCEM réteg a hengerfalon) után vehet a motorjába új hengert. És aki azt mondja, hogy érezhető eredménye van, azt meg főleg a hang csapta be, mert 1-2 paci ilyen teljesítményszinten már nem igen érezhető meg. (vagy ha mégis megérzi jelentkezzen a MOTOGP-be tesztelőnek )
Annak az 5100-as a szűrője, ami 20.500.- ba kerül kedvezményesen.
Importból jön, de hétfőn a Tieddel együtt tudom küldeni
30-9758-hat78
Az ára pedig...khhmmm...hogy is javasolta?
Szóval akkor 28.400.- ba kerül. És aztat kell osztani kettővel...
mert befújom és kb 5-10 km után tiszta homok az egész lánc vastagon áll rajta
de a lánckerék meg szinte száraz
50-60km után meg már teljesen száraz
próbáltam többféle sprayt de mind összeszedte a homokot
mondjuk földutakon használom.......